Exää ketuttaa kun ei pääse panemaan muita miehiä.
Exä on suutuksissaan minulle kun en ota lapsiamme kotiini. Exä itse halusi eroa, niin hoitakoot nyt lapsensa. Luulee että minä olen joku lapsenvahti että hän pääsee etsimään uusia ukkoja! Ei tule onnistumaan! Siksi ihan piruuttani käyn tapaamassa lapsia vain exän kotona :D
Kommentit (69)
Ap lähetään tänään pillujahtiin, nuoret kireepilluset saa nopeasti klo 24:00 jälkeen.
Ap on niin katkera siitä, kun vaimo jätti. Ei vitutukseltaan pysty ajattelemaan normaalin ihmisen tavoin. On raukka jäänyt krooniseen pillunpuutteeseen ja yrittää estää ex-vaimoansa löytämästä uutta miestä. Mustasukkaisuuksissaan kiljuu tuskaansa. Kostaa sen tuskansa lapsilleen. Etsi itsellesi uusi nainen, niin saat pillua ja rauhoitut. Vai eikö tärppää? Siitäkö kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
Ap on niin katkera siitä, kun vaimo jätti. Ei vitutukseltaan pysty ajattelemaan normaalin ihmisen tavoin. On raukka jäänyt krooniseen pillunpuutteeseen ja yrittää estää ex-vaimoansa löytämästä uutta miestä. Mustasukkaisuuksissaan kiljuu tuskaansa. Kostaa sen tuskansa lapsilleen. Etsi itsellesi uusi nainen, niin saat pillua ja rauhoitut. Vai eikö tärppää? Siitäkö kiikastaa?
Tuskin tuohon auttaa että ap löytäisi uuden naisen. Exä on hänen mielestään hänen omaisuuttaan. Aina
Miksi uusi mies ei voisi tulla kotiin jossa ipanoita?
Eikö lapsille hyvää vain tutustua uusiin ihmisiin ja saada sosiaalisuutta?
Lapsetkin kasvaa...
Ja hankkii jossain vaiheessa sen kutsutun oman elämän.
Mulle tehty noin kuin ap tekee nyt exälleen.
No, lapsi kasvoi aikuiseksi ja minä vasta 37 nuorekas painelen elämässä elämääni.
Hyvässä kunnossakin olen pysynyt kun välillä harrastaa vähän iltajuoksua.
Aikuinen lapseni tosi läheinen kanssani. Fiksu.
Ei pidä paljon yhteyttä isäänsä joka eli aina vain sitä omaa elämäänsä. Saa nytkin elää, ihan rauhassa MEILTÄ kummaltakin.
Mahtaa exää tänäänkin suututtaa kun itse lähden baariin ja hän jää kotiinsa lasten kanssa. Pitää varmaan vittuillakseen laittaa kuvaa menemään :D Huomenna menen katsomaan lapsia niin saa ex kuulla kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä muukaan voi olla yhtäkkisen eron taustalla kun halu päästä panemaan muita. Nyt se ei vaan onnistukkaan koska lapsia en ota jotta ex pääsisi panemaan. Tästä on puhuttu myös vanhempienikin kanssa ja heidän mielestään oli ihan hyvä idea ja hekään ei meinaa ottaa lapsia heidän luokse.
Vaikka se, että onnellisuutta tai rakkautta ei ole, eikä yhdessä ole hyvä olla?
Säälin lapsia, jotka eivät koe olevansa tervetulleita isänsä kotiin, eivätkä voi rakentaa mitään jalansijaa siihen elämään, jota isä on alkanut eron jälkeen elää, eivät edes näe isänsä kotia. Säälin heitä myös siksi, että eivät pääse enää mummolaan. Lapsethan eivät ole eronneet, vaan te. Isovanhemmat eivät tosin koskaan tainneet välittää poikansa lapsista, jos eivät enää halua nähdä. Lasten lienee parempi ilman heitä ja toisaalta jos he tuohon suostuvat niin eipä tarvitse miettiä, mistä lasten isä on perinyt idioottimaisuutensa. Surkeiden kasvattajien surkean kasvatustyön tulos on ap. Tuollaista miestä minäkin kutsuisin mieluusti exäksi, tai oikeastaan kaikkein mieluiten tuntemattomaksi eli en onneksi ole tuollaiseen epäkypsään tyyppiin, jolla on noin epäkypsät ja sivistymättömät vanhemmat, koskaan hassahtanut.
Mutta provohan tämä on, se lienee selvää. niin vaan vastaan siltä varalta, ettei olisikaan. Kai tuollaisiakin ihmisiä maailmassa voi olla, ehkä.
Kyllä isovanhemmat tapaa lapsia exän kotona. Sekin on exälle jonkinlainen ongelma.
Miksi ihmeessä hänen tarvitsisi katsoa omassa kodissaan sinua tai vanhempiasi?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa exää tänäänkin suututtaa kun itse lähden baariin ja hän jää kotiinsa lasten kanssa. Pitää varmaan vittuillakseen laittaa kuvaa menemään :D Huomenna menen katsomaan lapsia niin saa ex kuulla kaiken.
Sinulle taitaa olla tärkeää uskoa, että exääsi kiinnostaa vähääkään menemisesi. Kasva aikuiseksi.
Odotahan vaan ap kun lapset kasvaa ja tajuaa että teet tahallasi kiusaa niiden äidille. Sitten eivät enää halua nähdä sua ja olet vieraannuttanut itsesi lapsistasi lopullisesti. Joten onnea vaav valitsemallasi tiellä, varaudu yksinäiseen vanhuuteen ☺
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kakarahan siellä pelleileekin, niin ei kännisekoilujutut kuulu lasten tapaamisiin. Ihan vaan tiedoksi, jos sinusta sitten joskus vuosien päästä tulee isä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepäs se on sitten mukavaa kun eksäsi löytää vaikka netin välityksellä uuden miehen ( Joo totta, luit oikein! nykyään ei tarvitse poistua kotoaan löytääkseen uutta miestä) Tutustuttuaan pyytää miehen heti kotiin näytille ( HUOM! Normi tapauksessa lapset ovat isällään, eikä heidän päänsä mene niin pyörälle kun kotiin astelee uusi mies) Tässä tapauksessa on suotavaa jotta nainen tuo uuden miehensä lastensa näytille kun haluaa tavata miehen. Parahimmassa tapauksessa, uusi mies olisi MIEHEKÄS mies joka ei hyväksyisi sinua heidän yhteiseen kotiin katsomaan lapsiasi. Et siis ehkä enää näkisi heitä ja tämä uusi mies, joka osallistuu lastesi päivittäiseen elämään enemmän kuin sinä saisi viettää enemmän aikaasi sinun siittämiesi lasten kanssa. ( Tämä ei monestikkaan ole miehille ongelma.) Ehkä jopa rupeavat kutsumaan tätä uutta miestä isäksi. Kumpiko loppupeleissä häviää? ;)
Täytyy vain toivoa ettei ex vajoa niin alas että raahaa miehiä kotiinsa missä lapsemme ovat.
No miten muutenkaan, kun lapset ovat aina hänellä? Eihän hänen elämänsä ole teidän eroon loppunut, nythän se vasta alkaa. Siinä ei ole mitään alhaista. Uusi isukki kehiin vaan.
Lapseni isä on juuri tuollainen reppana, joka ei suostu lapsenvahdiksi (hän myös ilmaisi asian näin). No minä kerroin, että minun kotiini hänellä ei ole mitään asiaa, joten itse saa päättää, haluaako olla lapsen elämässä vai ei.
Aluksi ei halunnut. Sitten syystä tai toisesta on aktivoitunut, niin että tapaavat säännöllisen epäsäännöllisesti.
Minun miessuhteeni on onnistuneet ilman ongelmia. Vapaata olen järjestänyt muiden avulla (jotka aidosti haluavat olla lapsen kanssa). Joskus myös vakipano on tullut yöksi kun lapsi on ollut kotona. Ei mitään ongelmaa tässäkään. Yöpyy meillä ystäviäkin joskus eli ei se ole lapselle sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä, superkuuma latinorakastaja, menen tänään exäsi luokse illalla. Lapset ovat yökylässä. Vien ensin ruusuja ja hieron hänen hartioitaan. Sitten suutelen kuumasti ja tiedät varmaankin mihin se kaikki johtaa... Aamulla voit päätellä exän punoittavista kasvoista ja pienestä hymynkareesta, että hoitelin häntä koko yön. Vahvoin ottein, mutta hellästi. Hän ei mainitse minusta sinulle sanallakaan, koska hänen asiansa eivät kuulu enää sinulle. Katsotaan kuinka sun baari-illan päätteksi käy... T: tumma ja tulinen rakastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä muukaan voi olla yhtäkkisen eron taustalla kun halu päästä panemaan muita. Nyt se ei vaan onnistukkaan koska lapsia en ota jotta ex pääsisi panemaan. Tästä on puhuttu myös vanhempienikin kanssa ja heidän mielestään oli ihan hyvä idea ja hekään ei meinaa ottaa lapsia heidän luokse.
Vaikka se, että onnellisuutta tai rakkautta ei ole, eikä yhdessä ole hyvä olla?
Säälin lapsia, jotka eivät koe olevansa tervetulleita isänsä kotiin, eivätkä voi rakentaa mitään jalansijaa siihen elämään, jota isä on alkanut eron jälkeen elää, eivät edes näe isänsä kotia. Säälin heitä myös siksi, että eivät pääse enää mummolaan. Lapsethan eivät ole eronneet, vaan te. Isovanhemmat eivät tosin koskaan tainneet välittää poikansa lapsista, jos eivät enää halua nähdä. Lasten lienee parempi ilman heitä ja toisaalta jos he tuohon suostuvat niin eipä tarvitse miettiä, mistä lasten isä on perinyt idioottimaisuutensa. Surkeiden kasvattajien surkean kasvatustyön tulos on ap. Tuollaista miestä minäkin kutsuisin mieluusti exäksi, tai oikeastaan kaikkein mieluiten tuntemattomaksi eli en onneksi ole tuollaiseen epäkypsään tyyppiin, jolla on noin epäkypsät ja sivistymättömät vanhemmat, koskaan hassahtanut.
Mutta provohan tämä on, se lienee selvää. niin vaan vastaan siltä varalta, ettei olisikaan. Kai tuollaisiakin ihmisiä maailmassa voi olla, ehkä.Kyllä isovanhemmat tapaa lapsia exän kotona. Sekin on exälle jonkinlainen ongelma.
Miksi ihmeessä hänen tarvitsisi katsoa omassa kodissaan sinua tai vanhempiasi?
Juuri näin
Itse en päästäisi sisälle
Selkeä sopimus tapaamiseen
Vaikka sossun toimistolla ellei isä kykene muuhun
Luultavasti tällaiselle miehelle ei voisi lapsia antaa ilman valvontaa
Keisari kirjoitti:
Ole onnellinen jos yh 3 vielä jollekin kelpaa. .
Ne eivät yleensä ole niitä kaikkein himoitumpia.
Markkina-arvo melko melko matala ( nuijahinta )
Niinhän sä luulet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että jos minulla olisi noin lapsellinen mies, niin kyllä olisit aika nopeasti minunkin ex.
Surkea ihminen on myös sellainen joka yrittää antaa lapsensa toisten hoitoon jotta pääsee itse nussimaan.
Samaan ryhmään kuuluu vanhemmat jotka antavat lapsensa hoitoon jotta pääsee kavereiden kanssa ulos.
Jos haluaa tehdä tuollaisia asioita niin ei niitä lapsia hanki.
Ole onnellinen jos yh 3 vielä jollekin kelpaa. .
Ne eivät yleensä ole niitä kaikkein himoitumpia.
Markkina-arvo melko melko matala ( nuijahinta )