Kysy jotain! Yritä saada selville millainen tyyppi olen. :)
Sitten kun voit niin analysoi mut, kerro haluaisitko olla oikeassa elämässä kaverini jne.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä elämässäsi?
Lapseni, hyvinvointi/tasapainossa pysyminen (niin fyysisesti kuin henkisesti), hengellisyys (olen tavallinen ev. lut. kristitty), se että jättäisin jälkeeni enemmän hyvää kuin huonoa, läheiset ihmissuhteet, parisuhdekin...
ap
Oletko enemmän introvertti vai ekstrovertti?
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskonnollinen?
Olen kristitty, mutta en mielestäni kovin uskonnollinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit valita joko loputtoman varallisuuden vai ikuisen terveyden, kumman valitsisit?
Ekana tulee mieleen, että haluaisin lapsilleni myös sen ikuisen terveyden. Varallisuutta jos olisi, sillä voisi auttaa myös läheisiään. Oma terveys on aika henkilökohtainen juttu, toki auttaa jaksamaan ja siten hyödyttää myös muita... Tää on kyllä vaikea... Ehkä kuitenkin ottaisin loputtoman varallisuuden (sillä voi edistää myös terveyttä jonkin verran), vaikken olekaan materialisti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö urheilla? Oletko tarkka kotisi siisteydestä vai vähän rennompi kotisi siisteyden suhteen?
Molempiin vastaus on "siltä väliltä". Tykkään liikkua, mutten pidä rankasta "rääkkiliikunnasta". Tarvitsen myös vain oleilua. Mulla on kausia, jolloin liikun paljon ja kausia jolloin liikun vähemmän. Tykkään, että on perussiistiä, mutten ole kuitenkaan mitenkään supertarkka kotini siistiydestä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko rehellinen?
Pyrin olemaan, mutta mielestäni joskus valkoinen valhe tai esim. jonkun asian kertomatta jättäminen on parempi ratkaisu kuin kova totuus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla?
Mun vapaa-aika on melko perhekeskeistä. Enimmäkseen normaaleja tavallisia lapsiperhejuttuja tehdään kotihommineen, harrastuksineen, kyläilyineen yms.
Joskus (parisen kerraa vuodessa) käyn kavereiden tai mieheni kanssa viihteellä (= juon viiniä tai sidukkaa, rupatellaan, herkutellaan ja käydään ehkä baarissa), joskus käyn seurakunnan jutuissa (tää voi jonkun mielestä olla ristiriidassa aiemman kanssa, mutta tämä on mua...), luontoretkillä käydään koko perheen kanssa ja myös käyn itsekseni ja ystävien kanssa, tykkään lukea kun aikaa on, hyvistä leffoista tykkään myös. Tykkään kaikesta ihanasta hemmottelujutusta kuten kasvonaamioista, hieronnoista yms. ja noi on sellaista ihanaa ylimääräistä luksusta.
En ole mikään extreme-tyyppi eli sen tyyppisistä jutuista en niin välitä, enemmän rennosta ja rentouttavasta puuhastelusta.
Tarvitsen myös välillä ihan omaa aikaa yksin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö anaaliseksistä?
En!!! Pari kertaa on tullut kokeiltu ja en kyllä pitänyt siitä, joten toivottavasti miehenikään ei innostu enää moisesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko enemmän introvertti vai ekstrovertti?
Enemmän introvertti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö kissavideoista?
Siis niistä söpöistä eläinvideoista, joissa pääosassa on joku pörröinen kissa, joka ehkä tekee jotain hellyttävää/hassua? Ne on ihan jees, tykkään niistä kyllä. Ei kuitenkaan mikään suuri intohimoni, kissavideot eivät saa viedä liikaa aikaa elämästäni. ;) Saatan katsoa jonkun höpsön kissavideon vaikka Facebookissa, jos joku kaveri on sellaisen jakanut ja jää luultavasti hyvä mieli sen katsomisesta, mutten mitenkään erityisesti etsi kissavideoita netistä tms. :D
Vai tarkoititko jotain muunlaisia kissavideoita/millaisia?
ap
Ap on hyvin tavallinen kolmevitonen nainen. Harmiton ja hajuton.
Pidätkö anaaliseksistä?