Miksi en kiihotu miehestäni vaikka hän on komea?
Vaikka mielestäni mies on komea ja jos oltaisiin sinkkuja ja tavattaisiin jossain niin panisin heti.
Kommentit (18)
Kaikkeen tottuu, sano Ransu.
Sopikaa treffit. Vähän leikkimieltä mukaan, niin kyllä se siitä.
Sut pitää saada mustasukkaiseksi. Lähetä se tänne yhdeksi yöksi. En anna takuuta palautuksesta.
Tee jotain että saat hänet lyömään sinua. Se tunnetusti kiihottaa naisia.
Olet nainen etkä tiedä, että naisia ei kiihota miehen ulkonäkö?
Mies on luonteeltaan tylsääkin tylsempi jees-jees-mies, joka on verrannollinen tiskirättiin. Siinä ei ulkonäkö auta paskaakaan.
Nim. yhden tuollaisen tuntevan
Vierailija kirjoitti:
Mies on luonteeltaan tylsääkin tylsempi jees-jees-mies, joka on verrannollinen tiskirättiin. Siinä ei ulkonäkö auta paskaakaan.
Nim. yhden tuollaisen tuntevan
Kannattaa väittä naiselle vastaan, käyttää psykologisia menetelmiä saadakseen nainen tuntemaan itsensä arvottomaksi ja tehostaa asiaa vielä pienellä tönimisellä ja uhkaamisella. Ja katso, mies muuttuu kiinnostavaksi!
Kokeileppas naista http://www.vauva.fi/keskustelu/2674562/parisuhteessa-oleva-nainen-haave…
Kemiaa joko on tai ei ole kahden ihmisen välillä. Ulkonäkö ei siihen vaikuta.
Tietysti suhteeseen voi lähteä hakemaan säpinää myös parinvaihdosta, kolmansista pyöristä tai luvalla vieraissa käymisellä, mutta yksi hyvä tapa saada kipinää on myös puhua avoimesti fantasioista. Hakekaapas täksi illaksi pullo (tai pari) viiniä ja käykää lukemassa yhdessä seksinovelleja eri aiheista ja puhukaa siitä mikä teitä niissä kiihottaa ja kertokaa myös omista fantasioistanne
Vierailija kirjoitti:
Kemiaa joko on tai ei ole kahden ihmisen välillä. Ulkonäkö ei siihen vaikuta.
Ei se nyt ihan niin ole. Kait ap:n ja miehensä välillä on ainakin ollut kemiaa ja eiköhän se sieltä saada vielä heräteltyä
Äly se on joka minut sytyttää. N 40
Olen joskus tuntenut tuollaisen miehen. Komea ja raamikas, oikea vaalea viikinki, mutta kun avasi suunsa, sieltä ei tullut mitään älykästä puhetta. Osasi keskustella yhdestä ainoasta asiasta (autot), eikä tiennyt edes presidenttimme nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Äly se on joka minut sytyttää. N 40
Ei sytytä. Sinut sytyttää miehen omaisuus, jonka hankkimisen äly on tehnyt mahdolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus tuntenut tuollaisen miehen. Komea ja raamikas, oikea vaalea viikinki, mutta kun avasi suunsa, sieltä ei tullut mitään älykästä puhetta. Osasi keskustella yhdestä ainoasta asiasta (autot), eikä tiennyt edes presidenttimme nimeä.
No melkein kun minun mies :D
On meillä seksiä useamman kerran viikossa, mutta itselleni se on vaan pakollinen toimenpide. Jotain mikä pitää hoitaa pois alta, että saa taas olla rauhassa pari päivää. Ei tämmönen ole kivaa meille kummallekkaan. Ennen halusin seksiä jatkuvasti.
Valitettavasti jos joku toinen mies koskettaa niin kiihotun heti. Olen jopa joutunut lähtemään tilanteesta ettei tapahdu mitään enempää.
Ap
Tunnet hänet ja pidät tylsänä? Hän ei osaa tuottaa sinulle orgasmia?