Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki pariutumattomat

Vierailija
01.10.2016 |

Jos valitatte kumppanin puutetta, niin miksi ette ala seurustelemaan? Lähes jokainen ihminen seurustelee elämänsä aikana, useimmat monta kertaa. Olette erittäin pienessä vähemmistössä, vaikka luulette ehkä täällä netissä toisin, jossa valittajia riittää joka aiheesta. Jos vaikka 1% ei seurustele, niin sekin on jo kymmeniätuhansia ihmisiä kitisemässä tilanteestaan tällä palstalla.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua seurustella kanssani. Tiedän hyvin olevani ikisinkkuna naisena friikki, mutta minkäs tälle voin kun kaikkeni olen tehnyt enkä kelpaa.

Vierailija
2/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua seurustella kanssani. Tiedän hyvin olevani ikisinkkuna naisena friikki, mutta minkäs tälle voin kun kaikkeni olen tehnyt enkä kelpaa.

Täällä toinen samanlainen. Ikää jo 30v, viimeksi kun yritin löytää deittiseuraa niin pakit tuli jo siitä faktasta etten ole koskaan seurustellut tai tapaillut ketään. En kehdannut valehdellakaan kun sitä kysyttiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työttömät voisi mennä vaan töihin.

Vierailija
4/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kitise. Enemmän ihmettelen ihmisiä jotka katsovat elämäntehtäväkseen seukata mahdollisimman monen kanssa.

Vierailija
5/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä on matemaattisesti mahdotonta, toisin kuin pariutuminen.

Vierailija
6/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Kun tapaat kymmeniä ihmisiä mutta mikään ei johda seurusteluun halusta huolimatta!

Vierailija
7/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliuli. Miksi sama viesti saa naisen kirjoittamana ylapeukkuja ja miehen kirjoittamana vittuilua ja alapeukkuja?

Vierailija
8/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on? Laskee vain vaatimustasoa ja on valmis muuttamaan toiselle paikkakunnalle tai vaikka toiseen maahan. Ei niitä sinkkunaisiakaan jossain pikkukylässä riitä kaikille poikamiehille, joten seurustellakseen heidänkin olisi laskettava vaatimustasoa ja muutettava jonnekin muualle. 

Vierailija
9/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole sen näköinen mies joka vastaisi naisten havittelemaa kumppania.

Vierailija
10/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa.. minä olen ihminen joka suhteeseen lähdettyään on siinä ja sitoutuu vahvasti. Olen uskollinen ja taistelen sen eteen että vielä lauhtunutkin liitto toimisi ja pysyisi kasassa. Mieheni rakastaa minua mutta minä en enää tunne mitään sitä muuttunutta ihmistä kohtaan, vaikka kuinka yritin. Jos tästä joskus eroon pääsen kun lapset ovat riittävän isoja, niin en enää lähde tuohon uudelleen. En ymmärrä, miksi pitäisi seurustella. Olen jo omalta osaltani sen tehnyt ja toista kertaa en siihen lähde.

Vierailija
11/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliuli. Miksi sama viesti saa naisen kirjoittamana ylapeukkuja ja miehen kirjoittamana vittuilua ja alapeukkuja?

Koska naiset ovat vähän tyhmiä.

Vierailija
12/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kitise. Enemmän ihmettelen ihmisiä jotka katsovat elämäntehtäväkseen seukata mahdollisimman monen kanssa.

Jep, nämä "olen aina seurustellut" -ihmiset, joilla on takana pitkiä suhteita ja joka toinen suusta ulos tuleva virke on valitusta siitä, mitä kumppani on taas tehnyt tai jättänyt tekemättä.

Vierailija
13/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen samanlainen. Ikää jo 30v, viimeksi kun yritin löytää deittiseuraa niin pakit tuli jo siitä faktasta etten ole koskaan seurustellut tai tapaillut ketään. En kehdannut valehdellakaan kun sitä kysyttiin...

Miten joku voi antaa pakit tuollaisen asian takia? En käsitä.

Vierailija
14/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa naisia missään. Työpäivä on 10 h ja siihen matkat päälle, niin sen jälkeen en jaksa lähteä kotoa. Nettideiteissä ei matchaa, kun naiset etsivät minua 10 cm pitempiä miehiä.

Vierailija
15/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on? Laskee vain vaatimustasoa ja on valmis muuttamaan toiselle paikkakunnalle tai vaikka toiseen maahan. Ei niitä sinkkunaisiakaan jossain pikkukylässä riitä kaikille poikamiehille, joten seurustellakseen heidänkin olisi laskettava vaatimustasoa ja muutettava jonnekin muualle. 

Muuttaako työ perässä, vai elättääkö nainen molemmat?

Vierailija
16/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei syynä sinkkuudelleni ole nirsous vaan yksinkertaisesti se etten ole tyttöystävä/vaimoainesta.

Vierailija
17/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei syynä sinkkuudelleni ole nirsous vaan yksinkertaisesti se etten ole tyttöystävä/vaimoainesta.

Ei minuakaan kukaan ole koskaan halunnut suhteeseen kanssaan, minulta vonkaa seksiä sellaiset rähjäiset puliukot, yöks. Ei kiitos, mieluummin olen ilman jos tarjonta on noin alhainen ja sitäpaitsi, en kaipaa irtoseksiä vaan parisuhdetta. En vain kelpaa kenellekään, se on vain myönnettävä. Enkä todellakaan lähesty mitään komeita alfoja vaan ihan tavallisia miehiä.

Vierailija
18/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaako työ perässä, vai elättääkö nainen molemmat?

Kysy aloittajalta. Hänhän sitä mieltä oli, että jos haluaa seurustella, niin senkun vaan alkaa seurustelemaan. Helppoa kuin heinänteko. Mä vaan kommentoin, että niinhän se on työnkin kanssa... menee vaan töihin, yhtä helppoa molemmat :D

Vierailija
19/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuako tarkoitat?

Vierailija
20/39 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet yleensä haukkuu kaikkia naisia lompakkoloisiksi ja harhaisiksi prinsessoiksi yms. Tuossa viestissä ei haukuttu ketään. Mutta kyllähän sinä jo tiesit tämän kaiken? Piti vaan päästä taas vittuilemaan naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi