Jihad ei alkanutkaan syyskuussa MV:läisten puheista huolimatta
Mites se nyt silleen? MV-lehti uutisoi ruotsalaisen lakimiehen Henning Witten ennustuksista kesäkuussa, eipä olisi kannattanut kun ennustus oli täyttä kukkua alusta loppuun. Ei kannattaisi laittaa mutuiluja eetteriin, menee loputkin uskottavuuden rippeet.
Kommentit (35)
Ennustus
Kuka ottaa ennustuksen faktana?
mv-lehti vaikenee Malesialaiskoneen kohtalosta
Tahatonta komiikkaa. Hymyilyttää kun kuvittelen suvista katsomassa kalenteria, että saa tällaisenkin jutun sitten ekana lokakuuta sitten kirjoittaa.
Itse en ole kuullut koko jutusta mutta tänks nyt kuitenkin. Kymmenillä no go alueilla jollaikin tasolla käynnissä jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Tahatonta komiikkaa. Hymyilyttää kun kuvittelen suvista katsomassa kalenteria, että saa tällaisenkin jutun sitten ekana lokakuuta sitten kirjoittaa.
Itse en ole kuullut koko jutusta mutta tänks nyt kuitenkin. Kymmenillä no go alueilla jollaikin tasolla käynnissä jo kauan.
Kyllä valheet tulee paljastaa heti kun mahdollista. Teikäläisten keskuudessa valehtelu on hyväksyttävää jos sen avulla palvellaan tiettyä ideologiaa.
Et näemmä kuitenkaan etukäteen uskaltanut tuota julistaa, vaan "ehkä jos ne sittenkin tietää" ja odotit lokakuuhun :-)
Viime kesänä piti näiden piti näiden hörhöjen mukaan olla naisten mahdontonta liikkua rauhassa rannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ennustus
Kuka ottaa ennustuksen faktana?
Mv-lehden lukijat
Se alkaa vasta ensi vuonna kun on Suomen 100 vuotisjuhlat.
Sanomahan oli että "teemme juhlistanne surullisia" tms.
Vierailija kirjoitti:
Et näemmä kuitenkaan etukäteen uskaltanut tuota julistaa, vaan "ehkä jos ne sittenkin tietää" ja odotit lokakuuhun :-)
Ei pidä ennustaa asioita ainakaan tuolla tarkkuudella jos ei voi olla varma asiasta. Ihan turha yrittää kiemurrella irti valheista, MV-lehti on erikoistunut kärjistämiseen ja suoranaiseen valehteluun.
Vierailija kirjoitti:
Ne kaikki teidän nogozonet kuuluvat Suomen 50 kalleimman asuinalueen joukkoon 😆
Katselkaa seksuaalirikostuomioita ja tulkaa sitten ulisemaan, ovatko käyneet tuumasta toimeen. Jos omaa lastanne ei ole vielä ahdisteltu olette onnekkaassa asemassa, toivottavasti pysyykin niin.
Mun no-got on Lahti, Lieksa, Asikkala, Mäntyharju ja muut suomijunttien rasistipaskalandiat.
Vierailija kirjoitti:
Minkä uskottavuuden? Niinhän se viime kesänkin toivottiin olevan vuosituhannen ahdistelukesä, ykskään nainen ei voi mennä yksin ulos jne. Ei nuo osaa kuin jauhaa paskaa ja nuolla Putinia.
Ja mv-lehti vaikeni siitä kun kantispervot ahdisteli brassinaista nakurannalla
Kyllähän tuossa pari tappoa tapahtui ja muutama raizkaus.. mutta yksittäistapauksia ne, joista yhteiskunta maksaa sakkotuomiot ja ehdollistahan ei tarvitse vankilassa suorittaa
Vierailija kirjoitti:
Ilja on kertonut ettei puutu uutisiin, jotka valtamedia osaa itsekin uutisoida. Eli venäläisten töppäykset käsitellään tarpeeksi perusteellisesti jo muissa medioissa. Niistä ei pääse enää repimään klikkiotsikkoja. Tosin veikkaisin että miehen oma tausta vaikuttaa varmasti, vaikkei sitä itse myöntäisikään. Niin kuin kaikkien ihmisten kohdalla. Inhimillistä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Katselkaa seksuaalirikostuomioita ja tulkaa sitten ulisemaan, ovatko käyneet tuumasta toimeen. Jos omaa lastanne ei ole vielä ahdisteltu olette onnekkaassa asemassa, toivottavasti pysyykin niin.
Viittaatko siihen rehtoriin? Vai naisopettajaan? Vai ratsastusvalmentajaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuossa pari tappoa tapahtui ja muutama raizkaus.. mutta yksittäistapauksia ne, joista yhteiskunta maksaa sakkotuomiot ja ehdollistahan ei tarvitse vankilassa suorittaa
Ja monta yritystä, joissa uhri päässyt pakenemaan. Esim. Tampereen köysikuristaja-raiskaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilja on kertonut ettei puutu uutisiin, jotka valtamedia osaa itsekin uutisoida. Eli venäläisten töppäykset käsitellään tarpeeksi perusteellisesti jo muissa medioissa. Niistä ei pääse enää repimään klikkiotsikkoja. Tosin veikkaisin että miehen oma tausta vaikuttaa varmasti, vaikkei sitä itse myöntäisikään. Niin kuin kaikkien ihmisten kohdalla. Inhimillistä sekin.
Inhimillistä tehdä sitä mistä muita syyttää?
Licking and touching penis 20 euroa
Minkä uskottavuuden? Niinhän se viime kesänkin toivottiin olevan vuosituhannen ahdistelukesä, ykskään nainen ei voi mennä yksin ulos jne. Ei nuo osaa kuin jauhaa paskaa ja nuolla Putinia.