Ostoskeskuksessa naiset seisoo liukuhinalla perse leviänä vaikka voisi kävellä nopeammin.
Ok 1 kymmenestä miehestä teki samoin. Miksi ette voi reippaasti liikkua alas tai ylös, jotta liikkuminen olisi sujuvampaa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
sar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen ostoskeskus. Itse laitan liukuhiöhnalle vain ostokseni. En ole ikinä nähnyt naisten tai miesten seisovan, kävelevän tai juoksevan niillä.
Huomaa että sun äo on alle kengän-numeron kun et ymmärrä mistä on kyse.
Sarkasmi on vaikea laji 😉. Ne on muuten liukuportaat, ei liukuhihna. -ei ap
Et jälleenkään tajunnut että vittuilin sarkasmillesi:) ja toiseksi liukuportaat on eri asia:)
Voi sua pientä raasua. Olin eri kommentoija kuin ensimmäinen- mutta ei sekoiteta sun pikkuistä päätä enempää, tui tui ❤ . Terv. Nainen joka laittaa ostokset liukuHIHNALLE, seisoo liukuPORTAISSA eikä ole vielä liukukäytävää nähnyt, uskon että niitä on muttei meidän kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaan nykyihmisen kyvyttömyyttä keskittyä edes sen yhden liukuportaan verran.
On niin KIIRE ettei vaan pysty käyttämään laitetta siten kun sitä on tarkoitettu käytettävän, jos on paikallaan vaikka sen minuutin niin menee hermo, koska ei ole musiikkia tai liikkuvaa kuvaa tai älämölöä, vaan pitäisi olla minuutti paikallaan ihan omien ajatustensa kanssa. Herranjumala, sitten huomaa ettei osaa enää ajatella kun ei päässä pyöri mikään.
Onneksi on kiire, mitä me sitten tekisimme jos jokainen joutuisi ajattelemaan itse joka päivä?
En ole samaa mieltä. Käveleminen on luonnollista eivätkä ne liukuportaat ole mahdottoman pitkät. Jos on terve, on typerää seistä laitteessa, joka korvaa luonnollisen liikkeen. Itse en harrasta säännöllisesti mitään liikuntaa, joten haluan ottaa kaiken ilon irti hyötyliikunnasta.
Ihan sama kuin ne laudat, joita nuorilla on. Ihmiset liikkuu muutenkin liian vähän, joten miksi kukaan haluaisi seistä sellaisella laudalla kävelemisen sijasta. Ja usein kaveriporukassa vain yhdellä on sellainen ja se yksinäinen sitten menee sen päällä kun kaverit kävelevät, joten matka tuskin on kovin pitkä.
Sen minuutin voi sitten olla hiljaa vaikka kauppajonossa tai bussia odotellessa.
En usko. Odotan esimerkiksi bussia ihan tyytyväisenä. En vaan tykkää seistä liukuportaissa, kun sen sijaan voisi kävellä.