Ostoskeskuksessa naiset seisoo liukuhinalla perse leviänä vaikka voisi kävellä nopeammin.
Ok 1 kymmenestä miehestä teki samoin. Miksi ette voi reippaasti liikkua alas tai ylös, jotta liikkuminen olisi sujuvampaa?
Kommentit (23)
Mua ärsyttää vaan se, että ihmiset seisoo niin leveästi, ettei itse pääse ohi. Vihaan liukuportaita ja hissejä, joten käytän portaita aina kun mahdollista.
Kenelle oletat liukuportaiden käytön tarkoitetun? Kaikille ei portaiden käyttäminen käy erilaisten nivelkipujen ym. sairauksien takia. ☺
Jos kaikki kävelisivät, niin jono liikkuisi kuitenkin hitaasti, kun osa porukasta on huonosti liikkuvia. Sitten sinulla menisi vielä enemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää vaan se, että ihmiset seisoo niin leveästi, ettei itse pääse ohi. Vihaan liukuportaita ja hissejä, joten käytän portaita aina kun mahdollista.
Paras, että käytätkin vain portaita. Liukuportaita ei ole turvallisuuden vuoksi tarkoitettu ohitteluun jos et satu tietämään.😈
Minua taas kiinnostaa tuon perseen leveys. Se on naisen tapa herättää vastakkaisen sukupuolen huomio. Punapersepaviaaneista tuttu. Ei se sentään niin punota kuin apinoilla kiima.aikaan, mutta ilmiö on tasan sama. Liukuhihnalla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle oletat liukuportaiden käytön tarkoitetun? Kaikille ei portaiden käyttäminen käy erilaisten nivelkipujen ym. sairauksien takia. ☺[/quote
Kaikki Siitä lähti sen jälkeen reippaasti kävelemään :)
Mikä on liukuhihna, jonka päällä seistään/kävellään?
Jos tarkoitat liukukäytäviä, niin niiden päällä ei tarvitse kävellä vaan voi ihan rauhassa seistä, oli perse minkä levyinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras, että käytätkin vain portaita. Liukuportaita ei ole turvallisuuden vuoksi tarkoitettu ohitteluun jos et satu tietämään.😈
Käyttäisinkin, jos se olisi mahdollista. Mutta esimerkiksi metroasemilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin liukuportaat. Ja ne on vielä niin tuhottomat pitkät, että minua stressaa, jos joudun vain seisomaan niissä.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen ostoskeskus. Itse laitan liukuhihnalle vain ostokseni. En ole ikinä nähnyt naisten tai miesten seisovan, kävelevän tai juoksevan niillä.
Huomaa että sun äo on alle kengän-numeron kun et ymmärrä mistä on kyse.
Varaa enemmän aikaa asiointeihisi, niin silloin ei ärsytä hitaat naiset tai leveät takapuoletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle oletat liukuportaiden käytön tarkoitetun? Kaikille ei portaiden käyttäminen käy erilaisten nivelkipujen ym. sairauksien takia. ☺[/quote
Kaikki Siitä lähti sen jälkeen reippaasti kävelemään :)Tasamaata pitkin, hölmö. Eri asia mitä vastamäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen ostoskeskus. Itse laitan liukuhihnalle vain ostokseni. En ole ikinä nähnyt naisten tai miesten seisovan, kävelevän tai juoksevan niillä.
Sarkasmi on vaikea laji 😉. Ne on muuten liukuportaat, ei liukuhihna. -ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Siitä lähti sen jälkeen reippaasti kävelemään :)Tasamaata pitkin, hölmö. Eri asia mitä vastamäkeen.
On se kamalaa kun suurin osa oli jotain 30-40v ja kaikilla nivel ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisinkin, jos se olisi mahdollista. Mutta esimerkiksi metroasemilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin liukuportaat. Ja ne on vielä niin tuhottomat pitkät, että minua stressaa, jos joudun vain seisomaan niissä.
ADHD?
sar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä, jos liukuu mutta ei ole porrastettu? Esim. Kauppakeskus Myllyssä on tällaisia. Eivät ne ole liukuportaat kun niissä ei ole portaita. Menevät loivasti alas tai ylös.
Tämä on vaan nykyihmisen kyvyttömyyttä keskittyä edes sen yhden liukuportaan verran.
On niin KIIRE ettei vaan pysty käyttämään laitetta siten kun sitä on tarkoitettu käytettävän, jos on paikallaan vaikka sen minuutin niin menee hermo, koska ei ole musiikkia tai liikkuvaa kuvaa tai älämölöä, vaan pitäisi olla minuutti paikallaan ihan omien ajatustensa kanssa. Herranjumala, sitten huomaa ettei osaa enää ajatella kun ei päässä pyöri mikään.
Onneksi on kiire, mitä me sitten tekisimme jos jokainen joutuisi ajattelemaan itse joka päivä?
sar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen ostoskeskus. Itse laitan liukuhiöhnalle vain ostokseni. En ole ikinä nähnyt naisten tai miesten seisovan, kävelevän tai juoksevan niillä.
Et jälleenkään tajunnut että vittuilin sarkasmillesi:) ja toiseksi liukuportaat on eri asia:)
Vierailija kirjoitti:
sar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä, jos liukuu mutta ei ole porrastettu? Esim. Kauppakeskus Myllyssä on tällaisia. Eivät ne ole liukuportaat kun niissä ei ole portaita. Menevät loivasti alas tai ylös.
Se on liukukäytävä.
Ostoskeskusten liukuportaiden yms. ensisijainen tarkoitus ei ole toimia juoksu- tai kävelyharrastuksesi suorituspaikkana, vaan asiakkaiden siirtyminen kerroksesta toiseen. Ostoksien tekemiseen kannattaa varata aikaa sen verran, ettei tarvitse hölkäksi pistää.