Poikani kertoi että sai turpaansa koulussa.
Pojallani oli tullut jotain riitaa toisen pojan kanssa. Olivat jo takeissa kiinni kunnes alkoi voimien mittely. Porukkaa oli tullut katsomaan tätä tappelua. Pojallani petti tasapaino ja kaatui selälleen maahan ja oli myöntänyt että parempi voitti mutta edelleen se toinen oli istunut hänen rintakehän päällä sillä seuraamuksella että kevyt untuvatakki meni rikki. Pitääkö voittajan maksaa poikani untuvatakki? Ja kouluun selvittämään miksi ovat tapelleet?
Kommentit (48)
Poikani oli tänään tapellut uudestaan tätä poikaa vastaan ja alakynteen jäi vastapuoli oli selättänyt hänet. Mutta ymmärsi lopettaa kun ei vain pärjää. Asia on käsitelty koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aikas pöyristynyt näistä vastauksista täällä...
No niinhän tuo vaikuttaa.
Porukka verenmaku suussa odottaa kuola valuen uutta matsia.
On äitin poika kova jätkä. Untsikka päällä 2 kertaa vääntänyt ja selälleen jäänyt eikö poikaas nolota. Ja heikot käyttää untuvatakkia pehmeä joka kiiltää. Sen tietää kaikki kuinka siinä käy tytöt kiljuu väännä älä luovuta ja poikas alla vääntää.
Pojan ei kannata kuin myöntää rehti tappio selätykselle! Jokaselle löytyy vahvempi hevonen.
Mun 13v poika voi tulla laittaa sun poikas selälleen ja siitä ei nousta
Tänne on tullut paljon vastauksia poikani tappelusta. Kysyin pojalta mikä näistä kysymyksistä olisi lienee paras toteuttaa? Kuulemma se että koulun jälkeen uusi vääntö ja äidit paikalle kattomaan ettei läiky yli. Ja kannustaa saa ja jos häviän taas niin ei auta myöntää kun että parempi voitti.
T ap äiti.
Ei ole mahdollista, että tällaista tapahtuu. Oppilaat ovat kunnollisia ja elävät herran nuhteessa. Eivät levittele herjausvideoita esimerkiksi opettajistakaan nettiin. Kaikki on opettajien syytä.
Joo joo kolmen kärjessä ollaan, kun islantilaisista ei ole mihinkään.
Malmön poliisilla ei riitä miehistöä edes murhien tutkimiseen ampumiset joissa ei tullut uhreja ja viikottaiset autopalot jäävät täysin tutkimatta.