Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook: kaverin profiili hävinnyt?

Vierailija
30.09.2016 |

Profiilia ei löydy, ei voi lähettää viestiä, kuvat joihin oli merkitty niin tuo merkintä kadonnut ja kaikki hänen aikoinaan tekemänsä kommenttinsa hävinneet päivityksistäni?

Käykö noin jos vain estää osan kaverilistasta vai onko profiili tosiaan kokonaan poistettu?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiusannut häntä hänen omassa profiilissaan? Ihmiset aistii sen, jos joku on yltiömäisen kateellinen, mutta laittaa silti feikkejä kommentteja, tai jopa tahallaan kiusaa. Mene itseesi. Jo sekin, että sinua mietityttää tämä noin paljon, kertoo jo jotain..

En ole kiusannut.

Ennemminkin ihmettelen miksi on poistanut profiilinsa tai estänyt tms eli onko kaikki hänellä kunnossa. Hänen omassa elämässään on ehkä kriisiä, ainakin muutoksia ja siksi jäin miettimään tätä.

Mutta siis muut kanavat varmaan auki eli ilman joidenkin ehdottamaa feikkiprofiileita tämä varmasti selviää ;)

Yritin vain yleisesti kysellä juuri siksi, että jos olisi vain minut tai osan kavereistaan estänyt, niin ei ehkä toivo yhteydenottoa muutakaan kautta. Jos taas olisi profiilin poistanut, voisi ehkä toivoakin, että ne jotka välittävät, ovat muutenkin yhteydessä.

Vierailija
22/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olit kerran joka tapauksessa laittamassa hänelle viestiä, niin miksi et laita hänelle sitä viestiä puhelimeen ja sano, että et näköjään pystynyt Facebookin kautta enää ottamaan yhteyttä? Kaveri sitten kertoo, jos haluaa, onko poistanut koko profiilinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksinkertaisesti vain poistanut profiilinsa

Vierailija
24/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaudu ulos facesta tai avaa google toisella selaimella. Sitten googletat tyypin ja katsot onko profiili siellä. Jos on niin on estänyt sut.

Häh? Onko joku niin uuno, että ei ole estänyt profiilinsa näkymistä Googlen hauissa! Hahah, ai että.

Vierailija
25/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin pois FB:stä kun siellä alkoi olla sellaista tavaraa,että oma käytös vastaan tulijoita kohtaan alkoi olla agressiivista jos vaan sattuivat muistuttmaan näitä postaajia...eli ihan tervettä itse suojelua/kanssa ihmisten suojelua. 

Lähdön jälkeen olen ollut paljon positiivisempi ja paljon rauhallisempi. Se ei ollut minulle mitenkään terveellinen kokemus...siellä roikuin 8 vuotta...sain myös tuhottua monta vanhaa ihmissuhdetta somen takia.

Itse asiassa nykyään puhutaan paljon digitalisaatioista ja kuinka siinä pitää olla mukana...mitä jos ihmiset ovatkin alkaneet hylätä sosiaalisen median ja monet muut palvelut ja käyttävät nettiä vain ja ainoastaan kun on pakko. Se muuttaa menoa taas ihan uudelle tasolle. 

Vierailija
26/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi kyllä yhtään hyvää asiaa mitä some olisi elämääni tuonut. Teennäisiä päivityksiä, kuvia illanvietosta "katsokaa kuinka suosittu mä olen" ja pisteenä iin päällä kuvat omasta perseestä ja naamasta, muutamasta eri kulmasta ja tietysti eri päiviltä jos perse näyttäisi vähän erilaiselta kuin toissapäivänä.

Ei ihme jos moni on lähtenyt palvelusta. Jäljelle on jääneet narsistit ja muut oman egon pönkittäjät. Ja sitten tietty muutamat jotka käyttää vain pakosta, esim työ- ja harrastusryhmät.

Vierailija
27/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voitko kysyä häneltä itseltään...ihme säätämistä, hankkikaa oikea elämä.

Vierailija
28/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eston jälkeen eivät vanhat kommentit ainakaan automaattisesti häviä, kokemusta on. Kaverisi myös löytäisi hänen profiilinsa fb:n sisäisellä haulla, jos sellainen olisi, riippumatta siitä olivatko he kavereita. Uskon että on poistanut profiilin.

Vierailija
29/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa yhteyttä kaveriin, voi olla rttä on jostain omista syistään johtuen lähtenyt Fb:sta, mulla näin teki yksi masentunut kaverini.

Vierailija
30/31 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida tähän...eilen törmättiin semmosen että mies ystäväni fb profiili on hävinnyt. On ulkomailla juuri nyt..Ja kaverinsa kysyi minulta että nään minä profiilin. No en nää. Ystäväni sanoi että nyt on jotain ongelmia laajemminkin...ja jos esim. Ulkomailla yrittää käyttää fb niin profiili saattaa kadota ? Tietoa kellään ? Tulkitaan ilmeisesti jotenkin niin että joku murtautui tilillesi jos ihan toisessa maassa yritetään sitä käyttää.

Vierailija
31/31 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tilanteeseen (vaikka vanha viesti): Jos profiili löytyy edelleen kaverilistalta mutta profiilikuvattomana ja klikatessa ilmoitus "Käyttäjätili poistettu käytöstä", on profiili silloin vain deaktivoitu. Tuolloin voi edelleen käyttää Messengeriä ellei erikseen valitse myös sen käytöstä poistamista deaktivoidessa.

Jos profiilia ei listallakaan, niin silloin varmaan kokonaan poistuminen tai blokkaaminen kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä