Ei vitsi että oon hiprakassa.. Yksin kotona. Mitähän keksisin? Ehdottakaa!!
Kommentit (35)
Hei!!! Nyt keksin!!! Jods menen naapurin ovelle, ja olen pyytävinäni sokeria, sitten olen lähtevinäni ja siten soitan taas kelloa ja sanon, että avaimet jäi kotia ja että avaaminen maksaa pe-iltana niin paljon että voinko nukkua yön yli hänen luonaan, että voin sitten aamulla halvemmalla päästä kotiin.
ap
Mä panen musiikkia soimaan kovalla ja tanssin pitkin asuntoa. Otan "mikin" käteen ja laulan. Kuvittelen olevani maailman seksikkäin nainen (jollainen tietysti sillä hetkellä olenkin).
Vierailija kirjoitti:
Hei!!! Nyt keksin!!! Jods menen naapurin ovelle, ja olen pyytävinäni sokeria, sitten olen lähtevinäni ja siten soitan taas kelloa ja sanon, että avaimet jäi kotia ja että avaaminen maksaa pe-iltana niin paljon että voinko nukkua yön yli hänen luonaan, että voin sitten aamulla halvemmalla päästä kotiin.
ap
Hyvältä kuulostaa! Anna palaa AP
Jos kellään ei ole muuta sanottavaa niin tää lähtee nyt!
ap
Etsi itsellesi tyttöystävä ja kokeile jotain uutta
http://www.vauva.fi/keskustelu/2674562/parisuhteessa-oleva-nainen-haave…
Ahahahahaaaahhahaaa! Voi v....! :DDDdddd
Ei tänne kukaan tullut?
T.naapurin äijä
Ps. missähän ap asuu?
ap täs, mies käy suihkussa ja kohta pannaan ::)
Hyvä tyttö! Päivitä illan tapahtumat myös Faceen.
Vierailija kirjoitti:
Panettaako sinua ap?
Mitäs luulisit, pikku hiprakassa panettaako?
No kuitenkin kävin naapurin ovella. Mies avasi oven mutta oli ihan unenpöpperössä, kysyin josko voisin tulla sisään, sanoi ettei jaksa.
No, tässä vaiheessa lienee syytä paljastaa, etten ollut ihan rehellinen teille. Olemme naineet naapurin kanssa ennenkin. Joten tämä "visiittini" e i ollut mikään voiman ja rohkeuden ponnistus, kuten annoin ymmärtää.
Kuiteskin, ihmettelen ettei miehelle seksi kelpaa. Liekkö ollut toinen nainen siellä vierus kaverina?
ap
ei ole kiinnostunut sinusta. olit huono pano
Hö, olisit tullut mun luokse.
T.M
Vierailija kirjoitti:
ei ole kiinnostunut sinusta. olit huono pano
Parempi huono pano kuin ei panoa ollenkaan.
Täällä minä seuraan tilannetta. Meidän täytyy puhua huomenna. t. äiti