Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella miehen kello?

Vierailija
30.09.2016 |

Onko typerän näköistä? puhun vähän tän tyylisestä: https://www.danielwellington.com/fi/classic-reading-40mm

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molempia, olen nyt ostellut miestenkelloja koska niissä on isompi taulu. Pienistä naisten korukelloista en saa selvää enää ilman lukulaseja eikä niitä viitsi kaivaa esille joka kerta kun vilkaisee kelloa.

Vierailija
22/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelloissa on sitten valtaavia eroja koneistojen laadukkuuden suhteen. Selittää osittain hintaa. Brändilisä on myös usein suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on, naisten kello miehellä ? tai missä se raja menee mikä on naistenkello.

Itseäni, vaikka olen mies, naisten kellot näyttävät paljon paremmilta. Pidän tosi paljon sellaista perinteisistä naisten kelloista jotka ovat yksinkertaisia ja nahkarannekkeella.

Pitäisin sellaista kädessäni, mutta se ei ole sopivaa miehelle, vaikka toisinpäin se on normaalia.

Fossilin jr-9855 näyttää hyvältä ja jos tuo fossil olisi mustana, se menisi silloin jopa miestenkellosta, ehkä ?

Mielipiteitä ?

Terveisin KelloKalle

Vierailija
24/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kello naisella on klassikko. Sitä paitsi nythän suuret kellot ovat muotia. Kaikki älykellotkin ovat ns. miesten kokoa.

Minulla pieni naisten korukello saa ranteeni näyttämään läskiseltä, vaikka olen hoikkaranteinen :)

Vierailija
25/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KelloKalle kirjoitti:

Miten on, naisten kello miehellä ? tai missä se raja menee mikä on naistenkello.

Itseäni, vaikka olen mies, naisten kellot näyttävät paljon paremmilta. Pidän tosi paljon sellaista perinteisistä naisten kelloista jotka ovat yksinkertaisia ja nahkarannekkeella.

Pitäisin sellaista kädessäni, mutta se ei ole sopivaa miehelle, vaikka toisinpäin se on normaalia.

Fossilin jr-9855 näyttää hyvältä ja jos tuo fossil olisi mustana, se menisi silloin jopa miestenkellosta, ehkä ?

Mielipiteitä ?

Terveisin KelloKalle

Nykyisin kaikki on normaalia, kunhan on tarpeeksi hyvä itsetunto käyttää sitä. Hyvä itsetuntoinen mies voi laittaa kynsilakkaa jos haluaa, tai meikkiä jos haluaa, jopa hameenkin jos haluaa. Mutta siinä vaiheessa kun hän alkaa anteeksi pyydellen käyttämään niitä, niin se ei ole enää viehättävää. Itsevarmuus ja rohkeus elää omien valintojen mukaan on viehättävää ja karismaattista, joten osta se kello mistä tykkäät ja esittele se vielä ylpeästi.

Vierailija
26/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KelloKalle kirjoitti:

Mielipiteitä ?

Terveisin KelloKalle

Katsoin tuon kellon ja kivaltahan se näyttää. Ei minusta ole edes paha tuon värisenä. Olin kerran häissä, joissa suunnilleen kaikilla miehillä oli vaaleanpunaiset paidat tai vaaleanpunainen kravatti. Sopii hyvin myös miehelle ja luulen, että siihen sopisi mukaan sellaisia tylyjä rannekoruja tai sitten sellainen parkavaatetus.

Vierailija
27/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, vihaan noita Daniel Wellington- teinitrenditusinakelloja. Toivottavasti ette ole ostaneet niitä joululahjaksi kenellekään.

Vierailija
28/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fossilin jr-9855 näyttää mielestäni hyvältä ja kohtuullisen neutraalilta. Se taitaa olla se syykin, että se ei ole liian räväkkä. Vahvaa itsetuntoa sellaisen käyttäminen vaatii.

Yleisesti ottaen, tämä nyky trendi on sellainen, että se on minun mieletäni jo kulutettu loppuun (isot "miestenkellot" naisilla. Itse toivoisin että suuntaus olisi takaisin 60-70-(80 luvun alkupään) trendiin (nahkarannekkeiset ja suht pienet rannekellot) kokoluokkaa alle 28mm.

DW:n Classy 26mm vaikka mustana näyttää hyvältä nykykellolta. Toinen tyyli josta pidän, en tiedä miksi sitä kutsutaan, mutta sellainen jossa on nahkaranneke kokonaan ranteen ympäri ja kello on ns. rannekkeen päällä, mielellään vaikka siten että ranneke saisi olla hieman leveämpi kuin itse kello, vaikka koko ranteen ympäri... cuff taitaa olla sen englanninkielinen vastine...

Vierailija
29/31 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellotauluna en ehkä käyttäisi yli 40mm, sillä se antaa hieman maskuliinisemman kuvan kuin vastaava kello esimerkiksi 35mm koolla. Toki miesten kellon voi saada näyttämään hyvältä naisella kuin naisella, mutta mielestäni sirommat kellot ja naisille suunnatut kellot sopivat paremmin.

Itse en ehkä miesten kelloa käyttäisi. Lähiaikoina olen ostanut täältä kelloni ClassyWomenCollection ja ovat samaa laatua daniel wellingtonini kanssa, lähinnä hinta vain huomattavasti halvempi.

Vierailija
30/31 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän rakennusmiehen / rakennusinsinöörin joka käytti naisten rannekelloa kädessään kun rakensi omakotitaloja ja myöhemmin hänestä tuli miljonääri rakennettuan lukuisia omakotitaloja / rivitaloja perustettuasn oman rakennusliikkeen. Kun oikein ajattelee niin naisten rannekello sopii hyvin miehen ranteeseen tietyissä töissä joissa miesten rannekello on vasn turhan iso ranteeseen.

Vierailija
31/31 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä unisex rannekelloja aika joka makuun: https://www.petenkello.fi/collections/unisex-kellot mikä sitten on naiselle liian "maskuliininen" sen jokainen päättäköön itse.