Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos totuit sinkkuna lohturuokaan, karkkeihin, sipseihin, limsaan ja sellaiseen niin kauanko kesti että uskalsit avoliitossa mässäillä edes joskus entiseen malliin

Vierailija
30.09.2016 |

Nimenomaan puolisosi tai jopa puolison sukulaisten tai kavereiden ollessa paikalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä? Kun olin sinkku (menevä kuuma kissa) en kaivannut lohturuokaa, mässäilin kyllä kun huvitti. En olisi ikinä huolinut miestä jolta pitäisi jotain salata.

t. keski-ikäinen tantta mutta onnellisessa liitossa jo 20v

Vierailija
2/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 0 päivää tapaamisesta. Ollaan molemmat aika herkkusuita. En mä ala tapojani muuttamaan toisen takia, ellei ne jollain lailla häiritse tai vahingoita sitä parisuhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap on ihmeellisiä kysymyksiä. Onko sulla sellainen ongelma että haluat mässäillä etkä kehtaa?

Miksi sinkku tarvitsisi lohturuokaa? En ole lohtusyöpötellyt  sinkkuna ja  jos haluan sipsejä voin kaikessa rauhassa ihan avoimesti syödä sellaisia kumppanini edessä.

Vierailija
4/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole ollut aikuisena sinkku, olen vaihtanut lennosta. Nuorena oli ottajia. Lohturuokaa teen aina kahdelle tai kolmelle, riippuen siitä onko teini kotona, ja herkut syödään yhdessä. Salailtavaa ei ole.

Vierailija
5/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessani syödä mänttään ihmeellisiä cocktaileja.   Seurassa en kehtaisi.

Vierailija
6/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa kuin: Teinitytär tänään kysyi, että muistanko missä vaiheessa uskalsin ekan kerran pierasta, kun olin iskän kanssa alkanut seukkaa..

Mies ei olis ollut seurustelun arvoinen, jos mun olis pitänyt pieruja pidätellä ja piilotella.

Sama juttu syömisten kanssa. Jos ei pysty ihmisen kanssa luonnollisesti olemaan, mutkattomasti, niin soronoo.

Samassa suhteessa 22 vuotta vuoroin paukutellen ja mässäillen.

Vierailija
7/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin lohtusyöpöttelyn naimisiin mentyäni.

T. Kaunis nainen nalkissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi