Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kuluneesta päivästä ärsyttävän teennäisen facebook-postauksen muodossa!!

Vierailija
30.09.2016 |

Perjantain kunniaksi tämmönen.

Kommentit (99)

Vierailija
82/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 jatkaa.. Tai siis lapset riehuu kun kuume ja flunssa ohi ja lasagne sen verran kotitekoista että jaksoin ostaa knorrin lasagneainekset. Päiväunista ei tullut mitään kun lapset riehuu. Saunaakaan en välttämättä jaksa lämmittää illalla, saa nähdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistoruokaa, hyvää viiniä ja aikaa parhaassa seurassa!

Kiitos Ville, Minna, Sari, Teemu, Janne, Jari, Mika ja ihanat Pertsa ja kilu! Olette ihania ja kauniita!

Parhautta! ;)

#livelovelaugh

#homesweethome

#friends&love

Vierailija
84/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana talvipäivän lenkki koiran kanssa rannalla! ❤️ Kohta sunnuntaijumppaan ja sitten mealpreppausta ensi viikkoa varten.

Vierailija
85/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei hei kuusi, hei hei joulu!

Koko perheen voimin riisuimme joulukuusen, haikeudella laitoimme koristeet laatikkoon ja kannoimme kuusen ulos. Sitten siivousta ja innostuinpa vaihtamaan verhotkin keittiöön. Rauhallista sunnuntaipäivää vietämme hiljaisuudessa ja nyt mahat täynnä itsetekemää ruokaa ja köllimään päiväunia, illalla sitten reipas lenkki!"

Totuus : minä riisuin kuusen yksin ja muut korkeintaan laitto lattialle tippuneita, jalkoihin vierineitä palloja kasseihin. Kirosanojen saattelemana sain ährättyä sen kuusen pihalle ja nyt se nököttää hangessa kuin pisan torni.

Pakkohan se oli siivota, niitä v*tun neulasia oli jokapaikassa. Verhot oli vaihdettava koska huomasin ettei Maikki 4v sittenkään ole oppinut olemaan pyyhkimättä likaisia käsiään ja suutaan ensimmäisenä vastaan tulevaan kangaskappaleeseen.

Rauhallista on juu, kun kaikki koomailee huoneissaan. 16v on sanonut mulle tänään neljä sanaa : Laita se ovi kiinni!

Spagetti ja tölkkikastike, itse sen tein.

Väsyttää niin että taju lähtee.

Illan lenkki on korkeintaan hk:n sininen kiukaalla.

Morjes.

Vierailija
86/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin murun kanssa pitkään ja nautittiin aamiaiseksi upea brunssi.❤ Pitkä kävelylenkki murun seurassa aurinkoisessa metsässä, sai ruokahalut taas heräämään ja illalliseksi valmistetaan katkarapupastaa. Sen jälkeen voikin loppuillan viettää sohvalla rakkaimman kainalossa, Netflixiä katsellen. Tällä jaksaa ensi viikon. Ihana sunnuntai ❤

Vierailija
87/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana herätä kullan kainalosta . Nyt lenkille, suihkuun ja sitten kullan tekemät smoothiet.  viikonlopputöitä vähän ja sitten onkin maanantai. Pusss kaikille.

Vierailija
88/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, energinen iltavuoro kirran vuodeosastolla <3 Päivän kyykkäyksetkin saa tehtyä dreenipusseja tyhjennellessä!

Kohta pääsere syömään aamulla tehtyä chia-tyrni-avocadovanukasta ja keskustelemaan henkeviä rakkaiden kollegoiden kanssa. Mä niin rakastan mun työtä! <3

Vierailija
89/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räiskyvän vauhdikas työpäivä takana! Asiakkaat jaksoivat tuon tuosta nostaa hymyn huulille mukavalla palautteella. Kyllä voittajan on helppo hymyillä, ja tuplapalkkakin juoksi aamusta asti! ;)

Nyt vähän valotaidetta murun kanssa ja sen jälkeen romanttiselle illalliselle lemppariravintolaan. <3

Vierailija
90/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OiH! Olipa ihana herätä tänä aamuna, kun oli taas niin mahtava viikonloppu takana! Kiitos kaikille ihanille raksuille; Jenni, Sanna, Nina, Sari, Eve, Niza, Sabrina, Heli, Minna... Ootte NIIN parhaita oikeesti. Oli kyllä niin hullu viikonloopu TAAS kerran. :) 3>  Ja Sari... mistäs tulikaan herättyä sunnuntai aamuna.. :D

Nyt sitten salille ja sen jälkeen Protskua naamaan ja sitten kotiin valmistamaan superterveellisiä ja herkullisia proteiinivegaanipihvejä! 

Muuten, mitä mieltä porukka on, jos rupeisin pitämään sellaista life-style tyylistä blogia mun elämästä. Siellä vois olla just kaikkee mun elämästä ja kaikkee lifestyle juttuja. Kommentoikaa/ tykkäilkää!

Vierailija
91/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla ihan normisunnuntai, mutt minkäs teet kun iskee ihan törkeen hieno FLOW...

Oli tilauksessa pelkkä peruspaketti so. spelttipuuroa gojimarjoilla, enkelimeditaatiota, ja aromaterapeuttinen mun-iki-oma spa-hetki aamunkoiton aikaan, loppupäivä leppoisaa laatuaikaa

ihan casual-vetimissä unelmien aarrekarttaa askaroiden.

Vaan meikä sitten voimaantuneena KONMARITTI ja STAILASI koko lukaalin uuteen uskoon!!

Ihan manioissani järkkäilin vielä kamat FENGSHUI-ilmeeseen; nyt virtailee energiat meillä

kuin vapaat vedet keväällä :)

Itämainen ilta jatkuu tästä luonnollisesti aasialaisen keittiön herkkujen parissa...

Jaxuhalit, te kultsipuppelihöpönassukat <3 <3 <3

(Todellisuus: lauantaikoomasta perinteiseen sunnuntaiahdistukseen heräily puolenpäivän paremmalla puolella, aamiaiseksi kahvi, pari pastillia ja viisi savuketta. Yöpaidan kainaloista bongasin komeat hienpolttamat tuuletusreiät; en raaskinut vieläkään heittää pois. Puoli tuntia palelua suihkussa viikon hiet viimeisen päälle pois hinkaten - ihanaa. "Maritin" roskapussin ja muistin sulkea vessanpöntön; fengshuin mukaan avoin pöntönkansi imee huushollista kaikki energiat. Illalliseksi tarjolla pussillinen pikanuudeleita eikä sitten muuta. Nähdään nälkää tilipäivään asti, nääs.)

Vierailija
92/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa päättää vuoden eka viikko näin - kun tulin kaoottisen päivän jälkeen töistä kotiin, oli kulta siivonnut koko kämpän ja paistanut pihvit valmiiksi! Nyt töllön tuijotusta ja rentoutumista murun kainalossa <3

hyi vittu.

Vierailija
93/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energinen sunnuntaipäivä ennen tulevaa työviikkoa! Leivinuunin lämmössä tassuttelen siistissä keittiössä, lapset jo nukkumassa ja keitän itselleni kupin iltateetä <3

Vierailija
94/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energinen sunnuntaipäivä ennen tulevaa työviikkoa! Leivinuunin lämmössä tassuttelen siistissä keittiössä, lapset jo nukkumassa ja keitän itselleni kupin iltateetä <3

Kerro täällä millainen oli oikeasti? Meniks just tollai?

Vierailija
95/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin hauvavauvan kanssa puistoilemassa, sai peuhata energiat pois veikkansa kanssa! <3 Sitten hyvää ja terveellistä ruokaa miehen kanssa ja sohvalle katsomaan ihana elokuva jalkahieronnan kera. Huomenna töihin levänneenä ihanan viikonlopun jälkeen! :)

Hyvää alkavaa viikkoa ihanaiset kaverit!

Vierailija
96/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli todella upean mahtavaa, ennenkokematon ilta vietetty rakkaiden ystävien kanssa (sydämiä pitkä pätkä perään) (jonka jälkeen) Kiitos (sydän taas perään) Leena ja Leevi

Vierailija
97/99 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanaiset!

Vierailija
98/99 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan enää tällaisia siirappisia päivityksiä tee? Vai millaisia juntteja teillä on kaverilistalla? Sydämet, maiskis, moikkis, parhautta, murun kainaloon ym. junttimaisia sanontoja....Apuaa

Mä en taas näe näissä mitään teennäistä tai hohdokasta. Ihan taviselämää. Itse en noita päivityksiä tee, mutta en revi peffaani jos joku muu tekee. Pitää olla aika sisältököyhä elämä, jos tällaisista ei-mitään-ihmeellistä päivityksistä hertsiheilaa.

Enemmän mua ärsyttää ne avautumiset henkilökohtaisista ongelmista oikein viimeisen päälle. Esimerkiksi parisuhderiidat yms. En kyllä lue niitäkään sen tarkemmin, mutta tuntuu niin lapselliselta.

Vierailija
99/99 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se tunne, kun..." :(

"I feel you..." <3

(Koska myötäeläminen ;) )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi