Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistuin työssäni

30.09.2016 |

Taas viikko töitä takana, enkä ole edistynyt. Projektissa on perustavanlaatuinen vika, jonka kanssa olen tuskaillut puolitoista vuotta. En tiedä mitä tehdä. Tarvitsisin apua, mutta sen pyytäminen olisi äärimmäinen häpeä ja tunnustus epäonnistumisesta.
Kun duunari tekee virheen, hän saa varoituksen tai potkut. Kun poliitikko tai virkamies tekee virheen, hänen vaaditaan eroavan. Kuka rankaisisi itsensä työllistäjää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willy Loman kirjoitti:

Samassa tilanteessa edelleen, tosin ongelmasta muutamalle luotetulle kollegalle kertoneena. He eivät voineet auttaa.

Minkä tyyppinen ongelma on kyseessä?

Täällä ratkon kaiken ihan ilokseni.

Vierailija
22/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Willy Loman kirjoitti:

Samassa tilanteessa edelleen, tosin ongelmasta muutamalle luotetulle kollegalle kertoneena. He eivät voineet auttaa.

Ongelmasta kertominen paljastaisi yhteisöni, enkä halua liata pesääni. Jotain uutta olen yrittämässä ja sitoutunut vääräksi toteamaani materiaaliin. Sen vaihtaminen olisi kuitenkin loukkaus muita kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willy Loman kirjoitti:

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Willy Loman kirjoitti:

Ongelmasta kertominen paljastaisi yhteisöni, enkä halua liata pesääni. Jotain uutta olen yrittämässä ja sitoutunut vääräksi toteamaani materiaaliin. Sen vaihtaminen olisi kuitenkin loukkaus muita kohtaan.

Sitten on hiukan vaikea olla tässä avuksi.

Mutta mikä materiaalissa on vikana?

(tosin kohta nukun, mutta luen tämän ketjun huomenna)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi