Kysy jotain rekisteröidyssä parisuhteessa elävältä lesbolta
Olen tylsällä junamatkalla ja homous on näemmä puhuttanut tänään.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teissä lesboissa toinen on aina suhteen "mies"? kuten Eliya on "mies" ja Kata nainen. Livenäkin tunnen naispareja ja näin se yleensä aina menee.
En tiedä. Osasyynä on tietysti se, että katukuvasta yleensä tunnistaa vain ne selvät tapaukset eikä kahta naisellista naista pidetä pariskuntana. Varmaan nämä "miesmäisemmät" naiset tuntevat olonsa kotoisammaksi sellaisina, eikä heidän tarvitse esimerkiksi miehiä miellyttääkseen pitää pitkiä hiuksia tai mekkoja vaan he voivat olla omia itsejään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suhteen nainen vai mies? Toinen on aina miehekäs.
Jaa-a, meillä on molemmilla suht pitkät hiukset ja käytämme molemmat välillä mekoja. Minä tosin olen meistä se, joka on surkea kokkaamaan, mutta enpä osaa autoakaan korjata. Voit siis itse valita, kumpaa muistutan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kärsinyt huonosta isä tai äitisuhteesta lapsena? Miltä tuntuu että muut ajattelee teitä nuolemassa toisten pimppiä ja ei saata kätellä koska sormet on olleet toisen pimpissä eikä puhua lähellä koska lesbon henki haisee pimpille? Alapeukuttakaa vain mutta näitä heterot miettii lesboista
En ole, olen ihan läheinen molempien vanhempieni kanssa.
On aika tavallista, että miehetkin nuolevat ja sormettavat naisia, ajatteletko heistäkin samalla tavalla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko täysin sinut sairautesi kanssa?
Olen tietääkseni aika terve, joten lähinnä oikeaa oleva vastaus on varmaankin kyllä.
Ap
Onko hyviä vinkkejä tyttöjen löytämiseen pienehkössä kaupungissa ? :) tinder ei oikein sytytä, mutta roller derbyä ajattelin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tietääkseni aika terve, joten lähinnä oikeaa oleva vastaus on varmaankin kyllä.
Ap
Miten vastauksesi voi olla kyllä, jos kuvittelet olevasi terve?
Ootko kattonu L-koodia ja jos kyllä niin mitä mieltä olit siitä että sarjan loppuvaiheilla Shane ja Jenny oli yhdessä :D ?
Onko sinulla tai puolisolla minkäänlaista kiinnostusta miehiä kohtaan, siis seksuaalisessa mielessä?
Saisitko luvan/antasitko itse puolisollesi luvan peuhata miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onko hyviä vinkkejä tyttöjen löytämiseen pienehkössä kaupungissa ? :) tinder ei oikein sytytä, mutta roller derbyä ajattelin kokeilla.
Jos etsit jotain paikkaa, missä tulee vastaan vain tytöistä pitäviä tyttöjä, niin sitten netti/jokin deittisovellus on varmaan paras. Muutenhan niitä voi löytyä vaikka harrastuksen tai opiskelun kautta :) Ja tietysti, jos lähistöllä on suurempi kaupunki, josta löytyy Setan toimintaa tai homobaareja, niin nekin saattavat olla ihan varteenotettava vaihtoehto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten vastauksesi voi olla kyllä, jos kuvittelet olevasi terve?
Haha, olet ihan oikeassa, ei tuossa ollut kyllä mitään logiikkaa näin jälkikäteen luettuna. Joka tapauksessa siis kuvittelen olevani ihan terve ja kyllä, olen ihan sinut lesbouteni kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko kattonu L-koodia ja jos kyllä niin mitä mieltä olit siitä että sarjan loppuvaiheilla Shane ja Jenny oli yhdessä :D ?
En ole, vaikka tiedänkin sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tai puolisolla minkäänlaista kiinnostusta miehiä kohtaan, siis seksuaalisessa mielessä?
Puolisollani on, minulla ei. Eikä minulla olisi mitään avointa suhdetta vastaan, kunhan se olisi avoin molemmille.
Ap
Miksi et ole katsonut L-koodia? Minäkään en ole, mutta se tuntuu olevan monelle the lesbosarja.
Onko jollain muulla sarjalla, leffalla tai kirjalla tms. ollut käänteentekevä vaikutus?
Vierailija kirjoitti:
Qruiser on parempi kuin Tinder tähän tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, vaikka tiedänkin sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Puolisollani on, minulla ei. Eikä minulla olisi mitään avointa suhdetta vastaan, kunhan se olisi avoin molemmille.
Ap
Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole katsonut L-koodia? Minäkään en ole, mutta se tuntuu olevan monelle the lesbosarja.
Onko jollain muulla sarjalla, leffalla tai kirjalla tms. ollut käänteentekevä vaikutus?
En ole koskaan katsonut yhtään lesbosarjaa, en ole kovin suuri tv-sarjojen kuluttaja. L-koodi taisi olla ensimmäinen sarja lajissaan, siksi se on varmaan se kuuluisin.
Ap
Mitä ajattelet miehen kanssa parisuhteessa olevista naisita, jotka haluavat suhteensa aikana toteuttaa bi halujaan. Mitä ajattelet siitä, että joidenkin (aika monen) mies suostuu siihen, että nainen saa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2674562/parisuhteessa-oleva-nainen-haave…
Kerro nyt vielä millä tavalla meidän rakkaus ei ole yhtä hyvää ja oikeaa kuin teidän? Enemmän tuo on loukkaavaa, että toisten ihmisten rakkautta vähätellään ja siitä puhutaan lainausmerkeissä.
- ei AP mutta parisuhteessa elävä lesbo minäkin.