Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks vegaanit aina kiusaa?

ovuloiva näätä
30.09.2016 |

Kysympä vaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kateellisia meille normaaleille.

Vierailija
2/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, musta tuntuu et se menee ihan toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten muka? En ole vegaani, mutta lakto-ovovege. Tietyt (hieman juntit) tyypit aina jaksavat vinkua ja kiusata, vaikka itse en välittäisi mistään kasvisruokavalioon vähänkään viittaavaan keskusteluaiheeseen mennä. En koskaan ota eettisyysasiota esiin, en tee ruokavaliostani numeroa jne. Tietyt tyypit silti jatkuvasti haluavat minua tästä valinnasta piikitellä ja tuoda typeryytensä päivänpaisteeseen äärimmäisen junteilla kommenteilla tyyliin "Söisit säkin lihaa, se on hyvää", "Kauheen näköstä mössöä sulla, lähteekö tosta ees nälkä", "Ihminen on aina syönyt lihaa" ym sontaa. 

Vierailija
4/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ku ne aina kyselee jotain tyhmää niinku "mikset sit juo sian maitoo tai syö kissaas". Kuka hullu semmosta nyt tekis??

Vierailija
5/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän suhtautuvani skeptisesti kasvissyöjiin. Eräs ystäväni vaihtoi kasvisruokavalioon teininä ollessaan ja hän moralisoi minua, kun en suostunut ostamaan esimerkiksi kalliimpaa, delfiinivapaata tonnikalaa kaupasta.

Vierailija
6/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä huomannut, että veget ovat pääsääntöisesti hieman hankalaa porukkaa, mitä tulee muiden kunnioittamiseen. Itse kokeilin vuosi sitten ns. raaka kasvisruokavaliota joka sisläsi pelkkiä marjoja ja hedelmiä. Olo oli todella hyvä ja postiivinen ja jaksoin paremmin kuin liha ruoalla. Sain myös mielenkiitoisia aisti havavintoja esim. kun joku otti huomioita näin siinä vaalempaa valoa.  Seksuualiset halut siinä samassa tosin lorpahtivat.   Kun sitten vaihdoin takisin sekaravintoon liha oikeasti yökötti aluksi. Itse näkisin asian niin että kun elimistö rakentuu eritavalla riippuen mitä syöt. Jos syöt kasviksia pidempään ei elimistö lihaa kaipaa ja toisinpäin. Kerran eräs mies sanoi ettei syö hedelmiä kun tarjosin. 

Itse olen tosin sitten kasvissyönnin suhteen todella tiukka ja se tarkoittaa että jos syön kasviravintoa se on sitten vain ne marjat ja hedelmät ja ehkä pähkinat pavut herneet...

Jos syön perunaa tai viljaa minusta ei ole mitään mieltä olla syömättä lihaa (en ole vegaani eettisistä vaan tajunnallisista syistä jos olen). Esim peruna on myrkkykasvi kuten tupakkakin ja molemmat näkyvät ihmisten käytöksessä. Yleensä perunan syöjät mollaavat agressiivisesti perunatonta ruokaa. On aika hurja huomata viha joka niistä lähtee. Huume se pottukin on. 

Itse tosin poltan tupakkaa ja syön kaikkea ruoaksi kelpaavaa joten en tuomitse ihmisten ruokavalintoja. Sillä on kuitenkin merkitystä mitä syöt.

Vierailija
7/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti voisinko päästä mun jatkuvasta kiimasta eroon syömällä vaan marjoja ja hedelmiä??!

Vierailija
8/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on kaikki luonnehäiriöisiä. Joka ikinen massamurhaajadiktaattorikin on tähän mennessä ollut kasvissyöjä. 

Vierailija
9/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ollaan parempia kuin te "normaalit".

Vierailija
10/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy sanoin hyi vegepellen ruuasta ja se tiuskaisi jotai takaisin. Yhyy kun se kiusaa Nyyh.

Vierailija
11/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä huomannut, että veget ovat pääsääntöisesti hieman hankalaa porukkaa, mitä tulee muiden kunnioittamiseen. Itse kokeilin vuosi sitten ns. raaka kasvisruokavaliota joka sisläsi pelkkiä marjoja ja hedelmiä. Olo oli todella hyvä ja postiivinen ja jaksoin paremmin kuin liha ruoalla. Sain myös mielenkiitoisia aisti havavintoja esim. kun joku otti huomioita näin siinä vaalempaa valoa.  Seksuualiset halut siinä samassa tosin lorpahtivat.   Kun sitten vaihdoin takisin sekaravintoon liha oikeasti yökötti aluksi. Itse näkisin asian niin että kun elimistö rakentuu eritavalla riippuen mitä syöt. Jos syöt kasviksia pidempään ei elimistö lihaa kaipaa ja toisinpäin. Kerran eräs mies sanoi ettei syö hedelmiä kun tarjosin. 

Itse olen tosin sitten kasvissyönnin suhteen todella tiukka ja se tarkoittaa että jos syön kasviravintoa se on sitten vain ne marjat ja hedelmät ja ehkä pähkinat pavut herneet...

Jos syön perunaa tai viljaa minusta ei ole mitään mieltä olla syömättä lihaa (en ole vegaani eettisistä vaan tajunnallisista syistä jos olen). Esim peruna on myrkkykasvi kuten tupakkakin ja molemmat näkyvät ihmisten käytöksessä. Yleensä perunan syöjät mollaavat agressiivisesti perunatonta ruokaa. On aika hurja huomata viha joka niistä lähtee. Huume se pottukin on. 

Itse tosin poltan tupakkaa ja syön kaikkea ruoaksi kelpaavaa joten en tuomitse ihmisten ruokavalintoja. Sillä on kuitenkin merkitystä mitä syöt.

dafuq did I just read….

Vierailija
12/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ne mielensäpahoittaja lihansyöjät jotka kiusaa kun kokevat asemansa uhatuksi jos joku on erilainen.