Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jooga on hengellistä, siksi vaarallistakin

Vierailija
30.09.2016 |

http://aijaa.com/kfVpPQ

Ja reinkarnaatio perustuu siihen että ihmisen tulee hyvittää pahoja tekojaa,muuten syntyy uudestaan ja uudestaan. Aika armotonta
Jeesus on armollinen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikin aikaan keihäänheittäjät heittivät Zeuksen kunniaksi eläviin maaleihin. Kentille oli laitettu juoksemaan alastomia lihaksikkaita miesorjia joihin keihäänheittäjän piti osua Zeuksen kunniaksi.

Onkin tavatonta että juuri tämä laji on erityisesti suomalaisten suosiossa.

Keihäänheittäjä hakee henkivalloilta opastusta ja karjaisulla antaa lupauksen hengelle johdattaa keihäs "maaliin" ja vuodattaa kentälle ukkosenjumalalle verta.

Myös juoksu oli mukana olympialaisissa aikoinaan. Eikä juoksukaan ole sen viattomampi lajina. Kreikkalaiset olivat hyvin julmaa ja irstasta kansaa ennen kristinuskoa, eikä heidän elämäntyylinsä sovi kristityille lainkaan.

Vierailija
42/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä loppuu yleisurheilu ja saunominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä on vaikeaa olla joogaamatta esimerkisi arkielämässä.

Voi joutua työntämään raskaita kuormia asennossa joka on joogastakin tuttu. Joogan liikkeet ovat sellaisia joita ihminen tekee työssään huomaamatta. Käytännössä autoa työntäessä käyntiin tai pois ojasta työntäjä harjoittaa joogaa ja saa henkivaltoja sisälleen...

Salli minun nauraa röhöisää naurua. Tuskin kaikki kristityt ovat sentään kivikaudelta???

Vierailija
44/47 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä loppuu yleisurheilu ja saunominen.

Jooga on nykyajan kristittyjen runkkaus. Ennen vanhaan runkkauskin oli kiellettyä koska paholainen kasvatti käteen känsiä ja karvoja. Kun porukka kuitenkin runkkaili armotta ja armeliaasti aamuisin ja iltaisin niin yhteisö havaitsi että runkkaushan on ihan harmitonta toimintaa.

Tuskin kukaan pitää tuota nykyaikaista muodikasta urheilulajia joogaa enää kymmenen vuoden päästä minään.

Vierailija
45/47 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan varma, että joogaajat ovat joogatessa hapoissa ja sienissä. Ei siitä muuteen sellaisia kokemuksia irti saa kuin joogaajat väittävät.

Ihan paras! Itse käyn kansalaisopiston joogassa. Kunnallinen hapotus! :D

Vierailija
46/47 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on läski homo.

Vierailija
47/47 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on kusipää runkkari