Jooga on hengellistä, siksi vaarallistakin
Ja reinkarnaatio perustuu siihen että ihmisen tulee hyvittää pahoja tekojaa,muuten syntyy uudestaan ja uudestaan. Aika armotonta
Jeesus on armollinen.
Kommentit (47)
Tässä myös joogaava kristitty. Pyydän kolmiyhteistä Jumalaa siunaamaan harjoitukseni. Koen, että joogassa myös Luojan luoma ruumiini rukoilee.
Aika moni kristitty käy olympialaisissa ja ihan urheileekin sielä. olympialaiset järjestetään Zeuksen kunniaksi ja on maailman suurimpia ylijumalan palvontajuhlia. Kristitytkin myöntävät että Zeus on suurempi kuin Jeesus, kun osallistuvat ylijumalan juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse olen joogaava kristitty. Jooga on mulle vain liikuntamuoto, en mä mitään Krishnaa niiden harjoitusten aikana ajattele vaan lähinnä sitä kuinka kivalta tuntuu lihaksissa :D
Katsoppa tuo linkissä oleva virolainen ohjelma ja sitten rukoile jeesusta ja kysy häneltä onko tämä toiminta oikein? Miksi ei voi vaan venytellä. Joogan liikkeet ovat pyhitetty hindulaiselle henkimaailmalle. Tietämättäsi osallistus siis hengellisiin asioihin.
Moni lenkillä käyvä osallistuu maagisiin Zeuksen palvontoihin. Joka kerta yleisurheilija uhraa Zeukselle hikipisaran ja se on kadotuksen siemen. Helvetti odottaa yleisurheilijoita ja saatanalla on heille oma kammionsa.
Lähestulkoon jokaisella urheilulajilla on oma epäjumalansa. Kunnon kristitty ei harjoita epäjumalia. Urheilu voi johtaa kadotukseen. Urheilu tähtää lihan palvontaan ja sitä kautta vie kadotukseen Jumalasta Jeesuksesta.
Aloitus on TV7:n hihhuliohjelmien mainos. Hihhuleille jooga on kilpailevan uskonnon lähettiläs.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on TV7:n hihhuliohjelmien mainos. Hihhuleille jooga on kilpailevan uskonnon lähettiläs.
Aika monessa luterilaisessa urheiluseurassa palvotaan Zeusta tuota karmeaa antiikin epäjumalaa jolle jopa uhrattiin ihmisiä.
Jeesuksen ihmiset eivät koskaan urheile!
"Jooga on hengellistä, siksi vaarallistakin"
Onko kaikki hengellisyys siis vaarallista? Mitä hengellisyydessä on vaarallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse olen joogaava kristitty. Jooga on mulle vain liikuntamuoto, en mä mitään Krishnaa niiden harjoitusten aikana ajattele vaan lähinnä sitä kuinka kivalta tuntuu lihaksissa :D
Katsoppa tuo linkissä oleva virolainen ohjelma ja sitten rukoile jeesusta ja kysy häneltä onko tämä toiminta oikein? Miksi ei voi vaan venytellä. Joogan liikkeet ovat pyhitetty hindulaiselle henkimaailmalle. Tietämättäsi osallistus siis hengellisiin asioihin.
Haloo, ei ihminen voi palvoa mitään henkiolentoa tietämättään, koska se palvonta tapahtuu ajatuksissa. Siksi jooga on mulle juurikin "vain venyttelyä".
Olen ymmärtänyt, että raamatussakin on ollut uudelleensyntymisoppia jonkin verran, mutta viittaukset uudelleen syntymisestä on joskus keskiajalla poistettu kyseisestä kirjasta.. Joten turha mennä tuomitsemaan, koska kukaan meistä ei tiedä mitä oikeasti tapahtuu kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki hengellisyys siis vaarallista? Mitä hengellisyydessä on vaarallista?
Ja mitä on hengellisyys? Saunomista, kirjoittelua, ostoksia? Aika vaikeaa, jos elämä pitää jakaa hengelliseen ja ei-hengelliseen.
Jos joku kertoo teille hysteerikoille tekevänsä aamulla "lihaksia ja niveliä vahvistavia liikesarjoja" tai jotain vastaavaa, se on teistä varmaan ihan ok? Mutta sitten jos sanookin harrastavansa aamuisin joogaa, se onkin syntistä ja kamalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki hengellisyys siis vaarallista? Mitä hengellisyydessä on vaarallista?Ja mitä on hengellisyys? Saunomista, kirjoittelua, ostoksia? Aika vaikeaa, jos elämä pitää jakaa hengelliseen ja ei-hengelliseen.
Saunominen ei ole sopivaa toimintaa suomalaisellekaan kristitylle. Saunominen liittyy vahvasti pakananointiin wanhassa Suomessa jossa kiviä kumarrettiin ja kiville jopa uhrattiin.
Suomalainen kristitty ei myöskään urheile sillä urheilu on kotoisin antiikin kreikasta jotka pohjautuvat samoihin epäjumaliin mitä myös wanhassa Saunasuomessa palvottiin. Ukko on suoraan verrannollinen Zeukseen ja Ahti on suoraan verrannollinen -Pouseidounssiin, joka hallitsee meriä ja vesistöjä.
Se mitä suomalainen kristitty saa tehdä on lukea Raamattua ja arvostella muita ihmisiä jotka eivät elä Raamatun oppien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki hengellisyys siis vaarallista? Mitä hengellisyydessä on vaarallista?Ja mitä on hengellisyys? Saunomista, kirjoittelua, ostoksia? Aika vaikeaa, jos elämä pitää jakaa hengelliseen ja ei-hengelliseen.
Saunominen ei ole sopivaa toimintaa suomalaisellekaan kristitylle. Saunominen liittyy vahvasti pakananointiin wanhassa Suomessa jossa kiviä kumarrettiin ja kiville jopa uhrattiin.
Suomalainen kristitty ei myöskään urheile sillä urheilu on kotoisin antiikin kreikasta jotka pohjautuvat samoihin epäjumaliin mitä myös wanhassa Saunasuomessa palvottiin. Ukko on suoraan verrannollinen Zeukseen ja Ahti on suoraan verrannollinen -Pouseidounssiin, joka hallitsee meriä ja vesistöjä.
Se mitä suomalainen kristitty saa tehdä on lukea Raamattua ja arvostella muita ihmisiä jotka eivät elä Raamatun oppien mukaan.
Saunominen ei ole koskaan ollut uskonnollinen palvontarituaali tai hengellinen harjoite, kuten jooga on, vaan siinä on käytännön syistä yhdistetty lämmittely ja puhdistautuminen. Jotkut ovat voineet kokea saunomisen rituaaliksi ja liittää siihen uskonnollisia elementtejä, mutta objektiivisesti se ei ole sellaiseen tarkoitettu. Jooga sen sijaan on aina ollut ja on edelleen uskonnollinen harjoite ja palvontameno.
Moni nykyään luulee, että Suomessa on ennen kristinuskon saapumista harjoitettu jotain määrämuotoista uskontoa palvontamenoineen yms., mutta historiantutkimus ei ole tällaista löytänyt. Suomalaiset ovat aina olleet hyvin käytännöllistä kansaa. On ironista, että ns. uuspakanat ovat lämmitelleet "suomenuskoa", kun sellaista ei ole koskaan ollutkaan. Kielikuvaa käyttäen voidaan sanoa, että se on uusi keksintö, joka on entisöity vanhan näköiseksi.
Kristinusko otettiin Suomen kansan keskuudessa vastaan ilman uskonnollisia konflikteja.
__________________________________________________________________________________________________
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii iankaikkisen elämän. **
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunominen ei ole koskaan ollut uskonnollinen palvontarituaali tai hengellinen harjoite, kuten jooga on, vaan siinä on käytännön syistä yhdistetty lämmittely ja puhdistautuminen. Jotkut ovat voineet kokea saunomisen rituaaliksi ja liittää siihen uskonnollisia elementtejä, mutta objektiivisesti se ei ole sellaiseen tarkoitettu. Jooga sen sijaan on aina ollut ja on edelleen uskonnollinen harjoite ja palvontameno.
Moni nykyään luulee, että Suomessa on ennen kristinuskon saapumista harjoitettu jotain määrämuotoista uskontoa palvontamenoineen yms., mutta historiantutkimus ei ole tällaista löytänyt. Suomalaiset ovat aina olleet hyvin käytännöllistä kansaa. On ironista, että ns. uuspakanat ovat lämmitelleet "suomenuskoa", kun sellaista ei ole koskaan ollutkaan. Kielikuvaa käyttäen voidaan sanoa, että se on uusi keksintö, joka on entisöity vanhan näköiseksi.
Kristinusko otettiin Suomen kansan keskuudessa vastaan ilman uskonnollisia konflikteja.
__________________________________________________________________________________________________
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii iankaikkisen elämän. **
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/07/29/mytologia-saamelaisten-pyhat-se…
Kristinuskoa tyrkytettiin miekka kaulalla suomalaisille.
Onpa tiedän jumala pelokas jos se pelkää kaikkea. Minun jumala ei pelkää mitään ja siksi minäkään en pelkää mitään
Vierailija kirjoitti:
Ja reinkarnaatio perustuu siihen että ihmisen tulee hyvittää pahoja tekojaa,muuten syntyy uudestaan ja uudestaan. Aika armotonta
Jeesus on armollinen.
Päiväni murmelina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joogan tavoin karate ja judo ovat henkivaltojen palvontaa. Samoin myös meille tuttu yleisurheilu joka on verhottu tutuksi ja turvalliseksi nuorisotoiminnaksi onkin todellisuudessa Olympialaisiin keskittyvä antiikin Kreikan epäjumalan palvonta riitti.
Kristitty ei siis voi urheilla mitenkään sillä urheiluun on sisällytetty henkivaltojen "portteja" aivan kuten saunaankin on sisällytetty.
Saunoja pääsee transsiin ja sitä kautta henkivallat turmelevat saunojan sielun lopulliseen kadotukseen.
Taidan tietää suomalaisia kristittyjä urheilijoita jotka ovat osallistuneet olympialaisiin eli Zeuksen kunniaksi :(