Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä varten hyvännäköiset ihmiset usein pariutuu keskenään?

Vierailija
30.09.2016 |

Vai onko se vaan niin että hyvännäköisillä on samanlainen arvomaailma ja luonne? Av-mammojen mukaanhan mitkään ulkoiset seikat ei vaikuta kenenkään haluttavuuteen vaan ihmiset löytää toisensa silleen romanttisesti kun kaksi sielua kohtaa ja ilmassa kipinöi mystinen kemia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut omassa tuttavapiirissäni, että samannäköiset ihmiset pariutuu keskenään. Kun katson kuvia minusta ja miehestäni, niin meissä on hämmästyttävästi samaa näköä, samoin on  monen ystäväpariskuntamme laita. Joku geneettinen juttu siinäkin varmaan on, miksi juuri sennäköisen ihmisen kokee miellyttäväksi.

Vierailija
2/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä varten saman ikäiset ja saman maalaiset usein pariutuvat keskenään? On se jännä ilmiö..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat pariutuvat keskenään tai julkkisten kanssa,  julkkikset pariutuvat keskenään tai rikkaiden kanssa, kauniit pariutuvat keskenään, paitsi jos ovat julkkiksia niin myös rikkaiden taitoisten julkkisten kanssa. Mutta mksi? Koska he voivat.

Vierailija
4/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huomannut omassa tuttavapiirissäni, että samannäköiset ihmiset pariutuu keskenään. Kun katson kuvia minusta ja miehestäni, niin meissä on hämmästyttävästi samaa näköä, samoin on  monen ystäväpariskuntamme laita. Joku geneettinen juttu siinäkin varmaan on, miksi juuri sennäköisen ihmisen kokee miellyttäväksi.

Varmaan joku isä-/äitisyndrooma. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen haluaa geeneiltään mahdollisimman kaukaa itsestään olevan kumppanin.

Vierailija
5/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku isä-/äitisyndrooma. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen haluaa geeneiltään mahdollisimman kaukaa itsestään olevan kumppanin.

Tällä tavallako perustelet Gambian reissusi?

Vierailija
6/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla perustelen turkulaisen naiseni.

T: Kuopiolainen mies

Vierailija
7/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa hyvännäköinen? Ei kaupungilla ikinä nää mitään David Beckhameja tai Jessica Bielejä. Suomalaisista tuntuu n. 70% olevan ihan harmaan ja mitäänsanomattoman näköisiä.

Vierailija
8/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit väärin, tasoteoria eu pidä paikkaansa tämän palstan mukaan.

Vierailija
9/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavuus ja ratkaisevuus ovat kaksi eri asiaa. Jos olet ruma, ilkeä ja tyhmä, ja vetäytyväkin vielä, niin ehkä joku masokisti sinut vielä nappaa, muut tuskin.

Vierailija
10/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL

Vierailija
11/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä hämmästyttävän usein näkee pareja jotka ei ulkoisesti täsmää.

Mutta. Kyllä minun ainakin on vaikea nähdä itseäni seurustelemassa jonkun erittäin kauniin mallinaisen kanssa. Naisilla taitaa olla hiukan eri... he haluavat kaikki jonkun pelimiehen. Miehet ehkä havittelevat pääsääntöisesti maanläheisempiä naisia kaikkine virheineen. Narsistiset miehet erikseen toki, joille nainen on vähän esittelyäkin varten.

Itse tykkään tosiaan eniten tavallisista naisista.

Vierailija
12/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Jotenkin hyvin saman näköisiä parit hämmästyttävän usein, esim. 2 lyhyttä ja pyöreäpiirteistä tai 2 pitkää ja jotenkin kasvoistakin saman näköistä yhdessä. Minä ja mieheni ollaan harvinainen pari kun ei olla ns. naimanaamat eli saman näköisiä vaan täysin päinvastaiset: mies pitkä ja laiha ja vähän karun näköinen kulmikas, minä pieni, pönäkkä ja lapsenkasvoinen.

Vierailija
13/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sisäsiittoiselta kuulostaa.

Vierailija
14/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sisäsiittoiselta kuulostaa.

Länsi- ja itäsuomalaisten geenit ovat kauempana toisistaan kuin mm. englantilaisten ja saksalaisten.

Vierailija
15/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koska he voivat on se peruste, miksi rakastua rumaan kun saa kauniin?

Vierailija
16/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä otin hyvännäköisen miehen, koska mieluummin valitsen mukavan ja komean miehen kuin vain pelkästään mukavan miehen, kun kerran oli "varaa" valita. Kaikki hyvännäköiset miehet (tai naisetkaan) eivät tietenkään ole mukavia, ja kyllä sitten se luonne on kuitenkin se tärkein seikka parisuhdetta ajatellen. 

Vierailija
17/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut samaa! Jotenkin samoja piirteitä pareilla kasvoissa, vaikka tietysti miehisellä tai naisellisella tavalla taivutettuna tietenkin :) Pariutuminenhan on aina osaksi tiedostamatonta, ehkä tässä on joku ilmiö taustalla..

Itsetunnon kanssa tällä ei ole tekemistä, minunkaan emäntä ei siis muistuta äitiäni, vaan minua tietyillä tavoin. Ja on ihan eri puolelta Suomea, joten geenivaihtelu on kunnossa.

Vierailija
18/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä otin hyvännäköisen miehen, koska mieluummin valitsen mukavan ja komean miehen kuin vain pelkästään mukavan miehen, kun kerran oli "varaa" valita. Kaikki hyvännäköiset miehet (tai naisetkaan) eivät tietenkään ole mukavia, ja kyllä sitten se luonne on kuitenkin se tärkein seikka parisuhdetta ajatellen. 

Juuri näin se tasohomma toimii. Tottakai halutaan, että kumppani on mukava, mutta jos sinulla on rahkeet saada SEKÄ mukava ETTÄ komea, niin tottakai otat sellaisen mieluummin kuin mukavan ja ruman. Joku toinen ottaa sitten sen ja voi olla ihan yhtä onnellinen.

Vierailija
19/28 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan suhteeseen saman "tasoisen" ihmisen mitä itsekin olen - henkisesti ja fyysisesti.

Kauneus ja komeus on myös sitä, että pitää itsestään huolta. Se ominaisuus on hyvin tärkeä, sillä kokemukseni mukaan kaltaiseni tyypin ei kannata lähteä parisuhteeseen kotona viihtyvän lätkää katsovan makkaranvetäjän kanssa. Ei vaan toimi kun on liian erilainen arvomaailma tai elämäntavat.

Moni kaunis ihminen on myös esteetikko ja haluaa elämäänsä visuaalisesti kiinnostavia asioita.

Rakastan hyvin pukeutuvia ihmisiä ja he tuottavat minulle suurta iloa. Se ei tietenkään ole ainoa asia mihin kiinnitän huomiota. En ole idiootti, joka valitsee kaveriseuransa mitenkään pinnallisesti, päinvastoin. Luonne ja yhteys edellä, mutta usein kaltaiseni ihmiset ovat myös viehättäviä useimpien silmissä. Ehkä johtuu myös ammattialasta, jossa on paljon ulkonäöllisesti siunattua sopusuhtaisempaa väkeä.

Tietty on vielä se lisääntymisaspekti - tottakai tulee miettineeksi, että millaisen superihmisen sitä geeneillään saisi yhdessä jonkun muun kauniin kanssa. :D Ei sikäli, että se olisi itsetarkoitus. Kauneus on elämässä loppupeleissä etu, tottakai sitä toivois jälkikasvulleen... siitäkin huolimatta, että hyvin kaunis ihminen joutuu koko elämänsä todistelemaan ties mitä ympäristölleen.

Vierailija
20/28 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla vanhemmilla on helpompi saada hyvännäköistä jälkikasvua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi