Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä varten hyvännäköiset ihmiset usein pariutuu keskenään?

Vierailija
30.09.2016 |

Vai onko se vaan niin että hyvännäköisillä on samanlainen arvomaailma ja luonne? Av-mammojen mukaanhan mitkään ulkoiset seikat ei vaikuta kenenkään haluttavuuteen vaan ihmiset löytää toisensa silleen romanttisesti kun kaksi sielua kohtaa ja ilmassa kipinöi mystinen kemia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he rumia haluaisivat?

En minä ainakaan etsi rumaa miestä, vaan mahdollisimman hyvännäköistä.

Vierailija
22/28 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko se vaan niin että hyvännäköisillä on samanlainen arvomaailma ja luonne? Av-mammojen mukaanhan mitkään ulkoiset seikat ei vaikuta kenenkään haluttavuuteen vaan ihmiset löytää toisensa silleen romanttisesti kun kaksi sielua kohtaa ja ilmassa kipinöi mystinen kemia.

Eiköhän totuus vain ole niin julma, että he eivät rumia huoli. Kun ovat itse ikänsä olleet komeita ja ehkä usein siitä kuulleetkin. Eivät he sitten alennu rumia ottamaan, kun eihän monet  rumatkaan haluaisi rumaa puolisoa.

Niin, ja hyvännäköiset varmaan ajattelevat myös tuota lisääntymispuolta valinnoissaan. Olisihan se nyt kamalaa jos lapsi perisikin sitten sen ruman ulkonäön.

Korkeintaan joku hyvännäköinen mies, joka on narsisti, voisi ottaa ruman naisen. Sillä konstillahan kaikki huomaisivat, että kuinka hirveän komea hän onkaan. Kauniin naisen seurassa häntä ei ehkä niin ihasteltaisi.

Mutta toivottavasti olen väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyy kaunista jälkikasvua.

Vierailija
24/28 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Perusmies ei voi kuvitellakaan, että lähestyisi jotain mallin tasoista. Suurin osa miehitä pelkää oikein kauniita naisia.

Vierailija
25/28 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen katsoi lastenvaunussa pötköttävää pikkuista,voi helttileili sentään ja tuumii,kumman näköinen.Siihen toinen vastaamaan,niin minustakiii,hihihihihi.

Vierailija
26/28 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huomannut omassa tuttavapiirissäni, että samannäköiset ihmiset pariutuu keskenään. Kun katson kuvia minusta ja miehestäni, niin meissä on hämmästyttävästi samaa näköä, samoin on  monen ystäväpariskuntamme laita. Joku geneettinen juttu siinäkin varmaan on, miksi juuri sennäköisen ihmisen kokee miellyttäväksi.

Varmaan joku isä-/äitisyndrooma. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen haluaa geeneiltään mahdollisimman kaukaa itsestään olevan kumppanin.

Tällä tavallako perustelet Gambian reissusi?

Tällä tavalla perustelen turkulaisen naiseni.

T: Kuopiolainen mies

Miten ihmeessä sä , tavallinen kuopiolainen, hänet onnistuit saamaan???

Vierailija
27/28 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies tai nainen voi olla tosi hyvännäköinen toisten mielestä, mutta ei välttämättä kaikkien. Meiänkin viiden muijan porukasta, on paljon eri mielipiteitä hyvännäköisistä miehistä. Joku tykkää jostain, joku ei.

Vierailija
28/28 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä otin hyvännäköisen miehen, koska mieluummin valitsen mukavan ja komean miehen kuin vain pelkästään mukavan miehen, kun kerran oli "varaa" valita. Kaikki hyvännäköiset miehet (tai naisetkaan) eivät tietenkään ole mukavia, ja kyllä sitten se luonne on kuitenkin se tärkein seikka parisuhdetta ajatellen. 

Näin munkin kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi