teen alakouluikäisille lapsille diaesityksen rakkaan koiran muistoksi, mikä kappale taustalle?
Joku laulu mikä sopisi uskollisen ystävän muistoa kunnioittamaan.
Kommentit (18)
SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä
Kappale nimeltä Monza kertoo uskollisesta koirasta. Joskus70-80 luvun taitteessa soi radiossa. Suomi- iskelmää.
Vierailija kirjoitti:
Kappale nimeltä Monza kertoo uskollisesta koirasta. Joskus70-80 luvun taitteessa soi radiossa. Suomi- iskelmää.
Minulle tuli mieleen juuri tuo kappale. Etsin sen youtuubista ja ennen puoltaväliä oli tippa silmässä. Koirakaverit eivät unohdu koskaan.
Ei tämä humppa taustamusiikiksi mihinkään sovellu eikä muutenkaan ole mikään musiikin helmi, mutta viis siitä. Hau.
Hau hau, kuka sen esitti on jo unohtunut? Jäänyt vain mieleen miesääni.
Vierailija kirjoitti:
Hau hau, kuka sen esitti on jo unohtunut? Jäänyt vain mieleen miesääni.
Danny.
Jospas minä koiran saisin, kyllä sitä rakastaisin, paijailisin sitä aina, arkena ja sunnuntaina.
Sille herkut kantelisin, illalla sille laulelisin. Ja kun kaikki oikein olisi, mukavasti se sanoisi: vuf vuf
Tiedätkö tämän? Vanha lastenlaulu :) Nimeä en tiedä, mutta sanat muistan. Ja lemmikin kohdalle laitettiin aina eri eläimiä.
Kim Lönholmin alun perin esittämä Minä olen muistanut sen lapsitähden versiona. Nimen olen unohtanut, mutta poika kertoi ajattelevansa kuollutta koiraansa laulaessaan. Siinä sai nenilleen haastattelija, joka yritti kai vihjailla, ettei nuori laulaja ymmärrä surusta.
Koirathan ovat haukkumalla laulaneet paljon kappaleita , löytyisikö sieltä jotain sopivaa? Vai haluatko tätä päivää olevan musiikin? Entä ikivanha oi katsopas vaari tuota hauvaa?
Somewhere over the rainbow Israel Kamakawiwoʻolen esittämänä.
Heh, mä luin että "uskonnollisen ystävän".
Peppi Pitkätossun jäähyväislaulu sopii rakkaan ystävän muistolle.
Metsurin koira se nälissänsä ulvoo... metsuri lähti savotalle töihin koira on yksin ja koiraa potuttaa.