Työkkäristä soitettiin sovittuna päivänä ihme
Soittivat äsken olen kuullut että monelle ei olla soitettu. Kuulunko vähemmistöön?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Soittivat äsken olen kuullut että monelle ei olla soitettu. Kuulunko vähemmistöön?
Eipä soitettu minulle. Tiedoissani on merkintä, että otetaan yhteyttä 30.9. , mutta onhan tässä vielä aikaa ennen kuin päivämäärä vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä soitettu minulle. Tiedoissani on merkintä, että otetaan yhteyttä 30.9. , mutta onhan tässä vielä aikaa ennen kuin päivämäärä vaihtuu.
Tuntuu että yleisempää tämä on. Yksi tietty virkailija soittelee mulle mulloinkin kuin sovittuna päivänä. Onkohan ottanut jonkin asian henkilökohtaisesti?
Mulle ne ei soittele ikinä. Viime kesänä ainakin ensin työkkärin sivuilla mun omissa tiedoissa luki että työnhaku on voimassa kesäkuun loppuun asti ja että työkkäri ottaa yhteyttä. Tämä maaginen päivä koittaa ja menee menojaan, kukaan ei soita. Parin päivän päästä huomaan netistä että nyt siellä lukee että työnhaku on voimassa joulukuuhun saakka ja työkkäri ottaa yhteyttä. Ihan hyvä homma, vaikka olenkin työtön niin on mulla parempaakin tekemistä kuin sössöttää virkailijan kanssa puhelimessa.
miten ne varmistaa vastaajan henkilöllisyyden puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
hmm niin muutes! Mitä hittoa, rupesin miettii et kun se nainen soitti tänään niin sillä oli jo mun tietoja ylhäällä eikä kysyny henkilötunnusta :O
Kaktus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hmm niin muutes! Mitä hittoa, rupesin miettii et kun se nainen soitti tänään niin sillä oli jo mun tietoja ylhäällä eikä kysyny henkilötunnusta :O
Tietääkö kukaan miten on mahollista? Onko niillä salaliitto sielä vai?
Soittaisi edes työkkäristä mulle.
Olen ravannut työhaastatteluissa, ja aina sanotaan, että sitten ilmoitetaan. Eipä vain soittoa kuulu... Tuntuu typerältä istua kotona odottamassa puhelinsoittoa, jota ei koskaan tule. En halua lähteä liikenteeseen, kun en siellä kuitenkaan kuule jos soitetaan.
Ja sama juttu tietysti erään miehen kanssa. Soittoa tai vastausviestiä ei kuulu. Miksi jotkut on tällaisia, ettei kelpaa kellekään? Ei työhön eikä parisuhteeseen. Olen ihan nätti, ystävällinen ja huomaavainen ihminen. Pitääkö muuttua mulkuksi, että kelpaa?
Minulle pitäisi soiton tulla tänään. Sitä tässä nyt odottelen.
Mulle piti soittaa eilen, nyt näkyy lukevan että huhtikuussa. Automaattisesti vaihdettu. Viimeksi soittivat 1,5 vuotta sitten.
Mulle soitettiin vaan koska joku epäselvyys oli ollut siel sivulla. 19.9 piti soittaa, mut soiyti edellisviikolla. Seuraava päivä näytti olevan tammiKUUSSA :D