Aiheen vierestä, kauneushoitoloista???
Onko kenelläkään suositella monipuolisia palveluja tarjoavaa kivaa kauneushoitolaa Itä-Helsingin suunnalta? Myös Hakaniemi-keskusta käy, mutta hinnat taitaa noilla seuduilla olla aika pilvissä. Monipuolisuudella tarkoitan lähinnä sellaista paikkaa jossa on tarjolla hierontaa, kasvo- ja jalkahoitoja.
Tarkoitus ois hankkia äidille 60v-lahjaksi lahkakortti jonnekin kauneushoitolaan. Kiitos, jos joku osaa auttaa!
T: Yniäinen
Kommentit (3)
Se on ihan keskustassa. Hinnoista en tosin tiedä, kun en itse joutunut maksamaan kun olin siellä vähän aika sitten. Kannattaa käydä Day spa:n nettisivuilla ja kysyä niiltä vaikka tarjousta jos kerran ajoit ottaa useammankin hoidon. Day spa:ssa on todellakin panostettu sisustamiseen, siellä mieli oikein lepää rentouttavassa ilmapiirissä ja hiljaisen musiikin soidessa taka-alalla. Sieltä löytyy paljon erilaisia hoitoja perinteisistä uudempiinkin. Kannataa varmasti kokeilla jotain uuttakin.
Suosittelen!
Hei,
olen muutaman kerran käynyt Itäkeskuksen Kauneusstudio Pinkissä (http://www.kauneusstudiopinkki.org/), ja olen ollut tyytyväinen. Mielestäni sieltä kyllä löytyy haluamasi palvelut.
Hei,
ainakin Hämeentiellä, Hakaniemen päässä on Vip Clinic, jossa on kampaamo, kauneushoitola, hieroja. Monesti kauneushoitolassa ja hierojalla on aika kivoja tarjouksia.