Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin koska mies kasvatti parran

Vierailija
30.09.2016 |

Olen ehkä pikkumainen mutta sanoin sen jo aikoja sitten. En siedä partaa. Se on oksettava. Jos jollekin oman ulkonäön pönkitys on tärkeintä niin sitten on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismia ! Etkö muka tiedä että muslimeilla on parta ja kohta sinuakin rikastuttaa korkeakoulutettu kamelikuski jolla on parta. Ja kysytäänkö inhottaako parta, ei kysytä. Mikäli olet erimieltä, syyllistyt vihapuheeseen.

Vierailija
2/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismia? Onko 'parrakaat miehet' rotu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, parta on rumaa

Vierailija
4/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, joku toinenkin on tehnyt samoin kuin minä. En voi sietää partaisia miehiä.

Vierailija
5/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh parrat on ihania. Olen ainakin yhdelle deitille ehdottanut parran kasvattamista ja hän on sen aloittanut :)))

Vierailija
6/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit.

Mäkin lemppasin yhden lehmän joka antoi vitunkarvojen rehottaa.

Hyi helvetti.

Vierailija
7/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taaskin melkeinpä itken, kun mies ajaa partansa, mitä onneksi tapahtuu harvoin. Lyhyt parta sopii hänelle kuin nenä päähän. Parrattomana näyttää lähinnä oudolta.

Vierailija
8/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää, mäkin aina lemppaan naiset ketkä itsekkäästi lihottavat itsensä ajattelematta lainkaan mun tunteita!

Vierailija
9/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävää, mäkin aina lemppaan naiset ketkä itsekkäästi lihottavat itsensä ajattelematta lainkaan mun tunteita!

Ei nyt vedetä lihavuutta tähän, provosoit vain mammoja. Parempi vertaus olisi mielestäni että nainen leikkaisi itselleen kananpersetukan ja mies dumbbaisi tämän takia.

Vierailija
10/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties mies kasvatti parran, että lähtisit?

Vierailija
11/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on äo:si.

Vierailija
12/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ja lapsilla ei kasva parta. Miehelle se vähän niin kuin kuuluu. Ei mitään maitopoikia kukaan jaksa kattella.

Vierailija
13/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Ahh parrat on ihania. Olen ainakin yhdelle deitille ehdottanut parran kasvattamista ja hän on sen aloittanut :)))

haha deittailet lassukka kilttimiestä joka tekee niinkuin nainen käskee :D Varovasti, jonain päivänä se räjähtää ja ei olekaan niin kiltti vaan ehkä enempi jännämies

Vierailija
14/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

haha deittailet lassukka kilttimiestä joka tekee niinkuin nainen käskee :D Varovasti, jonain päivänä se räjähtää ja ei olekaan niin kiltti vaan ehkä enempi jännämies

En deittaile. Hän on yksi mennyt deittini, jota olen muutaman kerran nähnyt, koska hän on mukava. Mutta vain kaverillisesti. Tietenkin kiva, että arvostaa näkemystäni, mutta se onkin oikea.

Vierailija
15/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siloposkimiehet ovat todella säälittävän näköisiä.

Vierailija
16/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit parrat ovat ihania, ja harva asia voittaa beard burnin kaulalla tai reisissä 💋

Vierailija
17/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on äo:si.

Vähän pienempi kuin kengän-numeroni olisiko 36

Vierailija
18/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan perhoja. Joidenkin naama on kuin tussu. Karvakasan seassa suu. Yök. Hyi en voisi koskea tai suurella parrakaita miehiä. Sänkiparta tuo mieleen pultsarin.

Vierailija
19/19 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin just treffit yhden tinderin kanssa, jolla on kuvan perusteella täydellinen parta <3<3<3 jee. Meinasin jo tehdä gallupin mun iltavaihtoehdoista, mutta mennään nyt sit ensitreffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä