Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain tänään tiedon, että minusta on lasu alkoholin käytön vuoksi!

Vierailija
30.09.2016 |

että olen kännissä keskellä päivää... ilmoituksen tekijä oli ilm. nähnyt, kun kävin yhdellä siiderillä baarissa jossa kaveri on töissä, sitten pyöräilin ruokakaupan kautta kotiin. lapset olivat koulussa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niivvarmaa.

Vierailija
2/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö löpö.

Kouluikäisen vanhempi saa vallan mainiosti käydä useammallakin sidukalla, kun tulee illaksi kotiin ja hoitaa lapsensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei tehdä lasua, vaan lapsistasi. Lastensuojelu suojelee lapsia.

Vierailija
4/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö löpö.

Kouluikäisen vanhempi saa vallan mainiosti käydä useammallakin sidukalla, kun tulee illaksi kotiin ja hoitaa lapsensa.

Joo, varmaankin saa, mutta kuka tahansa voi silti tehdä ilmoituksen "kännissä olevasta" äidistä.

Vierailija
5/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä jotain ongelmaa? Mäkin voin tehdä naapurin martasta vaikka rikosilmoituksen, mutta jos asialla ei ole mitään totuuspohjaa, niin se ei johda toimenpiteisiin.

Vierailija
6/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin oli tuttu termi sulle toi "lasu". Mun piti ihan googlettaa mitä se tarkoittaa.

660

Vierailija
7/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että olen kännissä keskellä päivää... ilmoituksen tekijä oli ilm. nähnyt, kun kävin yhdellä siiderillä baarissa jossa kaveri on töissä, sitten pyöräilin ruokakaupan kautta kotiin. lapset olivat koulussa.

Ei aikuisista voi tehdä lastensuojeluilmoituksia, vaan suojelun tarpeessa olevista lapsista. Sinusta ei siis taatusti mitään lasua ole, kun et ilmeisestikään lapsi ole.