Oon 36vuotias. Poikaystävä teinivuosilta ottaa yhteyttä Facebookin kautta palauttakseen luokkasormukseni.
En muistanut koko sormusta enkä poikaa. Se on kaulassaan kantanut sitä tähän asti. Tulee vähän sellainen fiilis etten uskalla sen kanssa paljoa jutella.
Kommentit (23)
Sano että lähettää Poste restanteen. :)
Olettekohan te nyt katsoneet vähän liikaa niitä jenkkijännäreitä, kun panikoitte, että ties mikä hullu se onkin.
Miten teistä on tullut noin epäluuloisia ja miten teillä on usko ihmisiin hävinnyt? Jos mun teini-ikäinen ihastus tai muuten kaveri ottaisi yhteyttä noin, niin ei ihan varmasti mitkään hälytyskellot soisi. Olisin iloinen, kun joku vielä mut muistaa ja olisi kiva taas tavata.
Mulla on fb:ssa paljon teiniajan kavereita kavereina ja jokainen heistä on edelleen ihan samalainen kuin silloin nuorenakin ja jokainen on ihan normaali ihminen. Ja niistä teiniajoistakin on jo 30v.
Kävin laittamassa sille etten ole kiinostunut enää sormuksesta. Niin sekunnin päästä oli kaveripyyntö. Näyttäisi siltä että saan sormuksen halusin tai en. Estäähän aina voi mutta entä jos oikeasti seisoo joskus oven takana😦