Lokakuun lihomisryhmä
Kuka lähtee mukaan? Tyyli on vapaa. Tarkoituksena syödä ja juoda hyvin, nauttia elämästä ja pitää hauskaa. Vatsan ympärille voi kerätä vähän ylimääräistä rasvaa talvea varten.
Tänne voi illalla aina postailla että mitä on tullut syötyä ja juotua.
Kommentit (93)
Tänään muutama tortilla, sipsiä ja muutama olut.
Syön just raffeleita, dippinä smetana-valkosipulituorejuustoseos, juomana cola. Tänään mennnyt voisilmäpullaa, suklaata ja toffeeta. Kyl mä vielä jotain muutakin keksin syödä. ;)
Ostin Stockalta ihanaa suklaata. Pian jo kaikki mennyt.
Tämä viikko on mennyt hyvin. Paljolti hullareiden ansiosta. Olen syönyt viisi haamumunkkia ja kaksi pakettia Ben & Jerry's -jäätelöä. Mietin aloittaisinko tänään kolmannen. Huomenna täytyy mennä herkkuun taas inspiroitumaan.
Aamupalaksi pekonia ja munia sekä muroja. Ruokana on lasagnea ja jälkiruokana synttärikakku. Ihanaa.
Ihanaa, että voin herkutella ilman lihomista. Tänään tein nutellalla täytettyjä croissantteja, kalorimäärä oli niin hurja, mutta mitä tuosta.
Meillä tänään kermaista lohikeittoa. Inspiraatio tuli muuten täältä mammapalstalta. Kuusi vuotta naimisissa tänään joten avataan myös pullo kuohuvaa.
Mukana kuin peräpukama jatkaa.
Tänään taas aamiaiseksi niitä babybel juustoja, ne on tosi käteviä nälänsiirtäjiä kun ovat yksittäispakattuja ja kestävät näin syysviileällä autossa ainakin viikon.
Kahvia kuohukermalla pari mukia ja yksi Paula vanukas.
Päiväruoaksi laitan perunamuusia ja läskikastiketta, hapankaalia ja punajuurisalaattia kaveriksi.
Illalla jotain mässyä.
Puntari näytti samaa kuin kuun alussa, huonosti lihoo silloin kun olis tarkoitus. Olen sentään tässä kuussa mussutellut piirakkaa, jätskiä, karkkia, pulla ja kaikkea mitä on tehnyt mieli. Rehuja on kulunut huonosti, en vaan jaksa niitä rouskutella, tylsää pupeltamista.
Tänään elän irtareilla ja kekseillä.
Jes! Tulokset alkaa näkymään; entisen laihaläskin pömppis ( jonka sai kivasti piiloon tiukan housuvyötärön ja paidan helman alle ) on muuttunut kivaksi renkaaksi ja lantiolöllökin jo selvästi nähtävillä. Mitään lihaksiahan mulla ei laihaläskityyliin ole ikinä ollut mutta nyt olo on alkaa olla jaksavampi ja jotenkin aidompi; oon lopettanut tupakoinnin jolla epätoivoisesti pidin laihaläskikroppaani yllä (siis rajoihin ruokahalua) ja olin muka tosi sporttinen. Ei enää tupakkaa ja teeskentelyä vaan kunnon syömistä ja lihomista!
Ideoita mitä ruokaa tekisin tänään jotta pysyisin ketjun tavoitteissa?
Eilen oli hieno päivä. Pihviä, kakkua, sipsiä, viiniä ja olutta. Nyt heti aamusta iso munakas.
Kohta pitäisi alkaa laittamaan Stifadoa. Uunissa pitää olla ainakin neljä tuntia että hyvää tulee. Jälkiruokana meillä on suklaakakkua.
Janssonin Kiusausta ja jädeä. Suklaatakin vielä löytyy.
Suklaata ja sipsiä. Palstailijan vakiosatsi.
Söin tänään lettuja mansikkahillon kera. Ihanaa.
Juustoa tirsuvia grillimakkaroita, perunamuusia, voissa paistettua kinkkumunakasta sekä omenapiirakkaa. Välipaloiksi keksejä ja kahvia. Paino ei ole ainakaan laskenut, joten oikealla tiellä ollaan! Älkää antako periksi, kyllä tuloksia tulee!
Tänään alkoi syysloma, kävin hakemassa naapurimaasta herkullisia juustoja, makkaroita, oluita, siideriä ja viiniä. Plus suklaata. Kyllä taas jaksaa!
Fasaania. Jälkiruokana uunijäätelöä.
Lihapullia ja spagettia. Illalla mussutan Pringlesejä