Naiset eivät myönnä tasateoriaa koska ikääntyminen
Naisella tasokkuus on pitkälti kiinni iästä ja fyysisesti olemuksesta.
Miehellä tasokkuus on kiinni mm. rahasta, statuksesta ja sosiaalisesta roolista. Näitä mies voi kehittää vaikka kuinka pitkään, nainen taas ei yksinkertaisesti voi mitään tasonsa laskemiselle.
Siksi naiset eivät myönnä tasoteoriaa (joka toteutuu käytännössäkin).
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Koska ikääntyminen mitä? Jos et osaa kirjoittaa niin laita edes hymiö. Koska tyhmä.
Ikääntyminen on syy miksi naiset eivät tasoteoriaa hyväksy. Voidaan ilmaista noinkin, "koska ikääntyminen".
Daiju
Mikä hiivatin tasoteoria? Jos tarkoitat, että naiset jotenkin huononee vanhetessaan ja miehet ei , niin mitä ihmettä? Minä voin ihan kokemuksesta sanoa, että nyt 56 vuotiaana olen vasta elämäni kunnossa. Ja ympäristö huomioi ihan eri tavalla. Nyt huomaan, että ihmiset oikeasti kuuntelee ja arvostaa sitä mitä sanon. Ei nuoria tyttöjä valitettavasti kuunnella. Ja sitten taas on sama, oletko nuori tyttö tai poika niin kukaan ei tahdo kunnioittaa. Kaupassa kytätään varastatko ja kaupan kassajonossa varttuneemmat ihmiset etuilee. Kyllä naisetkin paranee vanhetessaan. AP ei ilmeisesti tiedä tästä asiasta mitään, koska taitaa olla mies ja on näin jäävi sanomaan naisen elämästä mitään
Naiset eivät myönnä tasoteoriaa, koska naisen tavoitteena ei ole vaihtaa jatkuvasti komeampaan, pidempään, nuorempaan, menestyneempään ja varakkaampaan mieheen. Nainen haluaa löytää sen yhden, johon ihastuu ja rakastuu ja jonka kanssa viettää loppuelämänsä, vaikka komeampia, pidempiä, nuorempia, menestyneempiä ja varakkaampia alkaisi tulla vastaan joka päivä. Jotkut löytävät sen jo opiskeluaikoinaan, kun kumpikin on vielä aivan rahaton rumpali. Jotkut löytävät vasta myöhemmin, jotkut jopa vasta sitten, kun lastentekoikä on auttamattomasti takanapäin. Ja jotkut eivät löydä koskaan.
Häh?Missä vitun todellisuudessa te elätte?Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta josta 10 vuotta naimisissa.Ollaan toisiamme arvostavia ja rakastavia ihmisiä joilla on normaali vakituinen työ ja perhe ja koti.Mies tienaa enemmän mutta minä hoidan lapset ja kodin.Ei meidän ainakaan tarvi funtsia tuollaista...kun elää ihan normaalia elämää...
Tästä on jo ketju, mene sinne horisemaan.
Kyllä se naisenkin status on kiinni sosiaalisesta roolista. Naiset ja miehet on molemmat ihmisiä ja ainoastaan AP:n maailmassa kaikki on just päinvastoin, riippuen siitä olitko mies tai nainen. AP:n maailma on pelkää vastakkain asettelua miehet vastaan naiset. onneksi se ei oikeassa elämässä ole noin. Suurimmalla osalla miehihistä ei ole mitään noita AP:n mainitsemia juttuja, mutta silti elävät normaalin elämän. Meilläkään tässä naapuristossa ei yhdelläkään miehellä ole sen kummemmin rahaa, mainetta kuin sen kummenpaa kunniaakaan. Tavallisia perheenisiä ja osa vanhojapoikia. Näin oikeassa elämässä.
Kuinka monta ketjua taas tasoteoriasta? ahdistaako, kun on perjantai ja tiedät, että ikäisilläsi sinkuilla on elämää netin ulkopuolella ja tänäkin viikonloppuna lukemattomat sinkkunaiset kohtaavat miehiä. Muita miehiä kuin sinut.
#perjantaiangst #elämätönelämä #nettiriippuvuus ;-)
Heh, välillä tuntuu että miehillä elämän prioriteetti nro 1 on naisen saaminen, naisilla taas se miehen saaminen on usein vasta listan sijalla 3-5. Tunnen paljon elämäänsä tyytyväisiä sinkkunaisia, mutta sinkkumiehet tuntuvat aina olevan jotain katkeroituneita.
Häh?Missä vitun todellisuudessa te elätte?Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta josta 10 vuotta naimisissa.Ollaan toisiamme arvostavia ja rakastavia ihmisiä joilla on normaali vakituinen työ ja perhe ja koti.Mies tienaa enemmän mutta minä hoidan lapset ja kodin.Ei meidän ainakaan tarvi funtsia tuollaista...kun elää ihan normaalia elämää...
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät myönnä tasoteoriaa, koska naisen tavoitteena ei ole vaihtaa jatkuvasti komeampaan, pidempään, nuorempaan, menestyneempään ja varakkaampaan mieheen. Nainen haluaa löytää sen yhden, johon ihastuu ja rakastuu ja jonka kanssa viettää loppuelämänsä, vaikka komeampia, pidempiä, nuorempia, menestyneempiä ja varakkaampia alkaisi tulla vastaan joka päivä. Jotkut löytävät sen jo opiskeluaikoinaan, kun kumpikin on vielä aivan rahaton rumpali. Jotkut löytävät vasta myöhemmin, jotkut jopa vasta sitten, kun lastentekoikä on auttamattomasti takanapäin. Ja jotkut eivät löydä koskaan.
Tasoteoriamiehet suhtautuvat naisiin kuin autoon: jos tulee tilaisuus vaihtaa parempaan, vaihdetaan. Tämän vuoksi naiset eivät ole kovin kiinnostuneita tasoteoriamiehistä.
Kuka nainen on edes kiinnostunut tuollaisesta? Suurin osa ikääntyneistä naisista elelee onnellista elämää joko parisuhteessa tai ilman ja jonkun satunnaisen sinkumiehen käsitys hänen tasostaan on kärpäsenkakan arvoista.
Esim. mulla on lähes 20 vuoden parisuhde mutta jos tämä kariutuisi niin en edes olisi kiinnostunut etsimään mitään uutta miestä. Elämä on hienoa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiivatin tasoteoria? Jos tarkoitat, että naiset jotenkin huononee vanhetessaan ja miehet ei , niin mitä ihmettä? Minä voin ihan kokemuksesta sanoa, että nyt 56 vuotiaana olen vasta elämäni kunnossa. Ja ympäristö huomioi ihan eri tavalla. Nyt huomaan, että ihmiset oikeasti kuuntelee ja arvostaa sitä mitä sanon. Ei nuoria tyttöjä valitettavasti kuunnella. Ja sitten taas on sama, oletko nuori tyttö tai poika niin kukaan ei tahdo kunnioittaa. Kaupassa kytätään varastatko ja kaupan kassajonossa varttuneemmat ihmiset etuilee. Kyllä naisetkin paranee vanhetessaan. AP ei ilmeisesti tiedä tästä asiasta mitään, koska taitaa olla mies ja on näin jäävi sanomaan naisen elämästä mitään
No mutta kun se naisen paras ikä lisääntymistä ja parisuhdemarkkinoita ajatellen on siinä 20-30 vuotiaana. Totta kai on elämää senkin jälkeen. Miehillä ei noin ole.
Ihan vaan tiedokses, että ei se yli 30-vuotias mies ole mikään saalis. Kyllä se mies parhaimmillaan on 18-25-vuotiaana ja sen ikäisiin miehiin tulee luotua katseita. Olkoot vaikka miten rikas mies, niin ei kiinnosta, koska vanhat miehet ovat yksinkertaisesti niin rumia, ettei niiden kanssa voi ajatella tekevänsä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ikääntyminen mitä? Jos et osaa kirjoittaa niin laita edes hymiö. Koska tyhmä.
Ikääntyminen on syy miksi naiset eivät tasoteoriaa hyväksy. Voidaan ilmaista noinkin, "koska ikääntyminen".
Daiju
Osasit tällä kertaa sentään allekirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun se naisen paras ikä lisääntymistä ja parisuhdemarkkinoita ajatellen on siinä 20-30 vuotiaana. Totta kai on elämää senkin jälkeen. Miehillä ei noin ole.
Suurimmalla osalla naisista on elämässään muutakin kuin parisuhdemarkkinat yms. Menepä ap ulos niin näet että maailma on oikeasti aika erilainen paikka kuin sun mielikuvissasi. Ei tuolla oikeassa elämässä ole mitään sukupuolten välistä sotaa menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daiju
Osasit tällä kertaa sentään allekirjoittaa.
X)
Vähän offtopicina: Kerran törmäsin mieheen, joka oli vakuuttunut, että miesten karisma kasvaa vanhetessa. Tämä raasu oli vuosia maannut sohvalla pelaten pleikkaa ja vakuuttanut itselleen tulevansa päivä päivältä paremmaksi saaliiksi. Häntä kävi vähän surku, joten en viitsinyt huomauttaa hänelle, ette vaikka väite olisikin totta, kaikkien muidenkin miesten karisma kasvaisi myös, ja nuoria naisia ei todellakaa riitä hänelle nuorten miesten ja oikeasti "tasokkaiden" vanhojen miesten jälkeen. :-(
Olen 40v nainen ja myönnän että tuo on tavallaan totta. Naisille silti riittää seuraa nuoremmista, vanhemmista ja samanikäisistä hyvistä kiinnostavista seksikkäistä miehistä, joten mitään ongelmaa ei pääse syntymään. Tämä minun ja lukuisien ystävieni/ tuttavieni kokemus. Eli ei haittaa vaikka teoriassa olisikin noin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedokses, että ei se yli 30-vuotias mies ole mikään saalis. Kyllä se mies parhaimmillaan on 18-25-vuotiaana ja sen ikäisiin miehiin tulee luotua katseita. Olkoot vaikka miten rikas mies, niin ei kiinnosta, koska vanhat miehet ovat yksinkertaisesti niin rumia, ettei niiden kanssa voi ajatella tekevänsä yhtään mitään.
Höpö höpö. Ehkä yksi nainen sadasta ajattelee noin. Todennäköisesti joku ruma ATN jolla ei muutenkaan olisi saumaa varakkaaseen YTM:n.