Seiskassa sanotaan että Exiä rannalla ohjelma ei kiinnosta..
Että eka jakso oli Subin katsotuimpien joukossa, mutta sen jälkeen katsojia on ollut vain 59000. Onko tohon laskettu ne jotka katsoo katsomosta mm.ennakkojaksot jne.
Toisaalta en itsekkään sais tosta mitään irti jos Silja, Jenni ja Jyri ei ois "tuttuja" ennestään. Niiden takia aloin katsomaan. Hankala edes ajatella miten tuo kiinnostaa ketään joka ei ole siljan tai jennin blogia seurannut.
Kommentit (10)
En ole sekuntia katsonut enkä katso. Jo se pakkonäytetty traileri saa yrjön suuhun. En voi ymmärtää kuka tuollaista roskaa katsoo.
Yritin katsoa parikin kertaa, mutta ohjelma on niin tylsä ja puuduttava, että oli pakko vaihtaa kanavaa.
Mua nyt lähinnä kiinnostaa että lasketaanko noihin katsojalukuihin ne, jotka katsoo ohjelmat jälkikäteen tai ennakkoon esim katsomosta, elisa viihteestä, watsonista yms.. tai sit jos joku vaan tallentaa normaalille digiboxille.. itse en ole vuosiin katsonut telkkarista suorana mitään, vaan kaikki elisa viihteestä ja ennakkojaksot katsomosta/ruudusta jne sillon kun itse haluan.
Surkeasti toteutettu. Juoni jankkaa samaa, näytetään uudestaan samoja klippejä, koko ajan toistetaan sitä hemmetin surkeaa "kenen exä saapuu seuraavaksi"-klippiä, mistä tulee mieleen lähinnä tappajahain surkea sketsiversio. Puheesta ei aina saa selvää ja kuvakulmatkin vähän niin ja näin (esim riidasta ei oikein nähnyt kuka repi ja ketä.
Ai katsooko joku näitä tällaisia ohjelmia oikeasti? Olenkin aina ihmetellyt, että ketkä näitä tositeeveitä, salkkareita ja kotikatuja oikein möllöttävät. Mutta näköjään heitäkin löytyy. Onneksi itselläni on sen verran mielenkiintoinen elämä, ettei tarvitse moisiin aikaansa tuhlata. Jos en muuta keksi, niin katson vaikka ennemmin vastapäistä seinää.
Se on vaan niin noloa lukea Seiskaa ja katsella tollasia roskaohjelmia. Turha vedota siihen että lehdestä näkee tv-ohjelmalistauksen näin digitöllöjen aikakautena.
En katsonut edes ekaa jaksoa. Aihe ei kiinnosta.
Seiska taitaa kerrankin olla oikeassa. Ei kyllä kiinnostakaan.
Mä toivon että tän tyyppiset ohjelmat kuopattaisiin pysyvästi. No, ehkä yhden tai kaksi voisi genren fanejen iloksi jättää.
En edes jaksa yrittää ymmärtää ohjelman ideaa.