Tuliko teille tänään toimeentulotuki?
Tänään olisi pitänyt tulla toimeentulotuki, mutta ei näy. Kolmen kuukauden päätös tehty, Helsingissä. Onko muille joille tulee toimeentulotuki ilmestynyt se tilille?
Kommentit (18)
Eikös ne yleensä tule kuun ensimmäisenä arkipäivänä?
Voi tulla myöhemmin päivällä vielä. Yleensä tulee edellisen kuun viimesenä perjantaina jos eka päivä on la tai su.
Tulee kuun viimeinen arkipäivä eli tänään.
MInulla yleensä kymmenen aikoihin, kerran meni puoleenkin päivään eli odottele vain rauhassa. Näin siis Helsingissä. En tiedä, onko muissa kunnissa eri käytäntöjä.
Kun tt-tuki on myönnetty lokakuulle, se tarkoittaa, että rahan on oltava käytössä lokakuussa. Joten tulee tänään, ei vasta kolmas päivä maanantaina.
Asumistuki tulee kuun ensimmäinen arkipäivä, koska se on yleisin vuokranmaksupäivä ihmisillä.
Voi eeei! Kaljaa olis saanut jo puol tuntia sitte mutku ei näy rahaa...onx diagonit tänään auki.? Helsinki?
ei. enemmän ihmettelisin, jos olisi tullut
Kiitos vastauksista, odottelen rauhassa. Aiemmin on näkynyt jo aamusesta, siksi kyselen. Ja ei, en ole ostamassa kaljaa vaan ihan ruoat viikonlopuksi ja matkakorttikin pitäisi ladata.
Ei tullut vielä. Ja isäntä hermoilee kun ei tupakkiakaan saanu samalla reissulla kun vei muksut tarahan.
Minulle tuli. Ja Helsingissä. Wuhuu. Mutta en osta kaljaa enkä tupakkaa, vaan koko paska menee ruokaan ja siihen että pysyy toistaiseksi katto pään päällä.
Nyt näkyy tilillä. Tais tulla tasan kymmeneltä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkyy tilillä. Tais tulla tasan kymmeneltä.
No hyvä. Nyt taksi alle ja alkoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli. Ja Helsingissä. Wuhuu. Mutta en osta kaljaa enkä tupakkaa, vaan koko paska menee ruokaan ja siihen että pysyy toistaiseksi katto pään päällä.
Minäkään en osta kaljaa enkä tupakkaa vaan elän säästeliäästi ja laitan säästöt salaiselle matkailutilille. Sitten kun säästöä on tarpeeksi, lähden Pattayalle. Saa baaritytötkin osansa Suomen sosiaaliturvasta.
Eiköhän se tullut, joka päivä sen eteen teen 8h töitä tai keskimäärin viitenä päivänä viikossa.
Ei näy ja olen helsinkiläinen...
Ärsyttävä käytäntö heillä. Miksei voi olla kuten Kelalla, että tulisi jo aamutuimaan.
No nyt näkyy.... loppujen lopuksi ensimmäisen hakemuksen jälkeen (joka on järkyttävää lippujen ja lappujen haalimista) kätevä systeemi. Jatkohakemus vain verkkoon ja ilmainen raha odottaa vain nostajaansa. Mun toimistossa ainakin päivämäärät pitävät hyvin kutinsa.
Maanantaina tulee työttömyyskorvaus ja asumistuki, 10. päivä elatustuet ja 26. päivä lapsilisät. Ei paljon kande töitä katsella näin yksinhuoltajana. Pärjäillään mainiosti, säästöönkin jää mukavasti. Harkinnanvaraisina kuluina saatiin esim. kesäloma 'täyshoidolla ja parit huonekalut pari kuukautta sitten.
Kiitos kaikille veronmaksajille ja valittajat vaietkoon!
Up