Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selkäkipu..raskaana...

helena
30.09.2016 |

Selkää särkee sekä mahaa ja niskoja. Raskausviikkoja 6 ja 1. Eilen soitin neuvolaan ja siellä sanottiin että mee tk:hon. Että jos kohdunulkopuolinen raskaus. Tk:saa kävin, mahaa tunnusteltiin, veri ja pissa testejä otettiin. Käskettiin vaan ootella ja katella. Ja syödä särkylääkkeitä. Mitä itse tekisitte? Epäilisittekö keskenmenoa? Vaiko että oireet ja raskaus eivät liittyis toisiinsa? Mihin tässä kantsis olla yhteydessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksityiselle jossa ovat valmiita ottamaan kaikki testit ja ultrat jne kuhan maksat. Muuten ei auta kun odottaa

Vierailija
2/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi ultrausta julkiselta puolelta.

Kyllä ne sen tekevät.

Itse olin sairaalan ultrassa jo viikolla 7, kun oli kovaa verenvuotoa ja kipuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalilta!? Kyllä minulla ainakin särki jo alkuraskaudessa, alavatsaa vihloo kunnolla, loppuraskaudessa oli liitoskipuja, iskiasvaivoja ja harjoitussupistuksia.

Vierailija
4/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kolmessa raskaudessa ensimmäiset oireet hirveät alaselkäkivut. Kesti pari kuukautta.

Vierailija
5/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne sen tekevät.

Itse olin sairaalan ultrassa jo viikolla 7, kun oli kovaa verenvuotoa ja kipuja.

Eri asia jos on verenvuotoa. Ja edes silloin harvoin ultraavat jos on perus kipua eikä esim toispuoleista. Toteavat vain että keskenmeno ja tee uus testi kunhan vuoto loppuu. Itse maksoin tuossa tilanteessa yksityisen ultran.

Vierailija
6/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne sen tekevät.

Eri asia jos on verenvuotoa. Ja edes silloin harvoin ultraavat jos on perus kipua eikä esim toispuoleista. Toteavat vain että keskenmeno ja tee uus testi kunhan vuoto loppuu. Itse maksoin tuossa tilanteessa yksityisen ultran.

Ei se nyt ihan noinkaan mene.

Esim isoon hematoomaan kannattaa ottaa sairaslomaa. Vähentää keskenmenon todennäköisyyttä. Eikä sellaista näe ilman ultraa. Saksassa laittavat vuodelepoon.

t: 2