Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä miespuolisia ystäviä tai kavereita?

Vierailija
29.09.2016 |

Miten olette tutustuneet? Onko välillänne ikinä ollut enemmän kuin ystävyyttä? Ihmetteeleekö kukaan ikinä miksi olette ystäviä ettekä seurustele?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin töissä. En ole koskaan aiemmin tavannut ketään muuta jonka kanssa olisin niin samalla aaltopituudella.

Työkaverit juorusivat kyllä ja varmasti luulivat että meillä oli jotain sutinaa mutta luulen että hän on enemmän parisuhdeihminen kuin minä, tällä hetkellä en kaipaa vakavaa suhdetta.

Hän on myös todella rento vaikka on minua paljon vanhempi, samanlainen huumorintaju ja nauretaan aina kippurassa kaikille :)

Minusta myös tuntui heti alussa että voin luottaa häneen täysillä, hän kertoi omat kipeät asiansa ja minä kuuntelin. Tuntuu että hänen kanssaan voi jutella tuntikausia.

Vierailija
2/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette tutustuneet? Onko välillänne ikinä ollut enemmän kuin ystävyyttä? Ihmetteeleekö kukaan ikinä miksi olette ystäviä ettekä seurustele?

Oon hetero, joten harva ihmettelee, etten seurustele miespuolisten ystävieni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joidenkin kanssa on joskus ollut jotain sutinaa, joidenkin kanssa ei. Kukaan ei ihmettele miksen seurustele kaikkien näiden lukuisten miesten kanssa.

En ymmärrä tätä keskustelua.

Vierailija
4/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jokainen mies haluaa jotain vastapalveluksi eikä se välttämättä ole heteroseksiä, usein on kyse rahasta.

Vierailija
5/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa:

Olen tavannut näitä ystäviä toisen, kollegoiden, toisten ystävien, sukulaisten, ja harrastusten kautta. Joitakin baarissa tai bileissä. Missä nyt ihmiset tapaavat toisiaan.

Vierailija
6/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette tutustuneet? Treffeillä.

Onko välillänne ikinä ollut enemmän kuin ystävyyttä? On, viimeksi viime viikolla. Me ollaan pelkkiä kavereita vaikkei ikinä tavatessa siltä tunnu.

Ihmetteeleekö kukaan ikinä miksi olette ystäviä ettekä seurustele? Kyllä, minä. Vaikka alan nyt päästä jo tästä fuck-/friendzonetuksesta yli ja tyydyn kaveruuteen. Tosin jatkossa PELKKÄÄN kaveruuteen, en aio olla kenenkään pelkkä fuckbuddy jos se ei ikinä johda mihinkään muuhun..

Uskon että voidaan olla kavereita jatkossa, hauska ja kiva tyyppi, joka tapaisia minua kaverina vaikka alkaisin seurustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän