Parisuhteessa oleva nainen, haaveiletko tyttöystävästä?
Haaveiletko siis sellaisesta ystävästä, jonka kanssa voisi normaalejen asioiden lisäksi nauttia myös läheisyydestä?
Kommentit (49)
Joskus kyllä mietin että naisen kanssa olisi paljon helpompaa kuin tuon pitkäpiuhaisen sotkuisen putkiaivon. Nainen ymmärtäisi paremmin. Mutta hetero kun olen niin ei naiset kiinnosta romanttisessa mielessä. Ja vieläpä rakastan tuota hidasta sotkuista möllykkääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa suhteessa olevat ovat liikenteessä usein miehen toiveesta, eivätkä välttämättä tajua sitä itse. Pariskuntiin ei voi luottaa, siksi suosittelen sinkkua naista kokeiluun.
Tällaisiakin varmasti on, mutta mihin tämä "usein" perustuu? Joku tutkimus? Itse ainakin kelpuuttaisin vastapuoleksi vain suhteessa olevan perheellisen naisen, siis sellaisen joka on samassa tilanteessa kuin minä. Periaatteessa voisin kokeilla, jonkun sinkkunaisenkin kanssa, mutta minusta siinä voisi olla riskinä se että hän jäisi roikkumaan.. Jos alkaisin tekemään lähempää tuttavuutta ei suhteessa olevan kanssa katsoisin tarkkaan taustat, jos olisi esim. eronnut yh, niin miksi ei. Tosiaan mitään umpi lesboa en halua, juuri siksi koska pelkään että jäisi roikkumaan ja kenties kuvittelisi että olen hakemassa jotain vakavampaa. n33
"Usein" perustuu omiin kokemuksiin.
Olis kiva kuulla lisää kokemuksistasi, siis ylipäätään aiheeseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt ihan enemmistö, mutta 40 % 20 vuotiaista. Tuli kyllä yllätyksenä että luku on tosiaan noin korkea, siis käytännöss puolet nuorista naisista on seksuaalisesti kiinnostuneita myös naisista.
Onpa jännä ilmiö, en olisi aatellut olevan näin yleistä. Mutta yksi juttu ihmetyttää, monet täällä sanovat, että oma mies on antanut luvan etsiä toisen naisen. Itse en oikein ymmärrä miten sen eroaa siitä, että harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa. Mun mielestä tuntuisi ainakin tosi alentavalta olla jollekin vain joku random hupi/kokeilukumppani, johon on vieläpä MIEHEN lupa. On aina riski, että kuvioon tulee oikeita tunteita mukaan ja jonkun sydän särkyy. Tai sitten olen vain ihminen, joka itse menee ennemmin tunteet kuin fyysisyys edellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Ystäväni ovat ystäviäni ja en todellakaan haluaisi heitä mitenkään muuten. Ihme bi-porukkaa täällä on tai sitten joka vastaus on suoraan ap:n kynästä.
Et ilmeisesti ole lukenut tutkimuksia. Aiheesta kiinnostuneet edustavat enemmistöä
.
Nuoret naiset lähtevät niin helposti mukaan muoti-ilmiöihin.
En haaveile. Pidän kyllä naisvartaloa esteettisenä ja seksikkäänäkin ja voisin periaatteessa sanoa olevani vähän panseksuaali. Mulle parisuhde on kuitenkin enemmän kuin seksuaalisen halun tyydyttämistä. Pidän tärkeänä suhteen syvyyttä, pysyvyyttä, yksiavioisuutta jne. ja haluan, että suhteen taustalla on ihan se perinteinen ajatus mahdollisesta perheen perustamisesta.
nimim. "kiltti naapurintyttö"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt ihan enemmistö, mutta 40 % 20 vuotiaista. Tuli kyllä yllätyksenä että luku on tosiaan noin korkea, siis käytännöss puolet nuorista naisista on seksuaalisesti kiinnostuneita myös naisista.
Onpa jännä ilmiö, en olisi aatellut olevan näin yleistä. Mutta yksi juttu ihmetyttää, monet täällä sanovat, että oma mies on antanut luvan etsiä toisen naisen. Itse en oikein ymmärrä miten sen eroaa siitä, että harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa. Mun mielestä tuntuisi ainakin tosi alentavalta olla jollekin vain joku random hupi/kokeilukumppani, johon on vieläpä MIEHEN lupa. On aina riski, että kuvioon tulee oikeita tunteita mukaan ja jonkun sydän särkyy. Tai sitten olen vain ihminen, joka itse menee ennemmin tunteet kuin fyysisyys edellä..
Ehkä tätä voisi ajatella siitä näkökulmasta, että miksi kumppani ylipäätään ei halua että toinen harrastaa vieraan kanssa seksiä... Kyse on varmaan aikapitkälti kulttuurisidonnainen juttu. Joka paikassa puhutaan pettämisen kauheudesta, niin sitä sitten pelätään kuin ruttoa. Varmasti mustasukkaisuudessa on kyse myös luontaisesta vaistosta suojella omaansa... Oma käsitykseni on se, että mies sallii naiselleen toisen naisen sänkykumppaniksi, koska ei pidä tätä toista naista uhkana itselleen.
Tuossa olikin edellä jo kommentteja että jos nainen haluaa itselleen uuden kokemuksen niin kannattaako ottaa sinkku vai suhteessa oleva. Uskoisin että parhaiten toimii sellainen järjestely jossa on sinkku-sinkku tai varattu-varattu, koska silloin ovat tavallaa tasavertoisessa asemassa. Jos kaksi parisuhteessa olevaa naista pyytävät miehiltään luvat ja tekevät vähän lähempää tuttavuutta, niin miksi jonkun pitäisi tuntea alemmuutta. Molempien pitää heti alusta tiedostaa, että kyse on vain kokeilusta tai mahdollisesta pitempiaikaisesta ystäväsuhteessa johon kuuluu myös seksiä.
En. Kokeilin tyttörakkautta joskus ja se oli täydellistä kaikilla muilla tavoin paitsi seksuaalisesti en saanut mitään kiksejä ja seksi on mulle tosi tärkee osa parisuhdetta joten pelkästään siitä syystä valitsen jatkossa kumppanikseni miehen. Kyseisen tytön kanssa löytyi kyllä syvällisempi yhteys kuin missään parisuhteessa miehen kanssa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
En. Kokeilin tyttörakkautta joskus ja se oli täydellistä kaikilla muilla tavoin paitsi seksuaalisesti en saanut mitään kiksejä ja seksi on mulle tosi tärkee osa parisuhdetta joten pelkästään siitä syystä valitsen jatkossa kumppanikseni miehen. Kyseisen tytön kanssa löytyi kyllä syvällisempi yhteys kuin missään parisuhteessa miehen kanssa ikinä.
Et siis huolisi pieni munaista miestäkään, koska kyllähän kiimainen lesbo nyt sormellaan parempaan pystyy kun läski pienellä munallaan!!!
"Usein" perustuu omiin kokemuksiin.