Jouduin hoitoon 3 eri kertaa tällä viikolla
Juuri kun viime viikonloppuna pääsin sanomasta että olen voinut hyvin ja minulla on toimiva lääkitys, on tämä viikko ollut yhtä hässäkkää ja lähes pyyhkiytynyt muistista pois. Mielestäni lauantai oli vasta eilen, mutta siitähän on 6 päivää.
Alkuviikosta minua pompoteltiin terveyskeskuksen, avohoitopoliklinikan ja kotihoidon välillä, ja kehoitettiin syömään Temestaa tilapäisesti yli reseptin annoksen. Avohoitopolilla olin heittänyt lääketieteen opiskelijaa (kandia) pipolla ja hanskoilla, ja käskenyt hänen heittää ne ulos ikkunasta tai talloa vessan laittalle kuten koulussa minulle tehtiin. Kiroilin myös käytävällä istuneille naispotilaille.
Eilen jouduin sairaalaan, jossa minua pidettiin muutaman tunnin ajan ja kotiutettiin myöhään illalla, vaikka myös osastohoito oli keskustelussa esillä. Sairaalan lääkäri lisäsi diagnoosilistalle Aspergerin oireyhtymän, ja lisäksi määräsi antipsykootista lääkettä ahdistustiloihin joihin liittyy outoja elementtejä. Ahdistus oli kai osittain primääristä ja osittain Temestan aiheuttamaa ns. paradoksaalista ahdistusta, mutta myös mahdollisesti psykoosin ennakko-oireita.
Esimerkiksi ke-to välisenä yönä nukuin noin 3½ tuntia, enkä alkuviikosta paljoa enempää, mutta viime yönä 9h täysin keskeytyksettä otettuani uutta lääkettä Ketipinoria. Huh huh että muuten veti jalattomaksi illalla, varsinkin kun taustalla vaikutti päivällä otetut Temestat.
Jossain välissä olen ilmeisesti ehtinyt tekemään töitäkin, sillä kuitteja oli kertynyt pöydälle mukavasti ja tilin saldo kasvanut samassa tahdissa.
Tällä hetkellä minulla on ihan hyvä olo, joten en ole tänään ottanut ja tuskin otankaan lääkkeitä. Voi olla että tuo sairaalakäynti oli ihan hyvä asia, sillä nyt asiat menivät taas hieman eteenpäin diagnoosin ja lääkityksen suhteen.
Niin ja loppukevennyksenä todettakoon, että raiskaus on AINA uhrin omaa syytä, ei koskaan tekijän.