Parisuhteessa oleva nainen, haaveiletko tyttöystävästä?
Haaveiletko siis sellaisesta ystävästä, jonka kanssa voisi normaalejen asioiden lisäksi nauttia myös läheisyydestä?
Kommentit (49)
Haaveilen. Mieheltäkin suostumus, mutta en ole kuitenkaan aktiivisesti etsinyt naista. Tulee jos on tullakseen :) Lisäksi oon nyt tosi tyytyväinen mieheni kanssa ja nautin monogamiasta.
Näköjään täältä vois löytyykin :'D
N23
Vierailija kirjoitti:
En haaveile tyttöystävästä, mutta sellaiselle kodinhengetär-tyyppiselle vaimolle olisi tarvetta meidän taloudessa:)
Mulla on aika vilkas mielikuvitus... Miehen kanssa istutais sohvalla ja seimailtais kuohari ja katsottais kun sisäkkömme pyyhkis lattiaa... Sisäkköasu päällä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Maneeri?
Niin?
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi pitäisi?
Joku väittänyt että pitäisi?
Ystäväni kanssa olemme jotain pientä harrastaneet. Eli tavallaan minulla tällainen tyttöystävä on. Harmi vain että hän muutti parisen vuotta sitten 500 km päähän..
Kyllä ja usein. Tosin olen sinkku. n24
En haaveile, en voisi edes kuvitella läheisempää yhteyttä naisen kanssa. Ehkä teineillä on vielä pää niin sekaisin kaikesta, että he haluavat kokeilla kaikkea. En haaveillut edes nuorena naisesta, vaan 11-12 vuotiaasta lähtien ovat vain pojat olleet haaveiluni kohteena. Oikeasti yököttää jo ajatuskin, että joutuisin koskettamaan toista naista.
Vierailija kirjoitti:
En haaveile, en voisi edes kuvitella läheisempää yhteyttä naisen kanssa. Ehkä teineillä on vielä pää niin sekaisin kaikesta, että he haluavat kokeilla kaikkea. En haaveillut edes nuorena naisesta, vaan 11-12 vuotiaasta lähtien ovat vain pojat olleet haaveiluni kohteena. Oikeasti yököttää jo ajatuskin, että joutuisin koskettamaan toista naista.
Minkä ikäinen olet?
Haaveilin, mutta olen haudannut haaveeni. Kerroin joskus tästä haavestani miehelleni ja hän suuttui valtavasti. Rakastan miestäni ja hän ei ilmeisesti koskaan tule antamaan minulle lupaa tällaiseen, joten parempi unohtaa koko juttu..
Miksi helvetissä haaveilisin? XDDD suklis/månsteri on hetero.
En, olen umpihetero enkä tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa tai edes uteliaisuutta naisia kohtaan.
Ennemminkin haaveilen seksistä naisen kanssa. En halua tyttöystävää, kun olen jo naimisissa miehen kanssa. Mieheni tietää toiveestani ja se on hänelle ok.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen. Mieheltäkin suostumus, mutta en ole kuitenkaan aktiivisesti etsinyt naista. Tulee jos on tullakseen :) Lisäksi oon nyt tosi tyytyväinen mieheni kanssa ja nautin monogamiasta.
Näköjään täältä vois löytyykin :'D
N23
Mullakin ollut haussa periaatteella että löytyy jos löytyy. Eilen kävin sitten tekemässä profiilin suomi24:seen. Tosi paljon siellä tosiaan on tällaisia ystävähakuja. Oon tässä jo muutaman kanssa viestitellyt, voi vitsi tätä jännityksen tunnetta! :)
Kuvittelin pitkään olevani täyshetero, mutta sitten viime viikolla satuin kohtaamaan naisen, joka herätti vähän muutakin. Muistin lapsuudestani, että olihan minulla silloinkin tuollaista epämääräistä kiinnostusta naisia kohtaan. Ihan varsinaisiksi ihastuksen kohteiksi niistä ei koskaan kehkeytynyt, mutta se saattaa toki myös johtua ahtaasta aateilmastosta. Joka tapauksessa alkuhämmennyksen jälkeen kiintoisa havainto. N25
Jos itselläni olisi nainen hakusessa, niin toivoisin (ehkä jopa edellyttäisin) että hän olisi bi tai utelijas. Mielestäni tuo kertoo että nainen on seksuualisesti avoin ja sinut itsensä kanssa. M31
Miehen kanssa suhteessa olevat ovat liikenteessä usein miehen toiveesta, eivätkä välttämättä tajua sitä itse. Pariskuntiin ei voi luottaa, siksi suosittelen sinkkua naista kokeiluun.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa suhteessa olevat ovat liikenteessä usein miehen toiveesta, eivätkä välttämättä tajua sitä itse. Pariskuntiin ei voi luottaa, siksi suosittelen sinkkua naista kokeiluun.
Tällaisiakin varmasti on, mutta mihin tämä "usein" perustuu? Joku tutkimus? Itse ainakin kelpuuttaisin vastapuoleksi vain suhteessa olevan perheellisen naisen, siis sellaisen joka on samassa tilanteessa kuin minä. Periaatteessa voisin kokeilla, jonkun sinkkunaisenkin kanssa, mutta minusta siinä voisi olla riskinä se että hän jäisi roikkumaan.. Jos alkaisin tekemään lähempää tuttavuutta ei suhteessa olevan kanssa katsoisin tarkkaan taustat, jos olisi esim. eronnut yh, niin miksi ei. Tosiaan mitään umpi lesboa en halua, juuri siksi koska pelkään että jäisi roikkumaan ja kenties kuvittelisi että olen hakemassa jotain vakavampaa. n33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiakin varmasti on, mutta mihin tämä "usein" perustuu? Joku tutkimus? Itse ainakin kelpuuttaisin vastapuoleksi vain suhteessa olevan perheellisen naisen, siis sellaisen joka on samassa tilanteessa kuin minä. Periaatteessa voisin kokeilla, jonkun sinkkunaisenkin kanssa, mutta minusta siinä voisi olla riskinä se että hän jäisi roikkumaan.. Jos alkaisin tekemään lähempää tuttavuutta ei suhteessa olevan kanssa katsoisin tarkkaan taustat, jos olisi esim. eronnut yh, niin miksi ei. Tosiaan mitään umpi lesboa en halua, juuri siksi koska pelkään että jäisi roikkumaan ja kenties kuvittelisi että olen hakemassa jotain vakavampaa. n33
Ja voihan sitä kysyä onko tarkoitus, että mies tulee mukaan..
En haaveile tyttöystävästä, mutta sellaiselle kodinhengetär-tyyppiselle vaimolle olisi tarvetta meidän taloudessa:)