Joku ruma ja lihava nainen vois olla aika kiva
Jos sellaisen kanssa seisoisi ja sillä olisi kiva luonne. Vois elää sellaista ihan mukavaa ja tavallista, leppoisaa parisuhde-elämää. Kun itse on miehenä suhteessa komeampi, niin ei tarvitse olla naisesta mustasukkainen, riittää kun kohtelee naista ihan suht koht hyvin ilman että tarvitsisi ryhtyä miksikään hemmottelijaksi tai elättäjäksi.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plösölle riittää, että tulee kohdelluksi suht koht hyvin?
Tarkoitin, ettei plösölle tarvitse tarjota mitään prinsessaunelmia vaan plösölle riittää ihan normaali arki itseään komeamman miehen kanssa, koska plösöllä ei ole varaa vaatia parempaakaan.
AP
Tuo ei ollut kauhean kauniisti sanottu. t: plösö eskapisti, joka vihaa "normaalia arkea".
Kerran olen seurustellut, mutta tajusin ettei normaali tiivis parisuhde sovi minulle.En minäkään mitään erityisen tiivistä parisuhdetta kaipaa. Sellaista normaalia, tavan takaa tapahtuvaa yhteistä elämistä, jossa kummatkin välittävät toisistaan, tukevat toisiaan tarvittaessa ja jossa seksi ja romantiikka ei olisi se kaiken a ja o. Tai minun ammattini tai rahalliset tuloni miehenä.
AP
On nyt tullut aika selväksi, mitä et kaipaa. Jopa niin selväksi, etten kerta kaikkiaan tajua, mitä kaipaat. Siis mitä funktiota varten haluaisit sen vasurilla hoideltavan mukavan mutta ruman ja pulskan naisen, jonka toivot tyytyvän vähään?
No siis en haluaisi olla ihan yksinkään vaan haluaisin kuitenkin naisen elämääni ja asumaan kanssani samaan asuntoon. En kuitenkaan pidä parisuhdetta elämäni tärkeimpänä asiana ja lisäksi olen vähän sellainen ihminen, että vaadin että parisuhteessa mennään minun ehdoillani. Eli naisystävä olisi tukenani aina kun tarvitsisin ja minäkin olen valmis tukemaan häntä, mutta kaipaan myös paljon omaa, yksin vietettyä aikaa ja aikaa kiinnostuksenkohteilleni.
AP
Ja ihannekumppanisi, joka tähän kuvioon parhaiten istuu, on keskeisimmiltä ominaisuuksiltaan ruma ja lihava?
Niin no, ajattelin ettei kukaan kaunis ja hoikka nainen tuollaiseen suhteeseen suostuisi.
AP
Ymmärrän. Mutta siinä meni metsään, että lihavakaan suostuisi. Etsi joku, jonka itsetunto on murskattu tai muuten huono tai läheisriippuvainen (joka toki kärsii ja valittaa, muttei jätä).
Vierailija kirjoitti:
Itse rumana ja lihavana naisena en koskaan soisi yhdellekään miehen kuvatukselle sitä iloa että hän pääsisi kokemaan ylemmyydentunnetta minuun nähden ja kohtelemaan minua kuin ali-ihmistä tai jotakin saastaa, jota saa käyttää säälimättömästi hyväkseen ja kohdella miten huvittaa koska rumalla ei ole muka oikeutta puolustaa itseään ja tällaisen ihmisen pitäisi kieriä itsevihassa, säälissä ja vielä kaiken kukkuraksi huolia joku ylimielinen ja pinnallinen kusipää, ei kiitos. Mieluummin kuolen yksin kuin olen jonkun "komean" ääliön kanssa, jonka ÄO on sama kuin hänen kengännumeronsa ja jonka persoonassa ei ole mitään substanssia. Pidä tunkkisi.
Juuri tuolla tavalla normaalipainoiset naiset kohtelevat meitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei suostu olemaan varavaihtoehto yhdellekään miehelle, se on varma. Jos nainen näkee että häneen suhtaudutaan alentavasti ja että hänet nähdään jotenkin huonompana ihmisenä, niin suhteeseen hän ei suostu. Se on todella nöyryyttävää olla sellaisen miehen kanssa joka ei arvosta, hyväksy, rakasta eikä kunnioita naista sellaisena kuin hän on. Jo se että sanot pystyväsi olemaan ruman ja lihavan naisen kanssa, kertoo siitä ettet oikeasti haluaisi olla kyseisen naisen kanssa ollenkaan, koska se henkilö josta oikeasti pidämme, näyttäytyy meille kauniina riippumatta siitä vastaako kyseisen henkilön ulkonäkö yleisiä kauneustandardeja. Jos asenteesi todellakin on tuollainen naisia kohtaan, on parempi että pysyttelet sinkkuna.
Eihän ap sanonut kohtelevansa huonosti, vaan ottavansa vähään tyytyväisen naisen. Heti on joku vitun prinsessa takajaloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plösölle riittää, että tulee kohdelluksi suht koht hyvin?
Tarkoitin, ettei plösölle tarvitse tarjota mitään prinsessaunelmia vaan plösölle riittää ihan normaali arki itseään komeamman miehen kanssa, koska plösöllä ei ole varaa vaatia parempaakaan.
AP
Tuo ei ollut kauhean kauniisti sanottu. t: plösö eskapisti, joka vihaa "normaalia arkea".
Kerran olen seurustellut, mutta tajusin ettei normaali tiivis parisuhde sovi minulle.En minäkään mitään erityisen tiivistä parisuhdetta kaipaa. Sellaista normaalia, tavan takaa tapahtuvaa yhteistä elämistä, jossa kummatkin välittävät toisistaan, tukevat toisiaan tarvittaessa ja jossa seksi ja romantiikka ei olisi se kaiken a ja o. Tai minun ammattini tai rahalliset tuloni miehenä.
AP
On nyt tullut aika selväksi, mitä et kaipaa. Jopa niin selväksi, etten kerta kaikkiaan tajua, mitä kaipaat. Siis mitä funktiota varten haluaisit sen vasurilla hoideltavan mukavan mutta ruman ja pulskan naisen, jonka toivot tyytyvän vähään?
No siis en haluaisi olla ihan yksinkään vaan haluaisin kuitenkin naisen elämääni ja asumaan kanssani samaan asuntoon. En kuitenkaan pidä parisuhdetta elämäni tärkeimpänä asiana ja lisäksi olen vähän sellainen ihminen, että vaadin että parisuhteessa mennään minun ehdoillani. Eli naisystävä olisi tukenani aina kun tarvitsisin ja minäkin olen valmis tukemaan häntä, mutta kaipaan myös paljon omaa, yksin vietettyä aikaa ja aikaa kiinnostuksenkohteilleni.
AP
Ja ihannekumppanisi, joka tähän kuvioon parhaiten istuu, on keskeisimmiltä ominaisuuksiltaan ruma ja lihava?
Niin. Vähään tyytyväinen kumppani. Naisille kauhistus ajatella itsestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse rumana ja lihavana naisena en koskaan soisi yhdellekään miehen kuvatukselle sitä iloa että hän pääsisi kokemaan ylemmyydentunnetta minuun nähden ja kohtelemaan minua kuin ali-ihmistä tai jotakin saastaa, jota saa käyttää säälimättömästi hyväkseen ja kohdella miten huvittaa koska rumalla ei ole muka oikeutta puolustaa itseään ja tällaisen ihmisen pitäisi kieriä itsevihassa, säälissä ja vielä kaiken kukkuraksi huolia joku ylimielinen ja pinnallinen kusipää, ei kiitos. Mieluummin kuolen yksin kuin olen jonkun "komean" ääliön kanssa, jonka ÄO on sama kuin hänen kengännumeronsa ja jonka persoonassa ei ole mitään substanssia. Pidä tunkkisi.
Juuri tuolla tavalla normaalipainoiset naiset kohtelevat meitä miehiä.
Hah, repesin!
:D
Olisin valmis hyväksymään lihavalle naiselle suhteen ulkopuolisen seksin, jollei koe saavansa sitä minulta tarpeeksi minulta. Kuten sanoin, miehen ei tarvitse olla lihavasta ja rumasta naisesta mustasukkainen, koska komean miehen miehinen itsetunto ei riipu sellaisesta. Varsinkaan kun ei miehen ei tarvitse suhteessa lihavan naisen kanssa panostaa kuin murto-osa siitä kuin kauniin ja hoikan naisen kanssa, niin siinä ei tavallaan tunne menettäneensä mitään vaikka tulisikin petetyksi.
AP