Meidän perheessä on neljä autoa, mites teillä?
Range Rover Evoque 2012
Mercedes Benz 240 2000
Lexus IS 2008
Fiat 500 2015
Kohta varmaan ostetaan uusi mersu.
Kommentit (65)
On useita, mutta vain köyhät joutuvat ajamaan itse. Meidän hovikuljettaja kuskaa meidät sinne mihin haluamme mennä.
Leuhkitkin siis appivanhempiesi rahoilla, et omillasi?
Yksi auto ja 9 fillaria kolmelle hengelle (joista yksi viiden tonnin tavarapyörä).
Vierailija kirjoitti:
Selittäisi tosiaan sen, että miksi joku noinkin "varakas" käyttäisi aikaansa vauva-palstalla kehuskeluun. Jos siis uskoisi sanaakaan harhaisen ap:n fantasioista.
Ap, en leijailis kotona asuvilla peräkammarinpojilla.
En o koskaan omistanut autoa ja ikää 3x. Pyöräkin 30-40 -vuotta vanha, tosin talven varalle haaveilen uudesta pyörästä. Hyvät pyörät vain maksavat sen n. 1000 euroa eikä vielä semmoiseen ole varaa. Ehkä talveksi 2018 sitten.
Meillä viis. Bemari Audi Volvo lexus ja Mersu. Tekis mieli ostaa vielä toinen Audi. Niin ja kaikki nää on 2012 ja uudempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukausikortti bussiin on kätevämpi. Pysäkitkin on kätevästi kodin ja työpaikan kohdalla. Ei oo parkkiongelmia, ei tarvi maksaa autotallista, ei rampata autopesulassa, huollossa, katsastuksessa jne. Lisäksi voin työmatkalla keskittyä viestittelemään rakkaani kanssa tai selata työmeilit. Tärkeetä sekin, että ilmastolle on parempi, mitä useampi suosii joukkoliikennettä. En myöskään koe tarvetta pönkittää egoani tavaralla. Jos minulla olisi auto, sillä ei olisi väliä, millainen se on,kunhan kulkee. Puolisoni taas tykkää ajella uudella autolla.
Kuukausikortti ja työpaikka... Ai jaa? Ap
Niin, kannattaa valita asuinpaikkansa ja työpaikkansa fiksusti, niin ei tarvi tuhota ilmastoa. Myös kun arvot on kohdallaan, ei tarvi kerjätä huomiota tavaralla. Voisin ostaa auton, mutta en tarvitse sitä. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Autot ovat meidän, samoin kartano. Appivanhemmat saavat asua päärakennuksessa niin kauan kuin elävät. Hekin tosin asuvat vain yläkerran 180 m2 "pientä huoneistoa" jota lämmitetään talvisin. Alakerran juhlahuoneisto on käytössä vain juhlien aikaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukausikortti bussiin on kätevämpi. Pysäkitkin on kätevästi kodin ja työpaikan kohdalla. Ei oo parkkiongelmia, ei tarvi maksaa autotallista, ei rampata autopesulassa, huollossa, katsastuksessa jne. Lisäksi voin työmatkalla keskittyä viestittelemään rakkaani kanssa tai selata työmeilit. Tärkeetä sekin, että ilmastolle on parempi, mitä useampi suosii joukkoliikennettä. En myöskään koe tarvetta pönkittää egoani tavaralla. Jos minulla olisi auto, sillä ei olisi väliä, millainen se on,kunhan kulkee. Puolisoni taas tykkää ajella uudella autolla.
Kuukausikortti ja työpaikka... Ai jaa? Ap
Niin, kannattaa valita asuinpaikkansa ja työpaikkansa fiksusti, niin ei tarvi tuhota ilmastoa. Myös kun arvot on kohdallaan, ei tarvi kerjätä huomiota tavaralla. Voisin ostaa auton, mutta en tarvitse sitä. Ei kiinnosta.
Anteeksi, mutten ymmärrä yhtään mitä puhut arvoista ja ilmastosta. Enkä kuukausikortista. Olen yksityisyrittäjä, joten työpaikkani on siellä missä itse milloinkin olen. Ap
Meillä ei oo yhtään,mutta fillari löytyy.
Audi ja Toyotan paku.
Kaksi aikuista ja varmaan helppo arvata kumpi pääsääntöisesti kummallakin ajaa 😋
Hehheh. Mieheni ja tyttäreni ajavat meidän ei-ihan-uutta Volvoa, johon mahtuu melkoisesti tavaraa, jos matkustetaan pohjois-Suomeen tai golfia pelaamaan. Itse käyn ruokakaupassa polkupyörällä, koska pyöräily on hauskaa ja se on ihan oikeaa liikuntaakin. Olen vanhemmiten tullut niin "vihreäksi", että vihaan autoja ja etenkin lentokoneilla saastuttamista. Puolet lapsista sairastuu allergioihin ja astmaan, joten ei kysymys ole ihan pienestä asiasta... pahemmista sairauksista nyt puhumattakaan.
Montako ylempää korkeakoulututkintoa teidän perheessä on? Meillä on kaksi...mutta valitettavasti ei ole tohtoria talossa ainakaan vielä, Nobelistista puhumattakaan. Oi että ne tittelit olisivat ylpeyden aiheita!
Julkinen liikenne on ainoa järkevä tapa liikkua työmatkat, ellei asu jossakin huitsin nevadassa...
Vierailija kirjoitti:
Montako ylempää korkeakoulututkintoa teidän perheessä on? Meillä on kaksi...mutta valitettavasti ei ole tohtoria talossa ainakaan vielä, Nobelistista puhumattakaan. Oi että ne tittelit olisivat ylpeyden aiheita!
Mulla on kaksi maisterintutkintoa Suomesta ja yksi Britanniasta. Mies on väitellyt. Vanhin lapsi opiskelee Aalto-yliopistossa ja kaksi nuorempaa käyvät yksityiskoulua Ranskassa minun vanhempieni luona. Olemme kolmekielinen perhe (ruotsi-ranska-suomi). Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäisi tosiaan sen, että miksi joku noinkin "varakas" käyttäisi aikaansa vauva-palstalla kehuskeluun. Jos siis uskoisi sanaakaan harhaisen ap:n fantasioista.
Hänellä ei ole enää muuta kuin autonrämät ja isossa talossa siipeily.
Nolottaahan se kun mies käy harrastamassa kahden eri naisen kanssa peppupanoja.
Vierailija kirjoitti:
Julkinen liikenne on ainoa järkevä tapa liikkua työmatkat, ellei asu jossakin huitsin nevadassa...
Täällä maalla on pitkät välimatkat, esim kauppaan 14 km yhteen suuntaan. Ja kun käydään kaukaisimmilla tiluksilla tai vaikka metsällä, ovat tiet niin huonoja, että Rover on ihan välttämätön. Ap
Meillä on aina yks enemmän ku teillä.
On teillä sentään yksi autokin, Lexus.
Mitä te noilla muilla romuilla teette, autohajottamoako olette perustamassa?