Meidän perheessä on neljä autoa, mites teillä?
Range Rover Evoque 2012
Mercedes Benz 240 2000
Lexus IS 2008
Fiat 500 2015
Kohta varmaan ostetaan uusi mersu.
Kommentit (65)
Meillä on yksi. Ja perheenjäseniä kaksi, joista toinen alaikäinen.
Meillä 5, jokaisella perheenjäsenellä oma.
Audi, volkswagen x2, toyota ja skoda.
Täh, siis ajatteko te itse? Meille riittää yksi limusiini kun kuljettaja vie just sinne minne halutaan.
Suosittelen tätä, lapsen lätkäjoukkuekin mahtuu kyytiin jos ottaa jonkun isomman mallin.
3 kpl
Kaikki mersuja
Vuosimallia 2012, 2013 ja 2014
Ens keväänä menee vanhin vaihtoon.
Meidän perheessä on neljä ihmistä. Asutteko Syylari Cityssä?
Perheessä ei yhtään. Perheeseen kuulu olla yhteensä yksi.
Mulla E-sarjan "mursufarmari" neliveto, vanhimmalla pojalla Audi quatro ja E-sarjan vanhempi farkku sekä kaks porshea (en tiedä malleja, ovat vanhempia harraste autoja), nuorin poika saamassa just kortin ja isoveli myy ylimääräisen mersunsa sille 2 eurolla ensiautoksi (myin aikoinaan sen hänelle eurolla, haluaa saada 100 prossan myyntivoiton). Puoliso mennä huristelee työmatkat pikku rellulla.
En viitsisi leuhkia noin vanhoilla autoilla.
Meillä on yksi auto. Kuljemme eniten ratikalla tai kävellen.
Asumme Helsingin keskustassa. Missäs te?
Ei ole autoja ollenkaan, neljä fillaria kyllä (kaksi aikuista). Jos autossa haluan istua, taksitolppa löytyy onneksi vain 200 metrin päästä.
Kaksi joista vain toisella ehdin ajaa. En näe syytä pitää pihassa useampia kun ei niitä ehtisi käyttää, pitäisi muistaa milloin minkäkin huollot ja katsastukset ja kuinka paljon polttoainetta minkäkin tankissa on jne. Päänsärky jo ajatuksesta.
Yksi 21 vuotta täyttänyt Audi. En millään haluaisi luopua siitä, mutta nyt se on kyllä tullut tiensä päähän.
2 henkilöä ja kaksi autoa
Audi A4 ja BMW 530 5 ja 6v vanhat
Nolla autoa. Asun yksin ja olen ulkoistanut autoiluni bussi- ja taksikuskeille.
Ei yhtään.
Löytyy 600 000 arvoinen oma velaton asunto ja osakkeita yli miljoonan edestä mutta mitä ihmettä minä Helsingin keskustassa autolla tekisin?
Kuukausikortti bussiin on kätevämpi. Pysäkitkin on kätevästi kodin ja työpaikan kohdalla. Ei oo parkkiongelmia, ei tarvi maksaa autotallista, ei rampata autopesulassa, huollossa, katsastuksessa jne. Lisäksi voin työmatkalla keskittyä viestittelemään rakkaani kanssa tai selata työmeilit. Tärkeetä sekin, että ilmastolle on parempi, mitä useampi suosii joukkoliikennettä. En myöskään koe tarvetta pönkittää egoani tavaralla. Jos minulla olisi auto, sillä ei olisi väliä, millainen se on,kunhan kulkee. Puolisoni taas tykkää ajella uudella autolla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yksi auto. Kuljemme eniten ratikalla tai kävellen.
Asumme Helsingin keskustassa. Missäs te?
Kartanomiljöössä Länsi-Uudellamaalla. Ap
Aa minä tunnen teidät.
Olette se perhe jossa mies käy höyläämässä muita naisia.
Meillä vain kaksi, molemmat Tesloja.