Meidän perheessä on neljä autoa, mites teillä?
Range Rover Evoque 2012
Mercedes Benz 240 2000
Lexus IS 2008
Fiat 500 2015
Kohta varmaan ostetaan uusi mersu.
Kommentit (65)
Meillä kaksi ajokortillista aikuista.
väyrysmersu käyttöautona perheellä.
Miehellä käyttöautona -80 luvun maasturi ( ja pari vastaavaa varaosa-autoa).
Lisäksi miehellä yksi harrasteauto -60 luvulta.
Polkupyöriä on sitten enemmän ja päivittäin liikutaan pyörillä.
Autoja nolla! Polkupyöriä kolme. Minusta tämä on aika monessa suhteessa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään.
Löytyy 600 000 arvoinen oma velaton asunto ja osakkeita yli miljoonan edestä mutta mitä ihmettä minä Helsingin keskustassa autolla tekisin?
Meilläkin on asunto, tosin Etelä-Helsingissä. Lapsi asuu siellä opiskellessaan Aalto-yliopistossa ja minä kun käyn Helsingissä, ellen mene hotelliin. Ap
Meidän perheessä (2 aikuista) on kolme autoa, mutta en viitsi laittaa merkkejä ja vuosimalleja, kun sitten meidät saatettaisiin tunnistaa :D Yhtä autoa kun myytiin Suomessa sinä vuonna vain 1 kpl. 2/3 on kuitenkin yli 250 000 euron autoa, ja käytössä lähes päivittäin ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuukausikortti bussiin on kätevämpi. Pysäkitkin on kätevästi kodin ja työpaikan kohdalla. Ei oo parkkiongelmia, ei tarvi maksaa autotallista, ei rampata autopesulassa, huollossa, katsastuksessa jne. Lisäksi voin työmatkalla keskittyä viestittelemään rakkaani kanssa tai selata työmeilit. Tärkeetä sekin, että ilmastolle on parempi, mitä useampi suosii joukkoliikennettä. En myöskään koe tarvetta pönkittää egoani tavaralla. Jos minulla olisi auto, sillä ei olisi väliä, millainen se on,kunhan kulkee. Puolisoni taas tykkää ajella uudella autolla.
Kuukausikortti ja työpaikka... Ai jaa? Ap
Meidän perheessä on kaksi aikuista ja viisi autoa. Kolme niistä on museorekisterissä olevia harrasteautoja, iältään 45-75 vuotta. Käyttöautot vm -11 ja -16.
Meidän perheessä on kahdeksan rekisterissä olevaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään.
Löytyy 600 000 arvoinen oma velaton asunto ja osakkeita yli miljoonan edestä mutta mitä ihmettä minä Helsingin keskustassa autolla tekisin?
Käytkö kehä 3 ulkopuolella muualla kuin lentokentällä?
Onpas nolo ja nousukasmainen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Aa minä tunnen teidät.
Olette se perhe jossa mies käy höyläämässä muita naisia.
Me ei kyllä olla se perhe.
Mutta tämän toisen perheen isä siis käy höyläämässä sinua. Aika surullista! Ap
Kartanomiljöössä asutte? Ettekuitenkaan ihan siellä kartanossa?
Mitä hotellia suosit helsingissä ja miksi?
Meillä on yksi auto, uniikin lumihiutaleen kuljetin Volkswagen Passat. Ja n. viisi moottoripyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yksi auto. Kuljemme eniten ratikalla tai kävellen.
Asumme Helsingin keskustassa. Missäs te?
Kartanomiljöössä Länsi-Uudellamaalla. Ap
Terkkuja vaan sinne landelle! Uskon, että siellä tarvitaankin useita autoja.
Vierailija kirjoitti:
Appivanhemmat asuvat päärakennuksessa. Me asumme toisessa siipirakennuksessa, joka on noin 240 m2 kahdessa kerroksessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään.
Tämä. Tosin kämppä vaan 450ke arvoinen ja osakkeitakin vaan 14ke arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa minä tunnen teidät.
Olette se perhe jossa mies käy höyläämässä muita naisia.
Me ei kyllä olla se perhe.
Mutta tämän toisen perheen isä siis käy höyläämässä sinua. Aika surullista! Ap
Kyllä minä tunnen teidät ja aika moni tosiaan tietää miehesi touhuista.
Olen ollut siinä käsityksessä miehesi puheista että et oikein tykkää antaa kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Hilton Strandista. Sopivan geneerinen ja persoonaton, mutta erittäin mukava ja hyvä palvelu. Suomen "jenkkiläisin" hotelli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appivanhemmat asuvat päärakennuksessa. Me asumme toisessa siipirakennuksessa, joka on noin 240 m2 kahdessa kerroksessa. Ap
Kerro nyt vielä missä hotellissa käyt helsingissä ja mikä yksityiskohta tekee siitä parhaan?
Autoja? Ettekö kulje suihkarilla?
Kaikki on ostettu uusina. Välistä on kolme tai neljä autoa myyty pois. Ap