Huomaatko ovulaation?
Mistä?Eilen riitelin,koska puoliso keskeytti lupaavan seksin kahdesti.Sain raivarin.Tänään halunnut seksiä paljon.Katsoin kalenteria,kas,ovis.Nämä pari päivää tunnistan aina,eilen oli "fertility high".Ihan outoa.Erityisesti nyt reilu kolmikymppisenä eron oikein huomaa.Mikään ei vaan riitä.
Kommentit (29)
Kyllä.
Olen silloin tunteellisempi, ja rakastun keneen sattuu, vaikka bussikuskiin ja unelmoin siitä kaksi yötä ihan kiimaisena.
Ovulaation aikana on myös ihan pientä lämmönnousua, ja alapää liukas. Raivareita en saa, olen vain paljon normaalia empaattisempi, himokkaampi ja rakkaudentarpeisempi. Alapääni tuoksuu erilaiselta ovulaation aikana. Jotenkin paremmalta. Normaalisti siis tuoksuton, niin ovulaation aikaan oikein uhkuu alushousuista sellainen jännä tuoksu.
Jotkut miehet osaavat "haistaa" naisista päällepäin, onko heillä ovulaatio. Samoin kuin jotkut naiset osaavat haistaa korkean testosteronitason miehissä.
Mullakin pahentunut selvästi kolmekymppisenä tuo, että ovulaation aikana himottaa ihan älyttömästi, oikein kipeää tekee halusta.
Niin,sain siis raivarin,koska hyvä seksi keskeytettiin 😀.Noloa!
Todellakin huomaan, ja niin huomaa muutkin. Silloin tunnen itseni kauniiksi ja naiselliseksi, siksi varmaan miehiltäkin saan huomiota. Himot on kovat ja rakastun kaupan kassamieheenkin, alapäätä pakottaa ja tekee mieli hypätä vaikka jonkun jalkaan kuin koira. Ja tämä ilmiö käynyt selväksi lasten saannin jälkeen, en ole aiemmin tuntenut itseäni näin hyvin. Ovulaation aikaan ihmettelen aina miksei me sekstailla enemmän yleensä mieheni kanssa.
Huomaan. Aloin huomaamaan toisen lapsen syntymän jälkeen. Kolmannen jälkeen nyt kahdet kuukautiset olleet ja pari ovulaatiota, ai että sitä liman ja rakkauden nälän määrää :D
Muilla ovulaation aikana venyvää ja kirkasta limaa ja hirvittävä määrä vai tasaantuko tuo vielä kunhan aikaa menee enemmän synnytyksestä?
Täytyy varmaan sovittaa taaperon vaipat itselle niin ei lomat valu pitkin reisiä kun mies pyyhältää paikalle..
Vierailija kirjoitti:
Niin,sain siis raivarin,koska hyvä seksi keskeytettiin 😀.Noloa!
Nyt jäi kauheasti kiinnostamaan, että miksi hyvä seksi keskeytettiin? Ja vielä kahdesti?
Vierailija kirjoitti:
Huomaan. Aloin huomaamaan toisen lapsen syntymän jälkeen. Kolmannen jälkeen nyt kahdet kuukautiset olleet ja pari ovulaatiota, ai että sitä liman ja rakkauden nälän määrää :D
Muilla ovulaation aikana venyvää ja kirkasta limaa ja hirvittävä määrä vai tasaantuko tuo vielä kunhan aikaa menee enemmän synnytyksestä?
Täytyy varmaan sovittaa taaperon vaipat itselle niin ei lomat valu pitkin reisiä kun mies pyyhältää paikalle..
Anteeksi, tarkoitin tietenkin limat eikä lomat.
Tässä ketjussa joku kirjoittaa kilpaa itsensä kanssa.
Ennen huomasin alakulosta ja pienestä mahatuntemuksesta. Nyt parisuhteessa en ole enää huomannut tai ainakaan kiinnittänyt huomiota.
Joskus välillä on menkkamaista, toispuoleista kipua/jomotusta niihin aikoihin. Joskus myös vähän limaa, pari kertaa semmoinen limatulppa!
Kyllä. Juuri nyt meneillään. Ajattelen melkein jokaisesta vastaan kävelevästä miehestä että panisin. Sinkkuna melko rasittavaa kun ei voi ahdistella seksuaalisesti ketään kotona :--D
Joo huomaan, ne päivät kun mennään pimpsa edellä ja juuri mikään muu kuin naiminen ei ole mielessä. Mä en kyllä tunteile. Tuijottelen himokkaasti kaikenlaisia miehiä, fantasioin, höykytän miestäni minkä pystyn ja tyydyttelen itseäni vähän väliä. Kiima on jotain ihan järkyttävää, se vie ajattelukyvynkin. Sääliksi käy nuoria miehiä, jos heillä on koko ajan tällaista.
Vierailija kirjoitti:
En. 42 v.
Ei kait sinun ikäsellä oo enää ovista?
Joo, yhtenä päivänä sattuu vatsaan, kuin lievää kuukautiskipua. Mitään haluja tai himoja ei ole, toimin tässäkin asiassa toisin kuin suunnilleen kaikki muut. :(
Todellakin huomaan. Toispuoleinen kirvelevä alavatsakipu. Koko alapää tuntuu olevan hellä ja turvonnut. Ihan kuin toisella puolella vatsaa olisi pingispallo joka liikkuu kun minä liikun. Täytyy esim. istuutua varovasti, tärähtelevä liikunta sattuu. On ilmavaivoja ja ummetusta. Ponnistaminen sattuu, joten vessassa käynti on hankalaa. Limavuotoa. Muutaman tunnin ajan kipu on pahimmillaan, ilmeisesti munasolu irtoaa juuri silloin. Ja olo on yhtä tukala kuin kuukautisten aikana. Olo on niin epäseksikäs että todellakaan ei tee mieli. Mulla siis ovulaatio toimii juuri päinvastoin kuin olisi tarkoitus.
Tunnen todellakin: viiltelevää kipua sen puolen munasarjoissa mistä muna irtoaa. Seksuaaliset halut eivät poikkea, ne on muutenkin kovimmillaan yleensä menkkojen aikaan :D
Todellakin huomaan. Mun mieskin huomaa. Turvaan toistuvasti kaalimatoon etteivät muut maailman miehet huomaisi.