Kaarina Hazard jälleen katkeruutta tihkuen
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001271943.html
Mikä tuota myrkynkylväjää oikein vaivaa.
Kommentit (41)
En pysty enää katselemaan / kuuntelemaan kyseistä henkilöä lainkaan. Ainakin jos on jossain tv-ohjelmassa, niin kanava vaihtuu samantien. Mulla ei ole monta näitä henkilöitä jotka saa tän reaktion aikaiseksi mutta tuo on yksi niistä.
Akka on kuin riihen seinästä repäisty piru ja on katkera kaikille jotka ovat menestyneet missään.
Sitä en ymmärrä kuinka Hazardin ulkonäöllä on varaa puuttua kenenkään ulkonäköön.
Aivan hirveä akka. Katkera, ilkeä, uhriutuva, törkeä. Taitaa olla vielä ylpeä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveä akka. Katkera, ilkeä, uhriutuva, törkeä. Taitaa olla vielä ylpeä siitä.
Tuo asiasta ylpeys on hyvä huomio. Täytyy olla noin.
Löydättekö Imagen sivuilta kyseistä kolmen sivun tuotosta? Hain itse useilla hakusanoilla, mutta eipä löytynyt. Onkohan poistettu?
Onkohan oikeasti noin v*ttumainen kuin esittää olevansa? Tätä olen joskus miettinyt......
Ei ole tyhmä ollenkaan. Tarkkanäköinen ja täysin tahditon. Todella viihdyttävä yhdistelmä.
Näitä tämän tyyppisiä toimittajia riittää. Arvostelevat ihmisten ulkonäköä, ammatillista osaamista ym aivan kuin heillä itsellään olisi po asiat paremmin kuin muilla. Kertoo paljon sivistyksen tasosta tai oikeammin sen puutteesta.
Muistuttaa ilmaisultaan vähän Jari Tervoa.
Ja kukaan vastanneista ei ole lukenut tuota Hazardin juttua...
Neuvosto-Suomen perua tällaiset "toimittajat". Ei käyttöä enää nykyaikana.
Hasardi akka ei muuten osaa kirjoittaa.
Oletteko lukeneet niitä hänen sökellyksiään.
Nolo ihminen, luulee varmaan olevansa tosi älykäs ja nokkela. Ei ole.
En tykkää Hedbergistä, mutta voi herranjestas miten kamalaa tekstiä! En ole koskaan tajunnut, mitä älykästä ja nokkelaa noissa Hazardin teksteissä muka on!
Hazard on ollut aina lihava ja ruma. Nyt se yrittää kostaa muille sitä että on aina ollut itse pilkattavana.
Yhtä älykäs ja oivaltava kuin MinäOlenMAttiEsko...HytÖNEn teksteissään osoittaa olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä älykäs ja oivaltava kuin MinäOlenMAttiEsko...HytÖNEn teksteissään osoittaa olevansa.
Hytönen tuli minua kerran vastaan pukeutuneena pahvilaatikoista tehtyihin "vaatteisiin".
Kuvaaja kulki vieressä, eli juttua olivat olleet tekemässä, mutta ei oikein puku taipunut järkevistä kohdista kävellessä.
Ihmettelin just samaa. Taas kerran Kaarina on heti menossa henkilökohtaisuuksiin ja ivaamaan ulkonäköä.
Mies joka vittuilisi naisen ulkonäöstä tuolla tavalla olisi ulkona lehdestä ja nopeasti.