Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 3-vuotiaalle tytölle?

Vierailija
29.09.2016 |

Siinäpä se. Itsellä ei ole tyttölasta, joten hankala tietää. Mitä muuta kuin nukkeja voisi antaa lahjaksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulakoru. Pieni käsilaukku. Hiuspompuloita.

Vierailija
2/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värityskirjoja ja värikyniä. Muovailuvahaa. Hamahelmiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiauto. Työkalusetti. Star Wars -haarniska.

Vierailija
4/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta leluase. Ole sukupuolineutraali

Vierailija
5/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Play-doh muovailuvahasetti, jossa mukana esim.joku muffinssivuokasetti tms.muita välineitä ja muotteja muovailuun.

Vierailija
6/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmevuotias tyttö rakastaan My little ponya. Ja ilmeisesti aika moni samanikäinen päiväkotikaverikin. Eli ehkä poni?

Vierailija
7/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta leluase. Ole sukupuolineutraali

Tässäkin asiassa kannattaa miettiä lasta. Menee yli, jos pitää ostaa tytölle leluase vain sukupuolineutraaliuden nimissä. Meillä ei edes poika tykkäisi tuollaisesta lahjasta.

Vierailija
8/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kånken ja laita sen sisälle jotain kyniä yms.

Vierailija
9/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiilä tuon ikäinen sai lahjaksi Littlest Pet Shop leluja, vauvanuken tarvikkeita, poneja ja pikkulegoja.

Vierailija
10/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legot (niissä on myös "tyttöjen malleja", jos et halua olla sukupuolineutraali), Brion junarata tai sen lisäosia, jos lapsella on jo ko. junarata.

Nämä molemmat ovat siitä hyviä lahjoja, että niitä voi helposti laajentaa myöhemmin eli niitä ei ole koskaan liikaa.

Kahden tytön äiti

Vierailija
11/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota sukupuolineutraali juttua. Minä naisena rakastan vaatteita,koruja ym. Mieheni tykkää miesten jutuista ja poika 2v. poikien jutuista. Ei tulis mieleenkään tuputtaa mitään tyttökamaa hälle. Onko siinä tarkoituksena mikä?

Vierailija
12/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 3v. tykkää ainakin kaikista käsilaukuista, koruista, hiusjutuista jne., sellainen prinsessavaihe menossa myös monella tytön tarhakaverilla. 

Toisaalta jos haluat oikeasti muksua ilahduttaa, niin ainakin meillä isoimman ilon saa aikaan ihan suklaapatukalla ja söpöllä pienellä pehmolelulla.

Vierailija
13/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legot (niissä on myös "tyttöjen malleja", jos et halua olla sukupuolineutraali), Brion junarata tai sen lisäosia, jos lapsella on jo ko. junarata.

Nämä molemmat ovat siitä hyviä lahjoja, että niitä voi helposti laajentaa myöhemmin eli niitä ei ole koskaan liikaa.

Kahden tytön äiti

Todella hyvä vastaus :) Rakastin lapsena legoja ja junarataa, kaikkea kehittävää! Myös rakennussarjaa jossa rakennettiin magneeteilla ja palapelejä!

Vierailija
14/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tuota sukupuolineutraali juttua. Minä naisena rakastan vaatteita,koruja ym. Mieheni tykkää miesten jutuista ja poika 2v. poikien jutuista. Ei tulis mieleenkään tuputtaa mitään tyttökamaa hälle. Onko siinä tarkoituksena mikä?

No ei tarkoituksena ole tuputtaa vaan se että lapsi saa itse valita mistä tykkää :) Teillä poika esimerkiksi tykkää "poikien jutuista" mutta sukupuolisensitiivisyys tarkoittaa sitä että jos hän vaikka sanoisi että haluaa leikkiä nukella niin ette rupeaisi johdattelemaan että "nukke on tyttöjen lelu ostetaan nyt mieluummin pikkuautoja". Yksikertaisuudessaan sitä että lapsi saa kehittyä itse eikä vanhempien normien ohjaamana.

Vierailija
15/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä muistan, kuinka lapsena toivoin koottavia lennokkeja, mutta en koskaan edes uskaltanut pyytää niitä, koska ajattelin, että tyttöjen ei sovi pitää niistä.

Vierailija
16/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki ruokia, leikkiastioita. Titi nalle juttuja. Muumi juttuja ja ryhmä hau on nyt kova sana tytöille sekä pojille. Frozen on kanssa tytöillä mieluinen siihen on legoja ja vaikka mitä.

Vierailija
17/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanminttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme