Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko miettineet, että kaupan kassat tietää oikeastaan aika paljon meidän elämästä?

Vierailija
29.09.2016 |

Tietävät milloin sulla on paskapaperit loppu, mitä aiot syödä viikonloppuna, milloin olet aikeissa harrastaa seksiä jne.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tiedä. Minä ainakin ostan paskapaperia aina hyvissä ajoin, vaikka kotona olisi vielä mont rullaa. Samoin siteitä ostan varastoon ja aina kun on paljoustarjouksia niin että luulevat vain koska mulla on menkat, mutta eipäs olekaan, höh.

Vierailija
2/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kyllä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ei siinä kassalla kiinnosta tarkkailla kenenkään ostoksia ja miettiä miten tolla on nyt menkat, asiakkaita on satoja tai vähintään kymmeniä työvuoron aikana.

Vierailija
4/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne sen tietää, että ostan kaupasta kaljaa ja siideriä lähes joka päivä.

Vierailija
5/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin suomea on niin älykkäät kassat, että ne tallentavat asiakkaiden tiedot kovalevylleen? Meillä päin ainakin ne on niin tyhmiä, että osaavat vain sanoa *piip* ja siinäpä se. Toki kaikki ostokset tallentuvat taustakoneille kaupassa, mutta ei se kassajärjestelmä osaa yhdistää niitä tietoja johonkin tiettyyn asiakkaaseen.

Vierailija
6/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt. Enkä usko, että kaupan kassakaan miettii juuri minun ostoksiani ja/tai aikeitani harrastaa seksiä.

Vierailija
7/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta asiakkaiden elämä tippaakaan. Ihan tarpeeksi omassa elämässä.

Vierailija
8/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää varmaan, että oon juoppo, ei paljoa kiinnosta. Sekin on vaan kaupankassa.

Vierailija
9/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, ei siinä kassalla kiinnosta tarkkailla kenenkään ostoksia ja miettiä miten tolla on nyt menkat, asiakkaita on satoja tai vähintään kymmeniä työvuoron aikana.

Kun olin ite kassalla, niin oli aina hauska naureskella mielessään ihmisten ostoksille ja analysoida, että mitä se oikein puuhailee.

Vierailija
10/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietttyjen vakiasiakkaiden asiat tulevat selviksi. 

Mutta aika poikkeuksellista, että kiinnittäisin mitään huomiota. Muutamista olen havaintoja tehnyt. 

Hyvin siisti, ystävällinen nainen käy joka aamu (yleensä olen aamusta) hakemassa kaljalavan heti alkoholihanojen avattua eli yhdeksältä. 

Eli viekö jollekin tutulle? Ja mistä syystä? En usko, että itse vetää... ei yhtään näytä sellaiselta tyypiltä. 

Vierailija
11/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa marketeissa tuskin jäävät kenenkään mieleen yksittäisen asiakkaan ostokset. Kyläkaupassa  on eri asia. Meidän mökkiseudun kyläkauppias kun ottaa jotain tuotetta hyllyyn, hän tietää 90 % varmuudella kuka sen ostaa. Nyt päättyneenä kesänä hän otti erän huomattavan hintavaa ulkomaista siideriä myyntiin, kun arvasi että kyllä x-mökin täti sen ostaa. Ja niin osti, ainakin osan pulloista.

Vierailija
12/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik. Se kakkaa.

Vierailija
13/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just!Edes terapeutit ei aina "jaksa" kiinnostua maksavan asiakkaansa  elämästä.Sen huomaa kun/jos terapeutti alkaa kuorsaamaan kesken session tai esittää kysymyksen mitä ilmeisimmin toisen asikkaansa asioista :DD

Vierailija
14/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iik. Se kakkaa.

Ja sen kakka haisee, kun ei ole omaa...

Vierailija
15/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kassat vain? Face, insta, whatsapp,nekö eivät tiedä sinusta mitöön? Vain se kyrpiintyneen näköinen lähi-Siwan kassa? On sulla ap suuret luulot itsestäsi..

Vierailija
16/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 korjaa, siis mitään piti olla.

Vierailija
17/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs miettivät. En ole keskittänyt kaikkia ostoksia samaan kauppaan enkä hoida niitä 100% yksin.En myöskään käytä bonuskortteja.

Vierailija
18/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki vasta tietääkin, varsinkin jos se on kimpassa vakuutusyhtiön kanssa. Tilitapahtumasi, lainasi, sijoituksesi, kortinkäyttöpaikkasi, kotisi, autosi jne. Kaikki siististi sinun kansiossasi suuren koneen muistissa.

Vierailija
19/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida tietää. Ostan paskapaperia ja tamponeita millon vaan siltä tuntuu, en silloin kun "hätä yllättää". Ostan miehelle paskaruokaa ja itselle muuta, kai ne senkin tulkitsee sitten niin, että olen niitä jotka syö kotona paskaa ja töissä terveellisesti että muut saa mielikuvansa sen mukaan. Ja ai kamala kun miehelle ostan röökiäkin ja jopa kaljaa, ai kamala. Joskus töihinkin saatan ostaa korillisen pullaa ja keksejä. Ai että mikä läski alkoholisti olenkaan.

Vierailija
20/26 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko et kassatyöntekijät pistää muistiin mitä oot ostanu milloinkin? Eiköhä niil oo muutaki ajateltavaa ku sun ostokset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan