Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten viestien tulkinta nettideittailussa, opas miehille

Vierailija
29.09.2016 |

1. Nainen ei vastaa asialliseen viestiisi = hän ei ole kiinnostunut, siirry seuraavaan.

2. Nainen vastaa asialliseen viestiisi mutta hyvin lyhyesti joka kerta = hän ei ole kiinnostunut, siirry seuraavaan.

3. Nainen vastaa asiallisiin viesteisihi suhteellisen pitkästi ehkä jopa hymiöitä käyttäen mutta huomaat ettei hän koskaan kysy sinulta mitään = hän ei todennäköisesti ole kiinnostunut, lopeta yksinpuhelu ja siirry seuraavaan.

4. Nainen vastaa asiallisiin viesteihisi suhteellisen pitkästi ehkä jopa hymiöitä käyttäen ja kyselee sinulta aktiivisesti myös asioista = nainen on kiinnostunut, toivo että viestittely etenee tapaamiseen asti ja ettei kiinnostus lopu siihen.

5. Nainen pyytää yökseen noin kolmannen viestin jälkeen = huijaus, maksullinen tai ryöstöyritys. Siirry seuraavaan.

Opas miehille naisten viestien tulkinnasta. Älkää tuhlatko aikaanne kohdan 2 ja 3 naisiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No häh, mä olen kyllä pyytänyt miehiä luokseni ihan ekassa tai tokassa viestissä. En ole huijari, en ole maksullinen vaan näitä viestejä laittaessani olen patukan puutteessa. 😃

2/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAA = always assume attraction

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No häh, mä olen kyllä pyytänyt miehiä luokseni ihan ekassa tai tokassa viestissä. En ole huijari, en ole maksullinen vaan näitä viestejä laittaessani olen patukan puutteessa. 😃

Eroat maksullisesta sitten vaan sen verran, että et ota maksua. 

Hymiönaisetkin kannattaa unohtaa. Ne ei kuulu aikuisten väliseen viestittelyyn. Tunnetilat pitäisi osata ilmaista verbaalisesi, eikä tämän taidon olla alakouluikäisen tasoa.

Vierailija
4/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä palvelussa? Tyypillisesti herättää epäilyksiä naisten suorat seksiehdotukset normaaleilla deittisaiteilla. Tinder on erikseen.

Vierailija
5/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

NTGD = Never trust gold diggers.

6/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

NTGD = Never trust gold diggers.

Mahtaa olla rankkaa pelätä jatkuvasti hyväksikäyttöä. Jonkinlaisesta perustavanalaatuisesta epävarmuudesta tuo kumpuaa. Suosittelen terapiakirjallisuudeksi Molièren Saituria.

Vierailija
7/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on.

Vierailija
8/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko naisilta kommenttia tuohon kohta kolmen naistyyppiin? Voi varmaan hyvillä mielin lopettaa viestittelyn kun menee yksinpuheluksi?

Vierailija
9/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiöthän juuri on luotu kertomaan millä ilmeellä sanot!

Vierailija
10/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toivoa että kohta kolmen nainen muuttuu kohdan neljä naiseksi jossain kohtaa mutta tiedä se on hyvin harvinaista.

Vierailija
11/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Nainen vastaa viestiisi, on innokas ja vaikuttaa juuri siltä mitä etsit = hän on karvainen äijä mekossa fantasiatripillä.

Vierailija
12/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0. Nainen vastaa viestiisi, on innokas ja vaikuttaa juuri siltä mitä etsit = hän on karvainen äijä mekossa fantasiatripillä.

Tämäkin on koettu :(

M27

Vierailija
13/13 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi