Mua säälittää miehet jotka ei saa naisia
Mutta en voi alkaa kenenkään kanssa suhteeseen tai seksiin säälistä. Joku täällä kiukuttelee siitä että työttömät miehet ei kelpaa - no mun mielestä ongelma ei ole työttömyys vaan joku velttous, se että vaikuttaa siltä että mies ei tee mitään elämässään. Epävarma ja toimeton mies tuntuu perässävedettävältä.
Kommentit (24)
No mukavaa että saan edes sääliä. Pillua en ainakaan saa.
Olen 43v täysin kokematon mies naisten suhteen. Luulen, että olen säästynyt paljolta pahalta.
Minä saan sinänsä naisia helposti, mutta häpeän itseäni niin paljon, etten vaan näe itseäni parisuhteessa tai harrastamassa seksiä. Naiset suurin piirtein rukoilevat että panisin heitä, mutta en vain pysty.
Olen lukenut niin paljon minunlaisteni pitkäaikaistyöttömien, lyhyiden ja pienimunaisten miesten haukkumista netistä, että ainakin minut naiset ovat onnistuneet kastroimaan henkisesti. Sehän täällä netissä tuntuisi olevan naisten tavoitteena, joten tässä ainakin yksi onnistuneesti tuhottu mies ilmoittautuu. :)
Minä en sääli, olen tosin huolestunut koska niitä yksinäisiä miehiä on aika paljon. Tässä luvatussa mielenterveysongelmien maassa on aika hankalaa kivuta ylös kun on kerran joutunut pohjalle.
Tunnen paljon "rumia", lyhyitä, lihavia ja jopa työttömiä (tosin olen opiskelija ja työttömyys meidän keskuudessa on aika yleistä), joilla on tyttöystävä tai harrastavat yhden illan juttuja. Niinkun joku sanoikin niin ratkaisevaa on oma itsetunto ja onnellisuus, koska tyytyväisyys elämään näkyy ulospäin. Itsetunto ja sosiaalisuus on juurikin ne mitä yksinäisen ihmisen kannattaa treenata vaikka se vaikeaa onkin. Muiden ihmisten tai vastakkaisen sukupuolen syyttäminen ei tuo kumppania kenellekään, kyllä ne syyt/viat löytyvät yleensä ihan itsestä.
Tärkeää on myös oppia nauttimaan siitä että on yksin, en sinänsä näe mitään vikaa tässä ns mgtow liikkeessä, se on positiivinen asia jos löytää itselleen hyvän tavan elää kunhan se ei vahingoita muita.
N23