Työttömät! Mitä ajattelit syödä lounaaksi tänään?
Itse ajattelin keitellä kaurapuuroa, koska jääkaapissa on tähän aikaan kuukaudesta vain valo...
Mitäs te muut syötte?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa.
Kyllä. Epäilemättä. Mitä ruokaa?
Kalakeittoa ja karjalanpiirakan.
Minullakin alkaa tässä vaiheessa kuuta olla rahat lopussa. Tosin oma vika kun en koskaan opi käyttämään rahoja säästeliäästi kun saan ne tilille.
N22
Söin jo, makaroonilaatikkoa. Nyt menen oksentamaan sen pois. Bulimia.
Vierailija kirjoitti:
Söin jo, makaroonilaatikkoa. Nyt menen oksentamaan sen pois. Bulimia.
Siinä menee hyvä ruoka hukkaan, ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa.
Kyllä. Epäilemättä. Mitä ruokaa?
En tuollaisia päätöksiä etukäteen tehdä.
Wasabimaustettua lohta ja kasviksia.
Meinasin tehdä lasagnea, kun lapsikin on kipeänä ja syömässä siis.
Tänään on menoa kaupungilla, eli syön varmaan jonkun rahkan tai karjalanpiirakan ja banaanin. Esim. kirjastolla on ainakin Tampereen Metsossa kahvilassa osasto, jossa saa syödä myös omia eväitä.
En tiedä vielä, aamupalakin vielä syömättä... Varmaan jotain kevyttä, jonkun kivan luomu salaatin halloumilla ja pinjansiemenillä ehkäpä... :)
Vierailija kirjoitti:
Wasabimaustettua lohta ja kasviksia.
Ai nam, kuulostaa hyvältä. Kala on ihan mun lempparia. Nyt alkoi ärsyttää tuo kaurapuuro!
ap.
Eilistä nakkikeittoa, vanhemmilta sain perunat ja porkkanat keittoon, niin ei tarvinnut kun pieni lanttu ja nakkipaketti ostaa.. :D kotoa löytyikin loput tarpeet
Ap milloin sulle tulee taas rahaa? Minulla vielä melkein kaksi viikkoa. Ärsyttää :/
Broilerin minuuttipihvejä ja riisiä currykastikkeella, monipuolista salaattia.
Tai jos viitsin käyn hakees työttömien klubilta kouluruoan(ylijäämää, tämän päivän).
Nyt vois keitellä kahvit ja syöpötellä voileipiä(makkara+juusto+ munasiivui+tomaatti+kurkku+salaatinlehtiä).
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin keitellä kaurapuuroa, koska jääkaapissa on tähän aikaan kuukaudesta vain valo...
Mitäs te muut syötte?
Ohis, mutta minusta kaurapuuro on herkkua! Oon tiputtanut reippaasti painoa ruokavaliota muuttamalla (herkut, rasvat, leivät, pastat yms pois) ja nykyään suorastaan himoitsen kaurapuuroa ja syön sitä joka aamu (rahatilanteesta riippumatta) :D
Pastasalaattia (Lidlin tuorepastaa + jäävuorisalaattia + fetaa + oliiveja + tomaattia + kinkkua + vitusti valkosipulia).
Kahvia ja juustosämpylän. Tomaatteja unohdin ostaa.
Ruokaa.