Iltasanomat suosittelee: Harjoittele muovipussiin paskomista etukäteen
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/68cc503b-a462-4978-9966-d35…
Muutoin voit joutua pidättelemään 72 tuntia.
Kommentit (25)
Artikkeli on oikeassa. Käteistä on aina oltava, vaikka WEF yrittääkin lakkauttaa sen maailmasta ja korvata sen "älykkäällä" maksamisella, jonka kautta ihmisten ostokäyttäytymistä voidaan valvoa ja kontrolloida.
Huvittavin neuvo tuo tölkinavaaja. Sitä ei nykyään käytännössä tarvita ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Artikkeli on oikeassa. Käteistä on aina oltava, vaikka WEF yrittääkin lakkauttaa sen maailmasta ja korvata sen "älykkäällä" maksamisella, jonka kautta ihmisten ostokäyttäytymistä voidaan valvoa ja kontrolloida.
Miten minun ostamista voi kontrolloida kortilla, tai ilman ?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavin neuvo tuo tölkinavaaja. Sitä ei nykyään käytännössä tarvita ollenkaan...
Jumankauta, että revin tukkaa päästäni viikko sitten viimeksi, kun tein tonnikalapizzaa. Tölkki mallia halpis oli perinteinen, joka aukeaa vain työkaluilla. Meillä on tälkinavaaja JOSSSAIN, siitä olen varma. Miljoonista kaapeista ja laaatikoista sen pienen peltilätkän löytäminen sitten onkin oma haasteensa. Koko ajan kalvaa ajatus että joku keittiötavaroita leikkeihin pöllivistä pikkulapsista tai mopon rassaukseen aina uusia työkaluja tarviva teini on sosialisoinut kapineen. Lopulta löysin vehkeen lusikkalaatikon ritiläkorin ALTA.
Ja ai saakeli, joku oli tärvellyt sen niin että reunan alle jäävä kärki ei pidä väännettäessä vaan muljahtaa ohi. RÄYH!
Onneksi on vasarakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumankauta, että revin tukkaa päästäni viikko sitten viimeksi, kun tein tonnikalapizzaa. Tölkki mallia halpis oli perinteinen, joka aukeaa vain työkaluilla. Meillä on tälkinavaaja JOSSSAIN, siitä olen varma. Miljoonista kaapeista ja laaatikoista sen pienen peltilätkän löytäminen sitten onkin oma haasteensa. Koko ajan kalvaa ajatus että joku keittiötavaroita leikkeihin pöllivistä pikkulapsista tai mopon rassaukseen aina uusia työkaluja tarviva teini on sosialisoinut kapineen. Lopulta löysin vehkeen lusikkalaatikon ritiläkorin ALTA.
Ja ai saakeli, joku oli tärvellyt sen niin että reunan alle jäävä kärki ei pidä väännettäessä vaan muljahtaa ohi. RÄYH!
Onneksi on vasarakin.
Siinäpähän revit. Itse otan esiin puukon jos löytyy tölkki jossa ei ole repäisykantta.
Puukko painuu helposti läkkipeltiin...
Vierailija kirjoitti:
Menen mielummin pihan laidalle kyykkypaskalle. Pistolapiolla pieni kuoppa, pötkö sisään ja maat takaisin päälle.
Naapurin pihalle?
Vähän tulee sellainen fiilis, että ihminen joka ei osaa paskoa harjoittelematta muovipussiin on ihminen, joka ei todennäköisesti selviytyisi muutenkaan mistään kriisiajasta.
Kaikkea hölynpölyä te viitsitte lukeakin. Ja uskottekin jopa!
Vierailija kirjoitti:
Menen mielummin pihan laidalle kyykkypaskalle. Pistolapiolla pieni kuoppa, pötkö sisään ja maat takaisin päälle.
Pötkön sijaan puhallan veristä kuraa, mutta muuten se menee noin.
Sähköt pois. Netti pois. Yksi vuorokausi ja nykyteini ja moni aikuinenkin tarvitsisi terapiaa.
Itse jopa nauttisin tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pihalle?
No tietysti. Kuka sitä nyt omalle pihalleen paskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on se että 90% ihmisistä ei ymmärrä että WEF:n maailman rikas rahastava eliitti on maailman suurin uhka tavallisille ihmisielle, paljon suurempi uhka kuin Venäjä tai mikään muu... WEF eliitti hakee täyttä valtaa maailmassa ja tavallisten ihmisten orjuuttamista ja sen on onnistunut saada eri maiden johtoasemiin omat oppilaansa etenkin 2020-2024...
Vierailija kirjoitti:
Sähköt pois. Netti pois. Yksi vuorokausi ja nykyteini ja moni aikuinenkin tarvitsisi terapiaa.
Itse jopa nauttisin tilanteesta.
Nauttisit puoli tuntia kunnes tajuaisit ettet pääsekään vauvapalstalle pätemään.
Eikö iso lautanen olisi parempi kun tuhrata jonkun pussin kanssa?
Tai suoraan sankoon.
Mun ei tarvitse harjoitella. Olen paskonit lukemattomissa suunnistuskisoissa pitkällä riu'ulla ja 70- luvun koulussa paskahuussissa jossa oli 10 reikää vierekkäin. Pussiin paskominen on niihin verrattuna helppo nakki.
Vierailija kirjoitti:
Riuku pihan perälle. Tuli purettua vanha ulkohuusikin pois.
Miksi pussiin? Mää menisin niin kuin kesäisin muutenkin pihanperän huussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tulee sellainen fiilis, että ihminen joka ei osaa paskoa harjoittelematta muovipussiin on ihminen, joka ei todennäköisesti selviytyisi muutenkaan mistään kriisiajasta.
No tämäpä juuri! Jos ei edes paskalle taivu niin omapa on häpeä. Tosin liikuntaesteisille ja vanhuksille jne. voi olla jonu pussipaskantaminen olla haasteellista.
Iltayrjöjen täytyy tietynlaisen likaisen työn tekijän virassa ylläpitää lievää alitajuista paniikkia ja hätäistä tressausmielialaa, joka saa ihmisen sitten vaälittömästi tottelemaan miettimättä eliitin ohjeita ja rauhoittumismenetelmiä, kunhan niitä alkaa tulla