Pelkäätkö miehesi menevän vieraisiin?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
En, pelkäätkö itse?
En yhtään. Ap
En pelkää. Enemmän pelkään, että itse saatan hairahtua, vaikka pettämistä vastaan olenkin.
En ole ja en pelkää. Minä olen meillä se joka tarvitsee enemmän seksiä joten jos mies lähtee vieraisiin se ei ainakaan johdu puutteesta. Jos taas johtuu rakastumisesta niin tervemenoa, ketään ei voi pakottaa olemaan yhdessä jos tunteet on muualla. En omista miestäni
Tuosta hiirimäisyydestä... Olen itse toinen nainen. Sain vasta äskettäin otettua selvää millainen rakastajani kihlattu on ja olin ihan blown away. Kissa! Ei satu yhtään myöntää, että on itseäni paljon kauniimpi, seksikkäämpi, koulutetumpikin. Fb-kuvissa paljon hymyileviä bile- ja matkakuvia eli sosiaalinenkin.
Eli tässä meidän kuviossa minä, kakkosnainen olen kyllä se hiiri. Sitä megabeibeä petetään, vielä kun ymmärtäisi miksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta hiirimäisyydestä... Olen itse toinen nainen. Sain vasta äskettäin otettua selvää millainen rakastajani kihlattu on ja olin ihan blown away. Kissa! Ei satu yhtään myöntää, että on itseäni paljon kauniimpi, seksikkäämpi, koulutetumpikin. Fb-kuvissa paljon hymyileviä bile- ja matkakuvia eli sosiaalinenkin.
Eli tässä meidän kuviossa minä, kakkosnainen olen kyllä se hiiri. Sitä megabeibeä petetään, vielä kun ymmärtäisi miksi.
No, just...Mimmi tunnepuoleltaa köyhä?! Katsos, kun ihmistä määriteelee muutkin asiat kuin ne ulkoiset....
Vierailija kirjoitti:
Ihminen saattaa näyttää hyvältä paperille listatuista ulkoisista ominaisuuksista, mutta olla sisältä täysin mätä.
En pelkää. Käynyt pettämässä jo. Seuraavasta kerrasta ei ole takaisin tulemista.
Enkä ole hiirimäinen. Turha mun itsestäni syytä etsiä. Nätti ja seksiäkin riittävästi. Mies jos haluaa pettää, aina löytyy syy.
En pelkää.
Jos niin kävisi, että menisi vieraisiin, menisi viimeisen kerran. Seuravalla kerralla kun menisi vain naisiin. Tämä suhde loppuisi heti.
En pelkää. Enkä mielestäni ole mitenkään hiirimäinen.
Itseasiassa haluaisin tiedustella ap:lta millainen on hiirimäinen?
Mieheni ei ole tietääkseni näiden 20 vuoden yhdessäolon aikana käynyt vieraissa, joten miksi nytkään kun hänen halukkuutensa niihin hommiin alkaa olla hiipumaan päin? Mutta toisaalta voisihan tuo mennäkin, tulis jotakin vipinää siihen mieheen, positiivista sellaista, monella tapaa. :)
En, pelkäätkö itse?