Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö miehesi menevän vieraisiin?

Vierailija
29.09.2016 |

Oletko hiirimäinen nainen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pelkäätkö itse?

Vierailija
2/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, pelkäätkö itse?

En yhtään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Enemmän pelkään, että itse saatan hairahtua, vaikka pettämistä vastaan olenkin.

Vierailija
4/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ja en pelkää. Minä olen meillä se joka tarvitsee enemmän seksiä joten jos mies lähtee vieraisiin se ei ainakaan johdu puutteesta. Jos taas johtuu rakastumisesta niin tervemenoa, ketään ei voi pakottaa olemaan yhdessä jos tunteet on muualla. En omista miestäni

Vierailija
5/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en edes tuttuihin.

Vierailija
6/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää.

Vierailija
7/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi sitä pitäisi pelätä?

Vierailija
8/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta hiirimäisyydestä... Olen itse toinen nainen. Sain vasta äskettäin otettua selvää millainen rakastajani kihlattu on ja olin ihan blown away. Kissa! Ei satu yhtään myöntää, että on itseäni paljon kauniimpi, seksikkäämpi, koulutetumpikin. Fb-kuvissa paljon hymyileviä bile- ja matkakuvia eli sosiaalinenkin.

Eli tässä meidän kuviossa minä, kakkosnainen olen kyllä se hiiri. Sitä megabeibeä petetään, vielä kun ymmärtäisi miksi.

Vierailija
9/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta hiirimäisyydestä... Olen itse toinen nainen. Sain vasta äskettäin otettua selvää millainen rakastajani kihlattu on ja olin ihan blown away. Kissa! Ei satu yhtään myöntää, että on itseäni paljon kauniimpi, seksikkäämpi, koulutetumpikin. Fb-kuvissa paljon hymyileviä bile- ja matkakuvia eli sosiaalinenkin.

Eli tässä meidän kuviossa minä, kakkosnainen olen kyllä se hiiri. Sitä megabeibeä petetään, vielä kun ymmärtäisi miksi.

No, just...Mimmi tunnepuoleltaa köyhä?! Katsos, kun ihmistä määriteelee muutkin asiat kuin ne ulkoiset....

Vierailija
10/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen saattaa näyttää hyvältä paperille listatuista ulkoisista ominaisuuksista, mutta olla sisältä täysin mätä.

Vierailija
11/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Käynyt pettämässä jo. Seuraavasta kerrasta ei ole takaisin tulemista.

Enkä ole hiirimäinen. Turha mun itsestäni syytä etsiä. Nätti ja seksiäkin riittävästi. Mies jos haluaa pettää, aina löytyy syy.

Vierailija
12/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää.

Jos niin kävisi, että menisi vieraisiin, menisi viimeisen kerran. Seuravalla kerralla kun menisi vain naisiin. Tämä suhde loppuisi heti.

Vierailija
13/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja en.

Vierailija
14/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Enkä mielestäni ole mitenkään hiirimäinen.

Itseasiassa haluaisin tiedustella ap:lta millainen on hiirimäinen?

Vierailija
15/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Ja olen al fa nainen.

Vierailija
16/16 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole tietääkseni näiden 20 vuoden yhdessäolon aikana käynyt vieraissa, joten miksi nytkään kun hänen halukkuutensa niihin hommiin alkaa olla hiipumaan päin? Mutta toisaalta voisihan tuo mennäkin, tulis jotakin vipinää siihen mieheen, positiivista sellaista, monella tapaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi