Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko pyykit säilyy "hyvänä" pesukoneessa?

Vierailija
28.09.2016 |

Ohjelma loppui n klo 18. En millään jaksaisi mennä enää laittamaan kuivumaan.. :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit laittanut tai laita pyykinpesukoneessa ns. ylläpito toiminto päälle. Se laittaa vettä sinne ja välistä kääntelee ja sitten tyhjentää vedet ja taas laittaa vettä sinne ja uudestaan...

Vierailija
2/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ollu joskus niin että illalla on ohjelma loppunut ja seuraavana päivänä olen muistanut laittaa kuivumaan. Ei ollut outoa hajua tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla monesti oottanut ripustamista jopa vuorokauden. Avaa vaan luukut niin ei ummehdu, joskus nostelen osan vaatteista pesukoneen reunalle etteivät ole niin tiiviisti. 

Vierailija
4/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niissä varmaan aamulla vielä ole mitään hajuja tai hometta, jos sitä pelkäät.

Vierailija
5/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää? Onhan sulla ollut jo 4 tuntia aikaa.

Vierailija
6/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme tuntia. Haista niitä? Jos haisevat tiskirätille, uusiksi vaan pesuun.

Vierailija
7/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit laittanut tai laita pyykinpesukoneessa ns. ylläpito toiminto päälle. Se laittaa vettä sinne ja välistä kääntelee ja sitten tyhjentää vedet ja taas laittaa vettä sinne ja uudestaan...

No voi helkkari mitä veden tuhlausta.. siihen pyykkien ripustamiseen menee max. 15 minuuttia.

Ja itse kysymykseen vastaus: jos heti aamusta laitat niin voivat olla ihan raikkaita vielä.

Vierailija
8/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla monesti oottanut ripustamista jopa vuorokauden. Avaa vaan luukut niin ei ummehdu, joskus nostelen osan vaatteista pesukoneen reunalle etteivät ole niin tiiviisti. 

Eikö ne nostelisi samalla vaivalla narulle kuivumaan ja suoristumaan?

Vierailija
9/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa luukkuja! Meillä ne ainakin alkaa haista just silleen. Vaikka nostelis reunoille. Ovat steriilimpiä jos luukut pidetään kiinni.

Vierailija
10/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monesti laittanut pyykit kuivumaan vasta aamulla vaikka ohjelma on loppunut jo illalla. Ei ne miksikään mene tuossa ajassa.

Vierailija
11/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus unohtuu yöksi, pyöritän sit rinse&spin-ohjelmalla.

Vierailija
12/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä haisee tunkkaisille jos useemman tunnin seisoo koneessa, en voi sietää yhtään tunkkaista hajua niissä. Joskus mies on pessyt pyykkiä ja unohtanut ne koneeseen ja hitto sitä dunkkista, tuntuu et saa pestä monta kertaa sen jälkeen..

Vierailija
13/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi helkkari mitä veden tuhlausta.. siihen pyykkien ripustamiseen menee max. 15 minuuttia.

Ja itse kysymykseen vastaus: jos heti aamusta laitat niin voivat olla ihan raikkaita vielä.

No en minä ole keksinyt tuota systeemiä pesukoneissa. Ja eihän sitä vettä mene kuin se 4litraa pesussa ja tuossa päästän varmaan alle 2 litran kulutuksella.

Vierailija
14/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä ole keksinyt tuota systeemiä pesukoneissa. Ja eihän sitä vettä mene kuin se 4litraa pesussa ja tuossa päästän varmaan alle 2 litran kulutuksella.

Kyllä ne kymmeniä litroja vie yhden pesun aikana koneesta riippumatta.

Vierailija
15/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää? Onhan sulla ollut jo 4 tuntia aikaa.

Olin harrastuksessa kun ohjelma loppui, kotiin tultuani ruokin ja pesin lapset ja laitoin nukkumaan. Nyt makaan zombina vauvan vieressä. Kaipa nuo selviävät aamuun.

Vierailija
16/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä on laiskaa porukkaa, jos ei edes saman päivän aikana jaksa pyykkejä laittaa kuivumaan.

Vierailija
17/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty nukkumaan jos mä muistan sen koneen.. Joskus on kesken unienkin pulpahtanut mieleen, ne pirun pyykit! Ja olen noussut ripustus hommiin.

Kaveri tekee siten, että laittaa huuhtelun, jos on koneeseen unohtunut. :)

Vierailija
18/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripusta aamulla.

ÄLÄ avaa pesukoneen luukkua, niin pyykit pysyvät sopivan kosteina.

Vierailija
19/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon oikein kunnolla unohtanut pyykit ja pyykki on ollut niin pahanhajuista, etten taatusti ole enää unohtanut vähään aikaan niitä koneeseen :)

Vierailija
20/27 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, eipä siis yllätä ihmisten pahanhajuista vaatteet... Mitä nopeemmin kuivumaan, sen parempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän