Synnytyksen lähestyminen?
Olen lukenut täältä aikaisemmin, että monella on mennyt maha sekaisin ennen synnytyksen käynnistymistä. Kauankohan tästä " suolen tyhjennyksestä" on mennyt varsinaiseen käynnistymiseen? Itselläni juuri tyhjeni oikein kunnolla ja nyt odotellaan, että mitä seuraavaksi tapahtuu. Tänään menossa 40+5, joten sais lapsukainen syntyä jo...
Kokemuksia olisi kiva kuulla.
Kommentit (5)
Ne OIKEAT supistukset ja ponnistuksen tarve alkaa automaattisesti tyhjentää suolta, eli saa juosta vähän väliä vessassa vaikka tositoimet on käsillä.
meni viime raskaudessa (vkolla 38+2) illalla kymmenen aikaan maha oikein kunnolla sekaisin ja samalla tuli jumalaton limaklöntti alapäästä. Arvasin itse, että tänä yönä jotain tapahtuu ja niin heräsinkin sitten kahden maissa ensimmäisiin supistuksiin.
vauva syntyi siis seuraavana päivänä.
kun lapsivesiä oli tihkuuttanut n. 8-9 tuntia ja lähtö laitokselle oli edessä, lapsi syntyi tuosta ' luonnollisesta tyhjenemisestä' 8 tunnin sisällä. Supistukset käynnistyivät kunnolla muutama tunti tyhjennyksen jälkeen. Ja siellä vessaassa sai tosiaan ravata useamman kerran, vaikken olisi uskonut että jotain vielä on tulemaan...
Mulla on kyl kohta viikon ollu maha sekasin. Nyt vkoja 37+4. Vatsassa kiertää ja sit on pakko rynnätä vessaan. Eikä voi olla mistään ruoasta, ainakaan isännällä ei oo samoja oireita ;) Lisäks viime yönä alko ihanat liitoskivut et kuinkakohan kauan joutuu vielä " kärsimään" .